Moldova

Un veteran în ale tâlhăriilor s-a prefăcut bolnav ca să iasă din puşcărie

 Narcis Sofroni (45 de ani) e unul dintre cei mai vestiţi hoţi de buzunare ai Iaşului, a fost condamnat de mai multe ori pentru acest gen de fapte, iar acum se află din nou după gratii pentru talhărie. Pentru că, spre deosebire de majoritatea „pensetarilor”, el nu se sfieşte să dea cu pumnul. Totuşi, nu talhăriile şi furturile i-au adus celebritatea, ci o tentativă de trafic de droguri. În vara lui 2004, Sofroni s-a dus la Constanţa, a cumpărat de-acolo 3,5 kilograme de cannabis, le-a pus intr-un geamantan, s-a urcat in tren şi s-a intors la Iaşi, cu gan ...

Trei basarabeni, condamnaţi în aceeaşi zi, pentru aceleaşi delicte
27/11/2021 10:30

 O suită de coincidenţe bizare a avut loc, la inceputul acestei săptămani, la Judecătoria Răducăneni. Trei basarabeni, fără vreo legătură unul cu altul, au fost condamnaţi pentru aceleaşi delicte: „conducerea unui vehicul fără permis de conducere” şi „ punerea in circulaţie sau conducerea unui vehicul neinmatriculat”. Primul, in ordinea numărului sentinţei, a fost Adrian I. (26 de ani) din Măcăreşti, care a fost oprit in seara de 24 septembrie 2020, pentru un control de rutină, de o patrulă a poliţiei de frontieră, in apropiere de Gor ...

Noi REGULI pentru taximetriștii IEȘENI
27/11/2021 10:10

La inceputul acestei luni (noiembrie a.c.), directorul interimar al Aeroportului Iasi, Romeo VATRĂ explica pe larg un eveniment mai putin plăcut care a avut loc la aerogara ieseană. Potrivit acestuia mai multi taximetristi care se aflau la Aeroportul Iasi au refuzat doi turisti italieni care au venit in city break in Capitala Moldovei, pe motiv că nu ar fi o cursă profitabilă. „Fiind o oră de trafic intens la aeroport, stiind că taximetristii au această practică de a refuza cursele scurte, am oprit să-i intreb incotro merg. Pasagerii, turisti italieni, mi-au confirmat c ...

Poliţist achitat, după ce a fost acuzat de fals şi uz de fals
27/11/2021 09:30

 Agentul de poliţie Iulian Beilic (41 de ani) locuieşte intr-un bloc din Belceşti la parterul căruia funcţionează o discotecă, un bar şi o terasă aparţinand Mariei B. şi lui Neculai D. Poliţistul, la fel ca şi alţi vecini, era deranjat de gălăgia nocturnă provenită de la stabiliment. Aşa că a demarat o serie de controale privind legalitatea activităţilor de divertisment. Inspirat, poliţistul s-a interesat mai intai la Primărie, a aflat de acolo că autorizaţia de funcţionare e expirată din 2016, aşa că s-a pus pe dat amenzi. Şase la număr, intr-un interval d ...

 Zeci de mii de ieșeni au primit grad de handicap!
27/11/2021 09:26

* cele mai multe persoane au gradul I de handicap, respectiv 12.438, urmat de gradul II cu 12.400 si gradul III cu 3.653 beneficiari * acestora se adaugă 686 de persoane incadrate in grad de handicap usor, gradul IV Tot mai multe persoane din judet sunt incadrate, an de an, in grad de handicap. Asa se face că peste 29.000 de adulti si copii din judetul Iasi au ajuns la momentul actual să aibă certificat de handicap. Acestea reprezintă in procente 3.73 % din totalul populatiei judetului. Potrivit unui raport al Directiei Generale de Asistentă Socială si Protectia Copilului Iasi, pe fi ...

 Donațiile au ținut spitalele ieșene pe linia de plutire, în pandemie
27/11/2021 09:24

* ceea ce trebuia să facă statul, au făcut cetătenii si asociatiile * spitalele din Iasi au primit in pandemie donatii nenumărate, fiind ajutate să depăsească momentele de criză de către oameni simpli, firme sau asociatii non-guvernamentale Ceea ce ar fi trebuit să fie o exceptie a devenit o regulă. Tot mai multe spitale din Iasi sunt permanent ajutate cu aparatură medicală si materiale sanitare de către oameni simpli ori asociatii. Cum listele cu nevoi sunt mari iar cei responsabili „dau din umeri”, asociatiile se mobilizează si achizitionează ce este necesar in ...

 Sinestezia. 5 zile dedicate artelor la Iași
27/11/2021 08:30

  În perioada 26-30 noiembrie, la Iasi are loc prima editie a evenimentului Sinestezia. Timp de 5 zile, publicul se va intalni cu artisti ieseni si din tară si va explora arta in diverse forme neconventionale, atat fizic, cat si online prin transmisiuni live gratuite. Începand de vineri, 26 noiembrie, si pană marti, 30 noiembrie, in intervalul orar 12:00-17:00, in Pasajul Piata Unirii Iasi se va putea experimenta liber Fluid Memory, o instalatie video interactivă marca Andrei Cozlac, realizată in colaborare cu artistul Silviu Apostol, iar interpretarea voce actor apartin ...

ULTIMA ORA
Tribunalul Vaslui, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 1518/89/2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. CLUB TOMA S.R.L. Huşi, cu sediul în mun. Huşi, judeţul Vaslui. Denumire activ Adresa Componenţa/ suprafaţa construită Valoare Constucţii şi teren Mun. Huşi, str. Dobrina, nr. 41 bis, judeţul Vaslui - C1 – pavilion producţie - 707,67 m.p., C 5 – anexă - 18,09 m.p. şi teren intravilan în suprafaţă totală de 1.034 m.p.; - C4 – hală de producţie - 470,52 m.p şi teren intravilan în suprafaţă totală de 499 m.p.; - C2 – atelier auto - 596,18 m.p. şi teren intravilan în suprafaţă totală de 1.178 m.p.; - Teren intravilan în suprafaţă totală de 134 m.p.; - Teren intravilan în suprafaţă totală de 202 m.p.; - Construcţia C1 – atelier – terenul pe care este situată construcţia nu este proprietatea debitoarei. 341.081,00 lei 173.012,00 lei 306.478,00 lei 9.886,00 lei 19.773,00 lei 59.318,00 lei Total * * 909.548,00 lei Preţul de pornire al licitaţie este cel de mai sus, vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare şi hotărârea Adunării creditorilor din data de 23.11.2021. Vânzarea în bloc prin licitaţie publică pentru bunurile imobile va avea loc la data de 20.12.2021, ora 1000 şi se vor organiza 4 şedinţe săptămânal, respectiv până la data de 10.01.2022 la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini – 2.000 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0727/850.575, 0335/566.035, fax 0335/814.103.
PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ - PENTRU ACTIVUL IMOBILIAR ŞI BUNURI MOBILE din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. - în faliment, in bancrupcy, en faillite, aflate la sediul din municipiul Iaşi, str. A Vlaicu nr.78, jud. Iaşi. Subscrisa ACORD S.P.R.L. Iasi, în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. PHOENIX TREND S.R.L., CUI 1960690, cu număr de înregistrare la Registrul Comerţului J22/118/2012, cu sediul in Mun. Iasi, Str. Aurel Vlaicu, nr.87, Bl. Confectii Textile, Jud. Iasi, numit conform Sentinţei Civile nr. 998/2013 din data de 04.06.2013, pronunţată de către Tribunalul Iaşi/Judecător Sindic, în Dosarul nr. 2749/99/2012 (nr. vechi 169/2012), anunţă în conformitate cu prevederile Legii 85/2006 privind procedura insolvenţei, prevăzute în Secţiunea a 7-a, Falimentul şi ale Hotărârii adunării creditorilor din data de 18.05.2021, scoaterea la vânzare prin negociere directă la data de 03.12.2021, orele 1200, la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Decebal nr.22A, bl.Z8, sc.A, et.1, ap.8, a următoarele active: Proprietatea imobiliară amplasată în municipiul Iaşi, str. Aurel Vlaicu nr.87, jud. Iaşi, aşa cum este cuprinsă în Cartea Funciară nr.128376, având suprafaţa terenului de 56.438,68 mp şi un număr de 19 clădiri, având preţul de evaluare de 8.401.000 euro, precum şi a bunurilor mobile evaluate pentru suma de 1.420 euro, în total bunuri patrimoniale în cuantum de 8.402.420 euro, în privinţa taxei pe valoarea adăugată fiind aplicabile prevederile legale conferite de Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal cu ultima actualizare. În caz de neadjudecare, procedura de vânzare se va relua la data de 21.01.2022 şi eventual, în situaţia neadjudecării şi la data de 25.02.2022 la aceeaşi oră şi locaţie, deja anunţate. Potenţialilor ofertanţi li se aduce la cunoştinţă prin prezenta publicaţie, că pe rolul instanţelor de judecată sunt încă în derulare dosare nesoluţionate privind terenul şi clădirile aparţinând Cărţii Funciare nr.128376 a debitoarei falite, respectiv: Dosarul nr.8880/245/2007*** aflat pe rolul Tribunalului Iaşi, Secţia I civilă, având ca obiect fond funciar, Dosarul nr.34507/245/2018 aflat pe rolul Tribunalului Iaşi, Secţia I civilă, având ca obiect apel - plângere împotriva încheierii de carte funciară, Dosarul nr.32841/245/2019 aflat pe rolul Tribunalului Iaşi, Secţia I civilă, având ca obiect plângere împotriva încheierii de carte funciară. Condiţii de înscriere şi participare la negociere a. La procedura de negociere pot participa persoanele fizice sau juridice care fac dovada depunerii în termen, la sediul lichidatorului judiciar a documentelor menţionate la punctele de mai jos, după cum urmează: i. Dovada constituirii garanţiei de participare 1. Persoanele interesate de achiziționarea bunurilor participă la procedura de negociere fie direct, fie prin intermediul unui reprezentant cu împuternicire. Pentru a participa la ședința de negociere, ofertanţii sunt obligaţi să depună la sediul lichidatorului judiciar, cel mai târziu cu 24 ore până în data ședinței următoarele înscrisuri: 2. Ofertă de cumpărare şi dovada consemnării cauţiunii de 10% din preţul de pornire a bunurilor, în contul de insolvenţă al SC PHOENIX TREND SRL – în faliment, in bankruptcy, en faillite deschis la Banca Alpha Bank SA, Cont lei IBAN RO77 BUCU 2672 2338 3002 3RON, ori Cont euro IBAN RO03 BUCU 2671 2159 6166 8EUR - până în preziua licitaţiei la ora 1200 3. Să depună contravaloarea caietului de sarcini în sumă de 9.000 euro la care se adaugă TVA consemnată în contul ACORD SPRL cod IBAN RO94 BUCU 2672 2353 3305 9RON, ori Cont euro IBAN RO84 BUCU 2671 2159 4328 1EUR deschise la banca Alpha Bank SA - până în preziua licitaţiei la ora 1200 înainte de începerea ședinței de negociere. Contravaloarea Caietului de sarcini nu se restituie ofertanţilor. ii. Garanţia de participare de 10% din valoarea în euro, din suma de 8.402.420 euro, respectiv suma de 840.242 euro se va constitui în euro, ori lei la cursul valutar comunicat de BNR valabil penru data plăţii, cu respectarea reglementărilor legale aplicabile regimului valutar. iii. În situaţia în care garanţia de participare se va impune a fi restituită, aceasta se va transfera în contul ofertantului neadjudecatar, spezele bancare nefiind în sarcina debitoarei iv. Constituitorul va suporta comisioanele de transfer bancar şi orice alte comisioane aplicate de bănci atât la constituirea garanţiei cât şi la restituirea acesteia. v. Garanţia de participare este considerată a fi constituită în termen, dacă până în maxim cu 24 ore înainte de ora stabilită pentru începerea procedurii de negociere, Ordinul de plată vizat de bancă, în original, este depus la sediul lichidatorului judiciar şi garanţia a fost încasată integral în contul de insolvență al debitoarei PHOENIX TREND SRL - în faliment,in bankruptcy,enfaillite, iar aceleaşi condiţii urmeaza a fi îndeplinite şi de dovada plăţii caietului de sarcini. vi. Anunţul de vânzare prin negociere directă publicat de lichidatorul judiciar privind condiţiile de participare conţine inclusiv data calendaristică şi ora limită a acestui termen de decădere. vii. În cazul adjudecării, garanţia depusă de adjudecatar, se va constitui ca avans la preţul de adjudecare, constituitorul nemaiavând dreptul de a solicita restituirea acesteia. viii. Pentru participanţii declaraţi neadjudecatari, garanţia se va restitui în termen de 7 zile de la finalizarea licitaţiei, sau, dacă este cazul, de la soluţionarea definitivă a eventualelor contestaţii. Contravaloarea Caietului de sarcini nu se va restitui. b. Documente care certifică identitatea şi calitatea participantului, astfel: i. Persoane fizice rezidente care participă la negociere în nume propriu: a) actul de identitate în original ii. Persoane fizice rezidente care participă la negociere în numele altor persoane fizice rezidente/nerezidente: 1. Buletin sau carte de identitate în original al reprezentantului şi buletin sau carte de identitate/pașaport în copie a persoanei reprezentate; 2. Procură în formă autentică în original care stipulează că mandatarul este autorizat să acţioneze în numele şi pe seama persoanei fizice rezidente/nerezidente; iii. Persoane fizice nerezidente care participă la negociere în nume propriu 1. Paşaport în original şi/sau legitimaţie de şedere în original şi/sau carte de identitate pentru cetăţeni ai EU/SEE; 2. Persoane fizice nerezidente care participă la negociere în numele altor persoane fizice rezidente/nerezidente : a. Paşaport sau carte de identitate, pentru cetăţeni ai UE/SEE (copie) a persoanei reprezentate b. Carte/buletin de identitate/pasaport al reprezentantului autorizat în original c. Procura în formă autentică care stipulează ca reprezentantul este autorizat să acţioneze în numele şi pe seama persoanei fizice rezidente/nerezidente, în original. iv. Persoane juridice rezidente care participa la negociere în nume propriu: 1. Certificat de înregistrare emis de Registrul Comerţului, copie conformă cu originalul certificată de reprezentantul legal al persoanei juridice; 2. Act constitutiv actualizat în copie conformă cu originalul certificată de reprezentantul legal al persoanei juridice 3. Certificat constatator privind situaţia actuală a persoanei juridice emis de Registrul Comerţului, în original. 4. Procura/mandat în formă autentică în original pentru persoana fizică care semnează declaraţiile și participă la licitaţie în numele persoanei juridice, acordată conform prevederilor Actului constitutiv, sau o dovadă că persoana respectivă reprezintă în mod legal entitatea care participă la licitaţie, cu drept individual de reprezentare, în cazul în care societatea este reprezentată în mod colectiv de două sau mai multe persoane, o astfel de dovadă va fi prezentată pentru toate aceste persoane, cât şi orice alte documente se certifică conform cu originalul de către reprezentantul legal al persoanei juridice; 5. Declaraţie pe proprie răspundere din partea reprezentantului legal al persoanei juridice rezidente din care să rezulte că aceasta nu se află în procedură de concordat/insolvenţă/faliment sau o altă procedură echivalentă, în original. 6. Buletin sau carte de identitate în original a persoanei fizice care reprezintă persoana juridică și participă la licitaţie în numele şi pe seama acesteia; v. Persoane juridice nerezidente care participă la negociere în nume propriu 1. Certificat de înregistrare al persoanei juridice nerezidente emis de Registrul Comerţului sau de orice instituţie echivalentă dacă aceasta există în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 2. Act constitutiv sau echivalent actualizat al persoanei juridice nerezidente in copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 3. Certificat constatator privind situaţia actuală, în original, pentru persoana juridică nerezidentă care menţionează reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente respective, emis de Registrul Comerţului sau de o instituţie echivalentă, emis cu cel mult 30 de zile lucrătoare înainte de data negocierii. În cazul în care nu există nici o autoritate sau instituţie autorizată să emită un astfel de certificat, orice document corporativ care evidenţiază reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente, iar un astfel de document corporativ al persoanei juridice nerezidente va preciza în mod clar dacă reprezentanţii legali au dreptul să acţioneze separat sau împreună, ce se va depune în original. 4. Declaraţie pe proprie răspundere din partea reprezentantului legal al persoanei juridice nerezidente, din care sa rezulte ca aceasta nu se află în procedură de concordat/insolvenţă/faliment sau o altă procedură echivalentă, ce se va depune în original. 5. în cazul în care reprezentarea la negociere se face printr-o altă persoană decât reprezentantul/reprezentanţii legal al persoanei juridice nerezidente, procura/mandatul în formă autentică semnat de reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente împuternicind persoana respectiva să participe la negociere si sa liciteze pe seama persoanei juridice nerezidente, document ce se va prezenta în original 6. Buletin de identitate al persoanei care participă la negociere/licitează în calitate de reprezentant legal sau de mandatar al persoanei juridice nerezidente: paşaport, carte de identitate pentru cetăţeni ai UE/SEE, în original vi. Persoane juridice nerezidente care participa la negociere printr-o persoană juridică rezidentă 1. Certificat de înregistrare al persoanei juridice nerezidente emis de Registrul Comerţului sau de orice instituţie echivalentă dacă aceasta există în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 2. Act constitutiv, sau similar actualizat al persoanei juridice nerezidente în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente) 3. Certificat constatator privind situaţia actuală, în original, pentru persoana juridică nerezidentă care menţionează reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente respective, emis de Registrul Comerţului sau de o instituţie echivalentă, iar în cazul în care nu există nicio autoritate sau instituţie autorizată să emită un astfel de certificat, orice document corporativ care evidenţiază reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente, iar un astfel de document corporativ va preciza în mod clar dacă reprezentanţii legali au dreptul să acţioneze separat sau împreună, emisă în original. 4. Certificat de înregistrare al reprezentantului persoana juridica rezidenta emis de Registrul Comerţului în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 5. Act constitutiv actualizat al reprezentantului persoană juridică rezidentă în copie conformă cu originalul cerificată de reprezentantul legal al persoanei juridice 6. Certificat constatator privind situaţia actuală, în original, pentru reprezentantul persoană juridică rezidentă emis de Registrul Comerţului, original. 7. Declaraţie pe proprie răspundere din partea reprezentantului legal al persoanei juridice nerezidente din care sa rezulte ca aceasta nu se află în procedură de concoordat/insolvenţă/faliment sau o altă procedură echivalentă în original. 8. Buletin sau carte de identitate în original al reprezentantului legal al persoanei juridice rezidente care subscrie în calitate de reprezentant pe seama persoanei juridice nerezidente; 9. Procura în formă autentică semnată de reprezentantul/reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente prin care se împuterniceşte persoana juridica rezidenta să participe la licitatie/liciteze si care stipulează ca persoana juridică rezidentă este autorizata să acţioneze în numele şi pe seama persoanei juridice nerezidente în original. In acest caz persoana juridica rezidenta va depune/prezenta mandatul in forma autentica a persoanei fizice care o reprezintă in prezenta procedura în original c. Participanţii la licitatie/adjudecatarul îşi asumă respectarea reglementărilor în vigoare, legislative sau statutare/contractuale proprii, privitoare la mandatarea persoanelor, a puterilor conferite de către organele decizionale interne, a concordanţei operaţiunii de achiziţionare a activului - obiect al negocierii cu obiectul lor de activitate, cu reglementările din domeniul concurenţei şi alte posibile restricţionări legislative sau statutare/contractuale proprii. Anularea negocierii sau a procesului verbal de adjudecare pe motivele metionate anterior, conduce la pierderea garanţiei de participare şi a oricăror sume achitate, participantii/adjudecatarul, nemaiavand dreptul sa solicite restituirea acestor sume. d. Toate procurile/mandatele prin care se împuterniceşte un reprezentant al persoanei juridice rezidente/nerezidente ori a persoanei fizice, trebuie sa acorde mandatarului capacitatea de a participa la negociere şi de a licita în numele şi pe seama mandantului e. Actele de identitate, precum şi orice alte documente prevăzute a fi depuse în copie, se certifica de către titularul de drept, ca fiind copii conforme cu originalul si se semnează de către acesta. f. Documentele depuse de către persoanele fizice sau juridice rezidente/nerezidente, în alta limba decât limba română, vor fi insotite în mod obligatoriu de traducerea legalizata în limba română. g. Dovada constituirii garanţiei de participare împreună cu toate documentele necesare înscrierii la negociere, se depun la sediul lichidatorului judiciar ACORD SPRL h. Termenul limită pentru constituirea garanţiei de participare și depunerea documentelor antemenționate în vederea înscrierii la negociere, cel mai târziu cu 24 ore înainte de începerea negocierii. Condiţii ale vânzării: i. Principiul vânzării bunului patrimoniale este “văzut-plăcut-cumpărat - aşa cum este şi unde este” neoferindu-se garanţii asupra bunurilor vândute şi asupra funcţionalităţii acestora, cu excepţia asigurării că vânzătorul PHOENIX TREND SRL - în faliment, in bankruptcy, en faillite, este proprietarul bunurilor, iar lichidatorul judiciar ACORD SPRL este reprezentantul legal al vânzătorului şi are dreptul de a vinde bunurile respective, odată în plus, cunoscând că pe rolul instanţelor de judecată mai sunt în derulare dosare încă nesoluţionate privind terenul şi clădirile aparţinând Cărţii Funciare nr.128376, aşa cum a fost prezentat. j. În conformitate cu prevederile art.53 din Legea nr. 85/2006, Bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, în exerciţiul atribuţiilor sale, prevăzute de lege, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asigurătorii, inclusiv măsurile asigurătorii instituite în cursul procesului penal. k. În egală măsură potenţialul adjudecatar cunoaşte că se va subroga în toate drepturile şi obligaţiile ce vor decurge din soluţionarea dosarelor încă nefinalizate, privind terenul şi clădirile aparţinând Cărţii Funciare nr.128376. l. Cumpărătorul bunurilor patrimoniale îşi asumă prin cumpărare întreaga responsabilitate asupra stării tehnice a bunurilor patrimoniale cumpărate, inclusiv preluarea tuturor obligaţiilor de refacere a mediului, dacă este cazul, nefiind posibile deduceri din preţul de cumpărare pentru nici unul din motivele sus arătate. Prin manifestarea intenţiei de a participarea la negociere, ofertantul a luat la cunoştinţă de dispoziţiile privind condiţiile şi termenele stipulate în caietul de sarcini şi în regulamentul privind vânzarea prin negociere directă a activului patrimonial al SC PHOENIX TREND SRL, fiind de acord cu termenii şi condiţiile stabilite. Orice persoană fizică sau juridică care pretinde vreun drept de proprietate asupra bunurilor patrimoniale cuprinse în prezenta publicaţie de vânzare este chemată să facă dovada cu documente originale până cel târziu cu 3 zile înainte de data şedinţei de vânzare prin negociere directă. Pentru relaţii suplimentare se pot obţine informaţii de la tel/fax: 0232261732, 0742207571, email:office@acordinsol.ro
Mihai Chirica PROGRAMUL manifestărilor dedicate zilei de 1 DECEMBRIE la IAȘI
27/11/2021 08:05

Autoritătile locale au finalizat programul manifestărilor care vor avea loc pe 1 decembrie 2021, de Ziua Natională a Romaniei. Ceremonia va incepe la ora 11.00 si va avea loc in Piata Palatului Culturii Astfel, după intonarea Imnului National al Romaniei, „Desteaptă-te, romane!”, se va oficia serviciul religios si vor fi rostite alocutiuni de către prefectul Judetului Iasi, Marian Grigoras, presedintele Consiliului Judetean Iasi, Costel Alexe, primarul Mihai Chirica si reprezentantii Mitropoliei Moldovei si Bucovinei si Episcopiei Romano – Catolice. Coroanele de flori ...

Mai multe branduri şi promoţii mai mari, în ultimul weekend de Black Friday din an, la Palas!
26/11/2021 15:33

 Mai multe branduri şi promoţii mai mari, in ultimul weekend de Black Friday din an, la Palas!   Se spune că Black Friday marchează inceputul sărbătorilor de iarnă si stim cu toţii că o să ai noroc tot anul, dacă de Revelion porti o piesă vestimentară nouă. Aşa că fă-ţi lista de cumpărături şi vino in Palas, unde ai parte de „Bucurii pe loc!”, in ultimul weekend de Black Friday! Brandurile ţi-au pregătit promotii de pană la 80%, la tot ce ai nevoie pentru sărbători cu stil!   Moş Crăciun se grăbeşte să prindă cele mai bune preţur ...

 Cancerul afectează grav tot mai multe persoane din zona Moldovei
26/11/2021 15:30

* medicii de la Institutul Regional de Oncologie (IRO) Iasi spun că din cauza pandemiei s-au confruntat cu foarte multe cazuri pentru care nu s-a mai putut face nimic * cele mai multe cazuri au fost de cancer de san, cancer brohopulmonar, dar si cele digestive, colorectal si de stomac, au predominat Bolnavii de cancer au fost victime colaterale ale pandemiei de COVID-19. Starea multora s-a agravat, iar pentru altii diagnosticul a venit prea tarziu din cauza fricii de a merge la spital, in această perioadă. Medicii oncologi ieseni spun că au avut cazuri pentru care s-a pierdut si indicatia ...

 Peste 4.000 de spectatori și peste 3.800 bilete vândute, în ultimul an, la Cinema Ateneu
26/11/2021 14:33

Evenimentele organizate in ultimul an la Cinema Ateneu, cinematograful Ateneului National din Iasi, au reunit peste 4000 de cinefili, cu toate că au existat perioade de suspendare a activitătii, odată cu impunerea măsurilor de sigurantă. Astfel, in perioada octombrie 2020 - octombrie 2021, au fost programate peste 280 de difuzări de film, dintre care peste 50 de proiectii au fost dedicate copiilor si mai mult de 10 proiectii au avut loc in compania unor invitati speciali. „Chiar dacă a fost un an dificil, intrucat efectele pandemiei se resimt, iar in randul spectatorilor incă e ...

 Tratament de ultimă generație la Spitalul de Pediatrie din Iași
26/11/2021 13:19

 Tratament de ultimă generatie la Spitalul de Pediatrie din Iasi Băiatul in varstă de 15 ani care a suferit arsuri pe 80 la sută din suprafata corpului după ce s-a electrocutat pentru că a urcat pe un vagon de tren a primit un ajutor nesperat. El a fost tratat cu o aparatură performantă, un sistem MEEK de expandare a grefelor de piele. Aparatura, in valoare de 16.500 euro, alături de tehnicile inovatoare folosite in terapia acestui copil de către şefa secţiei de Chirurgie Plastică şi  Microchirurgie Reconstructivă. Practic, cei de la Spitalul de Copii din Iaşi au d ...

A secat Prutul. Râul are cel mai mic debit din ultimii 6 ani
26/11/2021 12:30

Debitul raului Prut este la cel mai scăzut nivel din ultimii şase ani, pe fondul unei secete prelungite, a declarat  directorul Barajului Stanca-Costeşti, Mircea Vucovici. Potrivit acestuia, la Staţia hidrometrică de la Rădăuţi Prut, debitul raului este de 18,6 mc/s, in condiţiile in care media multianuală a Prutului este de 81 mc/s. ‘Este o secetă puternică. debitul scăzut nu creează probleme deocamdată, pentru că nu s-au introdus restricţii in ceea ce priveşte consumurile de apă. Atunci cand se introdus restricţii, prima dată se văduvesc irigaţiile şi in ...

UAIC a câștigat o finanțare de 1,4 milioane de lei pentru implementarea unui proiect de prevenire a răspândirii COVID-19
26/11/2021 12:30

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi (UAIC) a castigat o finantare de peste 1,4 milioane de lei pentru implementarea unui proiect de măsuri active pentru prevenirea răspandirii infectiei COVID-19. Proiectul Implementarea de măsuri active pentru prevenirea răspandirii infectiei COVID-19 in cadrul Universitătii „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi isi propune cresterea capacitătii UAIC de a gestiona eficient criza sanitară COVID-19 prin diminuarea riscului de propagare a infectiei cu SARS-CoV-2 in sistemul public de educatie universitară. Obiectivul proiectului ...

A V-a ediție a Concursul Național de Interpretare „Eduard Caudella” s-a încheiat! Cei 38 de laureați au câștigat premii în valoare de 17.700 lei!
26/11/2021 12:13

Concursul National de Interpretare „Eduard Caudella” este unul dintre putinele competitii de interpretare din tară, dedicate studentilor. Editia a V-a, desfăsurată in perioada 18-20 noiembrie, a totalizat peste 86 de tineri interpreti din institutiile de invătămant superior din toată tara. Initiat cu scopul de a sprijini si promova tinerii artisti muzicieni aflati la inceput de carieră, precum si de a valorifica repertoriul romanesc destinat muzicii de cameră, instrumentelor cu rol solistic si vocii, concursul se adresează tuturor categoriilor de instrumente (vioară si ...

26/11/2021 12:09

  Campania umanitară "Cadoul din Cutia de Pantofi" a fost lansată, vineri, de Asociaţia Institutul Bucovina, urmand a se desfăşura pană in data de 17 decembrie, pentru a aduce bucurie copiilor cu posibilităţi financiare reduse, care provin din zone defavorizate din judeţul Suceava. Potrivit iniţiatorilor campaniei, in perioada menţionată, de luni pană vineri, in intervalul orar 9,00 - 17,00, la adresa din strada Zamcei nr 17, Asociaţia Institutul Bucovina ii aşteaptă pe toţi cei care doresc să contribuie acestei cauze.     "Cadourile din c ...

Focar de COVID la Penitenciarul Botoșani
26/11/2021 10:16

La data de 24 noiembrie, la Penitenciarul Botosani au fost depistate 33 de cazuri SARS-CoV-2 pozitive in randul persoanelor aflate in custodie, urmare testărilor periodice efectuate de administratia unitătii in vederea depistării timpurii si limitarea efectelor negative produse de virus. Potrivit directorului Direcţiei de Sănătate Publică (DSP), Monica Adăscăliţei, focarul de COVID-19 de la unitatea de detenţie din Botoşani durează de peste două luni, insă in prezent este inregistrat cel mai mare număr de cazuri active. „Avem la Penitenciar 33 de deţinuţi cu COVID-19. ...

Deficit de 18 medici de familie în județul Botoșani
26/11/2021 09:45

    Numărul localităţilor din judeţul Botoşani care nu au medic de familie creşte de la o lună la alta, pe fondul ieşirii din sistem a medicilor care indeplinesc varsta de pensionare. Potrivit declaratiilor directorului executiv al Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate (CJAS), Alina Mustiaţă, in prezent in judeţul Botoşani sunt vacante 18 posturi de medic de familie, dintre care patru in municipiul reşedinţă de judeţ, unul in oraşul Flămanzi şi 13 in mediul rural. „Necesarul de medici de familie cu liste proprii din judeţul Botoşani este mai mare i ...


1 la 19 din 6496

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei