Greșeala pe care o fac toți șoferii la pompă! Posesorii auto pierd bani fără să știe!
Dimensiune font:
Mulți vor să afle care este greșeala pe care o fac toți șoferii la pompă! Când se forțează alimentarea, combustibilul suplimentar poate fi deviat fie în sistemul de recuperare al pompei, fie în canalizarea de sub gâtul rezervorului. În ambele cazuri, șoferul plătește pentru un volum de carburant care nu ajunge efectiv în mașină. Prin această practică, posesorii auto pierd bani fără să știe!Reprezentanțe auto în apropiere
Greșeala pe care o fac toți șoferii la pompă!
Mulți șoferi cred că, forțând rezervorul după primul clic al pompei, câștigă câțiva kilometri în plus. În realitate, acest obicei înseamnă combustibil pierdut și riscul de a strica mașina. ,,Umplerea completă” presupune continuarea alimentării după ce pistolul de la pompă s-a oprit automat la primul clic. Mulți conducători auto o fac pentru a rotunji suma de pe bon sau pentru a „înghesui” câțiva mililitri în plus, dar practica nu este deloc eficientă.Reprezentanțe auto în apropiere
Dacă rezervorul este „umflat” după primul clic, vara se poate ajunge la scurgeri, la pierderi suplimentare și chiar la miros persistent de carburant în jurul mașinii. Experții spun că un șofer care a forțat rezervorul ar trebui să fie atent la aprinderea martorului „verifică motorul”, la mirosul de combustibil în jurul mașinii și la întreruperi repetate ale pompei la alimentările ulterioare, precizează capital.ro.
Pe lângă renunțarea la umplerea excesivă, există și o altă recomandare și anume alimentările mai dese, atunci când rezervorul este pe jumătate gol. Logica este simplă – cu mai mult combustibil în rezervor, există mai puțin aer, ceea ce reduce evaporarea benzinei. Specialiștii recomandă oprirea la primul clic pentru că orice încercare de a mai adăuga câțiva mililitri de combustibil aduce doar riscuri. Pentru cei care vor să știe exact cât plătesc, multe pompe moderne permit presetarea sumei sau a cantității dorite, mai notează capital.ro.
Manevra greșită pe care conducătorii auto o fac la semafor
Mulți șoferi fac o greșeală frecventă atunci când stau la semafor. Pentru conducătorii auto există o culoare intermediară, galbenul. Aceasta are rolul de a-i avertiza pe șoferi, cu câteva secunde înainte, că semaforul va trece pe roșu. Șoferii însă forțează de multe ori culoarea galbenă a semaforului și trec. Legea însă este clară, iar cei care nu opresc la culoarea galbenă riscă să fie amendați.Reprezentanțe auto în apropiere
Semnalele luminoase ale semnaforului, conform regulilor de circulație, indică dreptul de trecere, dacă e verde, interdicția de trecere, dacă este roșu și obligația de a opri, dacă este galben. Pe lângă acestea, mai există și semaforul cu lumină verde intermitentă și o săgeată spre dreapta. Asta înseamnă că este permisă trecerea, dar numai cu acordarea priorității tuturor mașinilor care au drept de trecere.
Legislația rutieră prevede că atunci când galbenul urmează verdelui, conducătorul auto trebuie să oprească. Există o singură excepție: când șoferul e prea aproape de intersecție și nu mai poate oprin în siguranță autovehivulul. Sancțiunea pentru trecerea pe culoarea galbenă a semaforului implică 2-3 puncte de amendă. Nerespectarea culorii semaforului va fi aspru pedepsită în 2025. Șoferii care fac asta riscă amenzi uriașe și pot rămâne fără permisul de conducere. O altă greșeală pe care o fac șoferii este la alimentarea mașinii cu combustibil. Mulți forțează rezervorul după primul clic al pompei, dar gestul poate cauza defecțiuni autoturismului
Adauga comentariul tau