Filtrare Anunturi

Dimensiune font:

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L.

ANUNT EXPIRAT!!!

SC GREEN WOOD & LIGHT SRL

SC GREEN WOOD & LIGHT SRL, CUI: 44321126, cu sediul in Dorohoi, str. Bd. Victoriei, nr.44, bl. C2, et. Parter, ap. 1, jud. Botosani, reprezentat? de doamna Chirila Claudia, implementeaza planul de afaceri „ Atelierul Light & Wood” si intentioneaza sa achizitioneze: strung, centrala termica, sistem antiefractie si supraveghere, masina combinata circular si frezat. Obiectul contractului : echipamente Cod CPV : 42000000-6 Tip si durata contract: Contract de furnizare echipamente cu o durata de 4 luni Valoarea estimata: 70.384.01 lei cu TVA. Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut Data si ora limita pentru depunerea ofertei : 06.05. 2022 Adresa la care se solicita detalii si se trimit ofertele: e-mail greenwoodlight 2021@gmail.com.

1.Informatii generale

1.Informatii generale privind locatorul: Primaria Comunei Voinesti, cu sediul in satul Voinesti, str.Principala, nr.153, comuna Voinesti, judetul Iasi , telefon/fax: 0232/294755 2.Informatii generale privind obiectul inchirierii : inchiriere pe o perioada de 7 ani a unor suprafete de pasuni aflate in domeniul privat al UAT Comuna Voinesti, conform caietului de sarcini. Pretul de inchiriere stabilit conform HCL nr.74 /23.04.2021 , HCL nr.80/28.05.2021 si HCL nr.14/24.03.2022 este de 120 lei/ha/an. 2.1. Procedura aplicata : atribuire directa conform HCL nr.74 /23.04.2021 3. Informatii privind documentatia de inchiriere: 3.1.Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de inchiriere. Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primariei Comunei Voinesti, din sat Voinesti, str.Principala, nr.153, com.Voinesti, jud. Iasi. 3.2. Denumirea si adresa Compartimentului din cadrul locatorului de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de inchiriere. Documentatia de inchiriere se poate obtine de la Compartimentul Registru agricol din cadrul Primariei Comunei Voinesti, persoana de contact: inspector Marcoci Irina – membru comisie 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar. Documentatia de atribuire se poate obtine contra sumei de 100 lei de la sediul Primariei Comunei Voinesti, din sat Voinesti, str.Principala, nr.153, com.Voinesti, jud. Iaşi. Suma se achita la casieria institutiei. 4. Informatii privind cererile de inscriere 4.1. Data limita de depunere a cererilor de inscriere la sedinta publica de atribuire directa Dosarele de inscriere se depun la registratura Primariei Comunei Voinesti, pana la data de 16.05.2022 ora 1500. Documntele necesare in vederea intocmirii dosarului de inscriere sunt mentionate in caietul de sarcini. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de atribuire directa Sedinta publica de atribuire directa va avea loc in data de 19.05.2022 ora 0900 la sediul Primariei Comunei Voinesti. 6. Denumirea instantei competente in solutionarea litigiilor Judecatoria Iasi, str.Anastasie Panu, nr.25
STIRI ULTIMA ORA
Indicele ROBOR își continuă creșterea: vești proaste pentru cei care au credite
16/05/2022 11:45

Indicele ROBOR la trei luni, folosit pentru calcularea dobanzilor variabile la creditele in lei contractate inainte de luna mai 2019, a fost cotat luni la 5,52%, de la 5,50% vineri. De la inceputul lunii, in ...

Ofițer MAI, cu avere nejustificată de 300.000 de euro
16/05/2022 11:43

Agenţia Naţională de Integritate a constatat o diferenţă nejustificată in cuantum de 189.000 lei şi 282.762 euro intre averea şi veniturile realizate de către Mădălina Maria Anghel, ofiţer in cadrul ...

25 de ani de la moartea lui Puiu Călinescu
16/05/2022 11:36

Actorul de comedie Puiu Călinescu (Alexandru Călinescu) s-a născut la 21 iunie 1920 in Bucureşti, in cartierul Griviţa, conform www.imdb.com. A fost fiul actorului Jean Tomescu, potrivit site-ului www.teat ...

Președintele CJ Neamț, baronul PSD Ionel Arsene, acuzat de ANI că nu poate justifica peste 40.000 de euro. Au fost sesizați procurorii
16/05/2022 11:21

Agenţia Naţională de Integritate (ANI) a sesizat Parchetul in cazul preşedintelui CJ Neamţ Ionel Arsene, pentru o diferenţă de peste 40.000 de euro intre venituri şi averea dobandită. "Agenţia N ...

La Stampa - Vladimir Putin a fost transportat de urgență la spital
16/05/2022 10:42

Jurnalistii de la pretigioasa publicatie italiană La Stampa publică un material, in cadrul căruia invocă surse din serviciile secrete rusesti, surse care arată faptul că Vladimir Putin a fost operat de ur ...

Scandal cu apa, la Bacău
16/05/2022 10:21

Prefectul judeţului Bacău, Lucian-Gabriel Bogdănel, a declarat, luni, că este nemulţumit de modul in care conducerea Primăriei municipiului reşedinţă gestionează operaţionalizarea Rezervei de apă a ...

Ion Cristoiu, despre efectele negative ale autoizolării: Omul nu mai are unde să scape de el / Foarte multe cupluri se vor destrăma
14/02/2022 12:30

Jurnalistul Ion Cristoiu spune că autoizolarea are ca efect pozitiv redescoperirea lucrurilor simple, a familiei. În emisiunea “Gandurile lui Cristoiu”, jurnalistul a vorbit si despre efectel ...

O ţară făcută ca de-un Frankenstein
15/05/2022 23:44

 Dorian OBREJA  În mod cert, pentru un jurnalist – născut, iară nu făcut, sau practicand această artă/meserie din dorinţa de a parveni -  treapta cea mai de sus la care poate a ...

Nuntă cu TIR-ul la Strehaia. Remorca camionului s-a transformat în ring de dans
16/05/2022 09:00

Nuntă inedită in Strehaia, judetul Mehedinti, unde nuntasii au venit la biserică cu… TIR-ul. Totul a fost organizat pană la cel mai mic detaliu. Socrii mari au pus in TIR chiar şi canapele si fotoli ...

Google, logo special dedicat primei femei aviator din România, Elena Caragiani-Stoenescu
13/05/2022 14:38

Vineri, pe 13 mai, Google isi modifică logo-ul de pe google.ro pentru a o celebra pe Elena Caragiani-Stoenescu, reporter, corespondent de război si prima femeie aviator din Romania. Doodle-ul marchează 13 ...

1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Primaria Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani, telefon 0231/561.946, fax 0231/561.936, e-mail: primariacotusca@ yahoo.com, cod fiscal 3372157. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: a) teren in suprafata de 7.900 mp, din Parcela Cadastrala 677, lot 2, situat in comuna Cotusca, judetul Botosani, apartine domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini; b) teren in suprafata de 680 mp, din Parcela Cadastrala 682, lot 2, situat in comuna Cotusca, judetul Botosani, apartine domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini; c) teren in suprafata de 7.210 mp, din Parcela Cadastrala 682, lot 1, situat in comuna Cotusca, judetul Botosani, apartine domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini; conform H.C.L. nr. 22/08.04.2022 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitarea scrisa, de la sediul Primariei Comunei Cotusca. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Primariei Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei, se achita numerar la Casieria institutiei sau in contul concedentului: RO60 TREZ 1195 006X XX00 0330, deschis la Trezoreria Saveni, cod fiscal al concedentului 3372157. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 20.05.2022, ora 15.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 30.05.2022, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primariei Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.05.2022, ora 12.00, la sediul Primariei Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de contencios administrativ a Tribunalului Botosani, oras Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, e-mail: tr-botosani-reg@ just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.05.2022.
Administratorul judiciar desemnat prin Sentinţa civilă nr. 76/F/12 aprilie 2022, pronunţată de Tribunalul Vaslui în dosarul nr. 454/89/2022, privind debitoarea S.C. SOPHPANIS S.R.L. Vaslui, având C.U.I. 28957084, sediul social în mun. Vaslui, str. Ştefan cel Mare, nr. 275, corp clădire C3, spaţiul 1, jud. Vaslui, înscrisă la O.R.C. Vaslui sub numărul J37/313/2011, notifică deschiderea procedurii generale a insolvenţei, conform Legii privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor este 20.05.2022. În temeiul art. 114 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele deţinute împotriva debitorului. Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor este 03.06.2022. Termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor este 28.06.2022. Adunarea creditorilor va avea loc în data de 09.06.2022, ora 1200 la sediul administratorului judiciar din mun. Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, jud. Vaslui, având următoarea ordine de zi: 1. desemnarea comitetului creditorilor şi a preşedintelui acestuia; 2. confirmarea administratorului judiciar şi a onorariului, 3. probleme diverse. Relaţii la administratorul judiciar ESTCONSULT I.P.U.R.L. Huşi, tel. 0335/566.035, 0727/850.575.
1.Informatii generale privind locatorul: Primaria Comunei Voinesti, cu sediul in satul Voinesti, str.Principala, nr.153, comuna Voinesti, judetul Iasi , telefon/fax: 0232/294755 2.Informatii generale privind obiectul inchirierii : inchiriere pe o perioada de 7 ani a unor suprafete de pasuni aflate in domeniul privat al UAT Comuna Voinesti, conform caietului de sarcini. Pretul de inchiriere stabilit conform HCL nr.74 /23.04.2021 , HCL nr.80/28.05.2021 si HCL nr.14/24.03.2022 este de 120 lei/ha/an. 2.1. Procedura aplicata : atribuire directa conform HCL nr.74 /23.04.2021 3. Informatii privind documentatia de inchiriere: 3.1.Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de inchiriere. Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primariei Comunei Voinesti, din sat Voinesti, str.Principala, nr.153, com.Voinesti, jud. Iasi. 3.2. Denumirea si adresa Compartimentului din cadrul locatorului de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de inchiriere. Documentatia de inchiriere se poate obtine de la Compartimentul Registru agricol din cadrul Primariei Comunei Voinesti, persoana de contact: inspector Marcoci Irina – membru comisie 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar. Documentatia de atribuire se poate obtine contra sumei de 100 lei de la sediul Primariei Comunei Voinesti, din sat Voinesti, str.Principala, nr.153, com.Voinesti, jud. Iaşi. Suma se achita la casieria institutiei. 4. Informatii privind cererile de inscriere 4.1. Data limita de depunere a cererilor de inscriere la sedinta publica de atribuire directa Dosarele de inscriere se depun la registratura Primariei Comunei Voinesti, pana la data de 16.05.2022 ora 1500. Documntele necesare in vederea intocmirii dosarului de inscriere sunt mentionate in caietul de sarcini. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de atribuire directa Sedinta publica de atribuire directa va avea loc in data de 19.05.2022 ora 0900 la sediul Primariei Comunei Voinesti. 6. Denumirea instantei competente in solutionarea litigiilor Judecatoria Iasi, str.Anastasie Panu, nr.25

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei