Protocoale schimbate

scoli-inchise

Dimensiune font:

| 17-01-2022 00:00
Decizia de închidere a școlilor se va lua în funcție de numărul de internări și nu în funcție de numărul de infectări * şcolile se închid doar dacă în judeţul respectiv mai mult de 75% dintre paturile din spitale sunt ocupate de pacienţi infectaţi * a fost eliminat criteriul celor 60% de profesori vaccinaţi într-o şcoală * în ceea ce priveşte trecerea unei clase în online, acest lucru este posibil dacă sunt trei infectări în respectivul colectiv

Ministrul Sănătății, Alexandru Rafila, a impus o ajustare realistă și firească a măsurilor din domeniul educației, astfel încât copiii să meargă  cât mai mult la cursuri și școlile să rămână deschise. Astfel, decizia de închidere a școlilor se va lua în funcție de numărul de internări și nu în funcție de numărul de infectări. Pragul de ocupabilitate a paturilor alocate bolnavilor de COVID-19, la nivel județean, a fost stabilit la 75%. Niciun județ nu se regăsește în această situație, ceea ce înseamnă că nicio școală nu va fi închisă începând de săptămâna aceasta. De asemenea, a fost eliminat criteriul de trecere la învățământul online în funcție de numărul profesorilor vaccinați dintr-o unitate școlară. De asemenea, a fost crescut numărul de cazuri de infectare dintr-o clasă de la 1 la 3, pentru ca acea clasă să treacă la sistemul de învățare online. „Din fericire am scăpat de măsurile șovăielnice și pe alocuri amuzante luate de o serie de personaje care nu au înțeles nimic din ceea ce ar fi trebuit să însemne gestionarea eficientă a pandemiei. PSD a dat credit specialiștilor din domeniu și acest lucru se observă deja. Noile măsuri promovate de ministerul Sănătății vor contribui la continuarea în cele mai bune condiții a actului educațional, fapt ce va conferi un plus de siguranță tuturor: elevi, profesori și părinți. Ministrul Alexandru Rafila a reușit să schimbe complet abordarea asupra pandemiei. Accentul nu se mai pune pe restricții și sancțiuni, ci pe prevenție” a declarat senatorul ieșean Maricel Popa.

Reguli vechi

Până în prezent, deschiderea școlilor cu prezență fizică era condiționată de rata de vaccinare a profesorilor, dacă era peste 60% într-o unitate de învățământ și de incidența cazurilor COVID-19 în oraș (școlile treceau la educație online la o rată de 3 cazuri la mia de locuitori). Aceste criterii nu mai apar în noile scenarii aprobate de Comitetul Național pentru Situații de Urgență (CNSU). Ana POP

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Primaria Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani, telefon 0231/561.946, fax 0231/561.936, e-mail: primariacotusca@ yahoo.com, cod fiscal 3372157. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: a) teren in suprafata de 7.900 mp, din Parcela Cadastrala 677, lot 2, situat in comuna Cotusca, judetul Botosani, apartine domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini; b) teren in suprafata de 680 mp, din Parcela Cadastrala 682, lot 2, situat in comuna Cotusca, judetul Botosani, apartine domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini; c) teren in suprafata de 7.210 mp, din Parcela Cadastrala 682, lot 1, situat in comuna Cotusca, judetul Botosani, apartine domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini; conform H.C.L. nr. 22/08.04.2022 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitarea scrisa, de la sediul Primariei Comunei Cotusca. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Primariei Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei, se achita numerar la Casieria institutiei sau in contul concedentului: RO60 TREZ 1195 006X XX00 0330, deschis la Trezoreria Saveni, cod fiscal al concedentului 3372157. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 20.05.2022, ora 15.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 30.05.2022, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primariei Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.05.2022, ora 12.00, la sediul Primariei Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de contencios administrativ a Tribunalului Botosani, oras Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, e-mail: tr-botosani-reg@ just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.05.2022.
Administratorul judiciar desemnat prin Sentinţa civilă nr. 76/F/12 aprilie 2022, pronunţată de Tribunalul Vaslui în dosarul nr. 454/89/2022, privind debitoarea S.C. SOPHPANIS S.R.L. Vaslui, având C.U.I. 28957084, sediul social în mun. Vaslui, str. Ştefan cel Mare, nr. 275, corp clădire C3, spaţiul 1, jud. Vaslui, înscrisă la O.R.C. Vaslui sub numărul J37/313/2011, notifică deschiderea procedurii generale a insolvenţei, conform Legii privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor este 20.05.2022. În temeiul art. 114 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele deţinute împotriva debitorului. Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor este 03.06.2022. Termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor este 28.06.2022. Adunarea creditorilor va avea loc în data de 09.06.2022, ora 1200 la sediul administratorului judiciar din mun. Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, jud. Vaslui, având următoarea ordine de zi: 1. desemnarea comitetului creditorilor şi a preşedintelui acestuia; 2. confirmarea administratorului judiciar şi a onorariului, 3. probleme diverse. Relaţii la administratorul judiciar ESTCONSULT I.P.U.R.L. Huşi, tel. 0335/566.035, 0727/850.575.
1.Informatii generale privind locatorul: Primaria Comunei Voinesti, cu sediul in satul Voinesti, str.Principala, nr.153, comuna Voinesti, judetul Iasi , telefon/fax: 0232/294755 2.Informatii generale privind obiectul inchirierii : inchiriere pe o perioada de 7 ani a unor suprafete de pasuni aflate in domeniul privat al UAT Comuna Voinesti, conform caietului de sarcini. Pretul de inchiriere stabilit conform HCL nr.74 /23.04.2021 , HCL nr.80/28.05.2021 si HCL nr.14/24.03.2022 este de 120 lei/ha/an. 2.1. Procedura aplicata : atribuire directa conform HCL nr.74 /23.04.2021 3. Informatii privind documentatia de inchiriere: 3.1.Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de inchiriere. Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primariei Comunei Voinesti, din sat Voinesti, str.Principala, nr.153, com.Voinesti, jud. Iasi. 3.2. Denumirea si adresa Compartimentului din cadrul locatorului de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de inchiriere. Documentatia de inchiriere se poate obtine de la Compartimentul Registru agricol din cadrul Primariei Comunei Voinesti, persoana de contact: inspector Marcoci Irina – membru comisie 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar. Documentatia de atribuire se poate obtine contra sumei de 100 lei de la sediul Primariei Comunei Voinesti, din sat Voinesti, str.Principala, nr.153, com.Voinesti, jud. Iaşi. Suma se achita la casieria institutiei. 4. Informatii privind cererile de inscriere 4.1. Data limita de depunere a cererilor de inscriere la sedinta publica de atribuire directa Dosarele de inscriere se depun la registratura Primariei Comunei Voinesti, pana la data de 16.05.2022 ora 1500. Documntele necesare in vederea intocmirii dosarului de inscriere sunt mentionate in caietul de sarcini. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de atribuire directa Sedinta publica de atribuire directa va avea loc in data de 19.05.2022 ora 0900 la sediul Primariei Comunei Voinesti. 6. Denumirea instantei competente in solutionarea litigiilor Judecatoria Iasi, str.Anastasie Panu, nr.25
Proiectul Autostrăzii Unirii, plin de întârzieri și probleme
19/05/2022 00:49

 Cătălin Urtoi, consilier al ministrului Transporturilor si vicepresedinte al Asociatiei „Împreună pentru A8” a explicat in detaliu in ce stadiu se află fiecare tronson al Autostrăzi ...

Viitura a provocat daune majore în 9 comune ieşene
19/05/2022 00:00

 Ploile din perioada 13 - 14 mai 2021 au produs pagube importante in mai multe comune din judetul Iasi. În doar cateva zeci de minute, drumurile comunale au fost acoperite de viituri, copacii au ...

Zeci de refugiaţi ucraineni şi-au găsit locuri de muncă la Iaşi
19/05/2022 00:00

 De mai bine de două luni, de la inceperea războiului din Ucraina, Iasul a devenit a doua casă pentru zeci de refugiaţi din ţara vecină. Cu sprijinul organizatiilor non-guvernamentale si a companiilo ...

Salariul mediu net la Iaşi, mai mic cu 4,1% faţă de media naţională
19/05/2022 00:00

 În luna martie, conform datelor furnizate de Directia Judeteană de Statistică Iasi, efectivul de salariati din judet a fost de 184.637 persoane, in crestere cu 5.324 persoane (+3,0%) fată de luna ...

Săptămâna viitoare se deschide Ştrandul Municipal
18/05/2022 23:59

    Autorităţile locale vor să se asigure că in momentul deschiderii Ştrandului Municipal vor fi oferite toate condiţiile pentru ca ieşenii, şi nu numai, să işi petreacă timpul liber intr ...

Nu s-a putut dovedi violul. Protagoniştii erau prea beţi
18/05/2022 23:59

Miercuri, 18 mai a.c., magistraţii de la Curtea de Apel Iaşi au dat verdictul final intr-o speţă de o dificultate rar intalnită. A existat suspiciunea de viol, dar nu s-a putut dovedi cu certitudine acest ...

Peste 800 de locuri de muncă pentru şomerii ieşeni
18/05/2022 23:59

La Iaşi, piaţa muncii işi continuă trendul ascendent din ultimele săptămani, datele furnizate, miercuri, de AJOFM consemnand un nou record. Acum, la nivelul judeţului, sunt disponibile 815 posturi, faţ ...

Valabilitatea autorizației de construire se va putea prelungi cu doi ani
18/05/2022 23:59

Prin mai multe amendamente aduse de către deputati un proiect de lege ce mai trebuie doar promulgat pentru a se putea aplica, s-a stabilit ca valabilitatea autorizatiei de construire să poată fi prelungită ...

Continuă meciul Primărie vs Prefectură pe tema parcărilor
18/05/2022 16:18

 Primăria, care zice că problema necesită o rezolvare urgentă, a cerut opinia Prefecturii privind scurtarea termenului de consultare publică. Prefectura a opinat că nu e nicio urgenţă. Evident făr ...

Condamnati la ani grei de închisoare, violatorii din Feresti se viseazã nevinovati si cer revizuirea pedepsei
18/05/2022 16:03

 Trimisi dupã gratii ani grei, Dorel Buhãescu si Vasile Moisei, doi bãrbati din comuna Feresti condamnati pentru viol in formã continuatã, se cred nevinovati si vin, cu t ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei