Amenzi de peste 3,6 milioane lei în industria agroalimentară, de sărbători

tva-produse-alimentare

Dimensiune font:

| 14-01-2022 16:30


Inspectorii sanitari veterinari şi pentru siguranţa alimentelor au aplicat, în perioada sărbătorilor de iarnă, 731 de amenzi contravenţionale, în valoare totală de 3,65 milioane de lei, în urma celor 12.958 de controale realizate la nivel naţional în unităţile din industria agroalimentară.


Conform unui comunicat al Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA), în timpul controalelor au fost reţinute 3.277 de kilograme de carne şi produse din carne şi a fost emisă o ordonanţă de interzicere a activităţii şi una de suspendare a activităţii. Toate produsele neconforme au fost dirijate către unităţi de neutralizare pentru a fi distruse.

Controalele, desfăşurate în intervalul 29 noiembrie - 7 ianuarie 2022, au vizat 185 de unităţi de abatorizare, 1.960 unităţi de procesare, tranşare şi comercializare a cărnii, 220 de unităţi de procesare din sectorul laptelui, 190 de unităţi de procesare produse de pescuit sau pescării, 17 centre de ambalare ouă, 626 de unităţi de depozitare, 6.810 de unităţi de alimentaţie publică, 703 de unităţi de patiserie/cofetărie, 203 de unităţi de panificaţie, 140 de pensiuni, 311 pieţe şi 431 de unităţi de depozitare legume şi fructe.

De asemenea, au fost realizate 1.162 de controale în trafic, împreună cu reprezentanţi ai Inspectoratelor de Poliţie Judeţene, pentru a se verifica respectarea legislaţiei sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor privind transportul animalelor şi al produselor alimentare de origine animală şi nonanimală.

Potrivit ANSVSA, o atenţie deosebită a fost acordată şi verificării respectării restricţiilor sanitare veterinare impuse pentru mişcarea porcinelor din zonele afectate de focare active de pestă porcină africană, care au scopul de a preveni răspândirea bolii.

Principalele neconformităţi identificate în timpul controalelor au fost desfăşurarea activităţilor în unităţi neînregistrate sanitar veterinar; nerespectarea condiţiilor de igienă şi de întreţinere a spaţiilor de prelucrare şi depozitare a alimentelor şi a echipamentelor de protecţie; comercializarea animalelor fără documentele prevăzute de legislaţia sanitară veterinară.

De asemenea, au mai fost descoperite deficienţe privind asigurarea trasabilităţii produselor alimentare, ambalare şi etichetare necorespunzătoare a produselor alimentare, program de autocontrol parţial implementat şi utilizarea unor mijloace de transport neautorizate pentru transportul alimentelor.

Aflați amănunte de pe agerpres.ro. 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:01

ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei MEGA EDILE IAȘI SRL – societate în faliment, dosar nr. 2517/99/2019 aflat pe rolul Tribunalului Iași–Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr.85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele active : Nr. crt. Denumire activ Buc Preț de pornire 90% (lei-fără TVA) 1. Mobilier 1 2.507 2. Bena cu descarcare centrala 1 1.877 3. Masina de curatat panouri 1 4.981 4. Masina de taiat 1 2.864 5. Masina de taiat caramida 1 2.951 6. Masina de fasonat 1 9.470 7. Aparat suduraMAX 403 1 10.434 8. Compresor de aer AB 300/808F 1 3.667 9. Masina de sudat carcase tip PILEMASTER IIIDF200/1500/12 si accesoriile aferente 1 554.088 10. Masina de confectionat etrieri tip TWINMASTER 12S, Model 031 si accesoriile aferente 1 355.857 11. Masina de fasonat 1 9.743 12. Compresor trifazat stationar AB300/808F 1 3.574 13. Masina de legat fier RB441T 1 8.228 14. Pistol sudura MIG,DC-00020 1 4.393 15. Radiocomanda macara 1 5.401 16. Bos furca macara auto 1 4.066 17. Uscator de aer prin refrigerare QNOM=900 L/M 1 3.001 18. Bena 1000 l descarcare centrala cu tub 1 3.646 Licitațiiile vor avea loc în zilele de 03,17.06.2022 respectiv 01 și 15.07.2022 ora 10.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, Str. Maior Popescu Eremia nr. 1, Birou nr. 1, Jud. Iaşi, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine :  cerere de participare la licitaţie;  dovada achitării taxei de participare de 595 lei;  dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector RO25PIRB2400776062003000 deschis pe numele debitoarei la First Bank;  actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare se va achita în contul lichidatorului judiciar RO33PIRB2400738563001000 deschis la First Bank. Cererile de participare se vor depune cu cel târziu cu 1 zi înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termen de 30 zile, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţiei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel:0744520508,0744994490; fax:0332814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei RESIDENT EST COM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 5539/99/2020 aflat pe rolul Tribunalului Iași–Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Autoutilitară marca Ford, model Transit, fabricat în anul 2002, capacitate cilindrică 2.402 cmc, putere 66 kw, 90 CP, norma de poluare E3 - Preț de pornire 2.000 Euro reprezentând 100% din valoarea de piață/de lichidare stabilită prin raportul de evaluare. Licitațiile vor avea loc în zilele de 27.05.2022 respectiv 03, 10 și 17.06.2022 ora 10.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, Str. Maior Popescu Eremia nr. 1, Birou nr. 1, Jud. Iaşi, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine:  cerere de participare la licitaţie;  dovada achitării taxei de participare de 595 lei;  dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector RO54PIRB2400764684002000 deschis pe numele debitoarei la First Bank;  actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare se va achita în contul lichidatorului judiciar deschis la First Bank. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau la: tel:0744520508, 0744994490; fax:0332814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Primaria Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani, telefon 0231/561.946, fax 0231/561.936, e-mail: primariacotusca@ yahoo.com, cod fiscal 3372157. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: a) teren in suprafata de 7.900 mp, din Parcela Cadastrala 677, lot 2, situat in comuna Cotusca, judetul Botosani, apartine domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini; b) teren in suprafata de 680 mp, din Parcela Cadastrala 682, lot 2, situat in comuna Cotusca, judetul Botosani, apartine domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini; c) teren in suprafata de 7.210 mp, din Parcela Cadastrala 682, lot 1, situat in comuna Cotusca, judetul Botosani, apartine domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini; conform H.C.L. nr. 22/08.04.2022 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitarea scrisa, de la sediul Primariei Comunei Cotusca. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Primariei Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei, se achita numerar la Casieria institutiei sau in contul concedentului: RO60 TREZ 1195 006X XX00 0330, deschis la Trezoreria Saveni, cod fiscal al concedentului 3372157. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 20.05.2022, ora 15.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 30.05.2022, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primariei Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.05.2022, ora 12.00, la sediul Primariei Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de contencios administrativ a Tribunalului Botosani, oras Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, e-mail: tr-botosani-reg@ just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.05.2022.
3.000 de lei, amenda pentru cei care nu s-au rezenzat
27/05/2022 09:00

De luni, 30 mai, recensămantul populatiei intră intr-o altă etapă. Romanii se mai pot autorecenza doar pană vineri, apoi recenzorii vor bate din usă in usă pentru ca cei care nu au completat chestionarel ...

LOTO 6/49. Rezultatele tragerilor de joi, 26 mai, 2022
26/05/2022 21:27

  Numerele extrase, joi, 26 mai, 2022: Loto 6/49  22   32   33   41   44   19 Loto 5/40 16   33   15   18  &nb ...

Auchan recrutează în județul tău: Hai în noua echipă Auchan Miroslava și bucură-te de nenumărate beneficii
26/05/2022 16:28

Cauti un loc de muncă stabil, care să te motiveze si să iti ofere noi provocări, sau pur si simplu iti doresti să faci o schimbare cu un job mai bun, mai aproape de casă? Noul supermarket Auchan Miroslava ...

VIDEO Podul peste Dunăre de la Brăila: A fost montat mai bine de jumătate din tablier. Cum arată acum
26/05/2022 16:12

 Podul peste Dunăre de la Brăila ar trebui să fie deschis la finalul anului, iar in această perioadă constructorul lucrează in prezent la montarea elementelor tablierului metalic suspendat. La acest ...

Director de filială bancară, condamnat pentru că a furat din seif zeci de mii de euro
26/05/2022 12:03

Bogdan Cărăusu, fost director al unei filiale bancare din Bucuresti, a fost condamnat la 3 ani de inchisoare cu suspendare, printr-o decizie definitivă a Curtii de Apel Bucuresti, fiind găsit vinovat pent ...

 4 soluții pentru a avea angajați mai fericiți, așadar, mai productivi
26/05/2022 11:30

Satisfactia in muncă este o măsură pe care niciun angajator nu isi poate permite să o ignore. Pe langă faptul că este (literalmente) contagioasă, fericirea angajatilor a fost strans legată de loialitate ...

Zeci de echipe Antifraudă, în control la „Dragonul Roşu”
26/05/2022 11:30

 60 de echipe de inspectori Antifraudă desfăşoară, joi, acţiuni de control in complexul Dragonul Roşu, a declarat şeful ANAF, Lucian Heiuş. "Joi dimineaţa, 60 de echipe din cadrul Direcţie ...

Înscrie-te în programul Made in Romania și oferă companiei tale oportunitatea de creștere de care are nevoie
26/05/2022 11:15

Lansat in urmă cu cinci ani si gandit pentru a venit in sprijinul antreprenorilor romani, programul „Made in Romania” este unul dintre proiectele Bursei de Valori Bucuresti dedicat companiilor loca ...

Serviciul de transport FREE NOW pleacă din România
26/05/2022 10:15

Serviciul de transport persoane FREE NOW s-a declarat infrant. Cu peste 1.850 de angajati si 27 de birouri in intreaga Europă, grupul FREE NOW a decis să se concentreze pe dezvoltarea pe alte piete. &Icir ...

Lovitură cruntă pentru șoferi. Poliţele RCA s-ar putea scumpi semnificativ
26/05/2022 09:30

Piaţa asigurărilor auto ar putea avea parte de noi probleme in orice moment.  Euroins a fost acuzat de Confederatia Operatorilor si Transportatorilor din Romania că nu plăteşte daunele la timp, i ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei