Lista cu trenurile care nu mai circulă de la 1 septembrie și 1 octombrie 2025

000000  ULTIMA-ORA

Dimensiune font:

| 29-08-2025 21:41

 „Societatea de infrastructură vine și anulează 29 de trenuri de călători zilnice de la CFR Călători, din septembrie și octombrie, plus 8 ale InterRegio, alt operator, dar privat, din cauza întârzierii plății de utilizare a infrastructurii. Și CFR Călători a cerut anularea, după 15 septembrie, a 47 de trenuri de călători din cauza compensației insuficiente dată de statul român”, atrage atenția președintele FSTFR, via FANATIK.

Scandal uriaș între CFR SA și CFR Călători: datoriile și deciziile luate de Autoritatea de Reformă Feroviară au dus la dispariția mai multor curse

El ne-a explicat faptul că bugetul alocat companiei CFR Călători a fost cu 30% mai mic față de anul anterior, ceea ce a transformat operatorul dintr-o societate de profit în 2024 într-una de pierderi. În plus, deja din ianuarie 2025. CFR Călători a anulat 200 de trenuri zilnice și 44 care circulau doar în weekend. 

„Împreună cu cele anulate de cei de la infrastructură, ajungem la o treime de trenuri de călători din tot ce deține CFR Călători. Asta înseamnă că Autoritatea a micșorat compensația abuziv, căci acea compensație face parte din obligația de serviciu public, care se regăsește în mersul trenurilor pe anul 2025. Obligație care trebuia să ducă la compensare. Era conform legislației românești și conform regulamentului european”, ne-a mai spus Maxim. 

Reprezentantul FTSFR ne-a mai precizat faptul că persoanele care și-au plătit deja abonamentele pe luna septembrie își vor primi banii înapoi, dat fiind faptul că trenurile lor nu vor mai circula. Sindicalistul merge mai departe și arată cu degetul spre noul președinte al Autorității de Reformă Feroviară, instituție pe care o consideră responsabilă pentru haosul creat pe căile ferate. Mai mult, Maxim spune că, în acest fel, sunt favorizați operatorii privați, doar că nici aceștia nu vor putea prelua chiar toate trenurile, căci nu au această capacitate.

Președintele FTSFR: „Trebuie date operatorilor privați”

„Tot acest haos a fost creat de Autoritatea de Reformă Feroviară, căci nu vrea să înțeleagă care este efectul. Noul președinte al Autorității a venit și a spus că face un audit la cei 6 operatori, iar noi sindicatele l-am întrebat: tu vii și tai înainte și apoi faci audit? Păi făceai audit înainte, aveai o bază legală, că tu vii și nu respecți regulamentul european. Dovada se vede pe teren. Dacă nu dai compensația operatorului, el nu poate să plătească taxa de utilizare a infrastructurii, nu e mult, se exagerează când se spune. Au rămas 8 milioane de euro, adică 41 de milioane de lei datorie, dar banii ăștia nu înseamnă decât un sfert pe salariile pe o lună. Nu e un capăt de țară, e o exagerare, dar e normală. Am spus că din punctul nostru de vedere au fost erori manageriale de ambele părți.  

INS spune că în anul 2025, în prima parte a anului, a scăzut numărul de pasageri pe calea ferată. Există situația la INS. A scăzut numărul de călători pentru că nu mai aveau trenuri cu care să circule. Nu există o estimare oficială, dacă întrebați Autoritatea de Reformă o să spună că e fără efect, nu vă va da nicio estimare. CFR Infrastructură mai dăduse o telegramă că vrea să anuleze toate trenurile Regio de la CFR Călători, însemnând toate trenurile personale, și de la 1 octombrie să anuleze și toate trenurile InterRegio, accelerate și rapide. Se anulau 80% din totalul trenurilor de pe calea ferată. Ei spun că nu le-au anulat pe toate, pentru că trebuie date operatorilor privați, dar ei nu au capacitatea să ia trenurile”, ne-a mai spus, revoltat, Maxim.

Lista cu trenurile care nu mai circulă de la 1 septembrie și 1 octombrie 2025

Iată, mai jos, lista completă cu trenurile care nu mai circulă din 1 septembrie 2025. Conform Notificării CFR SA nr. 1/3472 din data de 20 august, se dispune suspendarea mai multor trasee aparținând CFR Călători. Totodată, redăm mai jos și cele anulate în urma notificării CFR SA nr. 1/3473, tot din 20 august, din cauza neachitării datoriilor restante ale Transferoviar Călători SRL:

Începând cu 1 septembrie 2025 (CFR Călători + Transferoviar):

  • trenurile 5431 și 543: Bacău-Suceava Nord și retur;
  • trenurile 5539 și 5540: Pașcani-Suceava Nord și retur;
  • 5568 și 5570: Botoșani-Suceava Nord și retur;
  • 5106 și 5107: Mărășești-Buzău și retur;
  • 13071 și 5072: Brazi-Buzău și retur;
  • 3115, 3116, 3117 și 3118: Timișoara Nord-Oradea și retur;
  • 3126 și 3129: Gurahonț-Arad și retur;
  • 3127 și 3128: Arad-Brad și retur;
  • 4205 și 4207: Vatra Dornei-Bistrița Nord și retur;
  • 4102, 4103, 4105 și 4106: Cluj Napoca-Bistrița Nord și retur;
  • 4372 și 4373: Dej Călători-Bistrița Nord și retur;
  • 4331, 4332, 4338, 4401, 4402, 4405 și 4406: Satu Mare-Halmeu și retur;
  • 4533 și 4536: Târgu Mureș-Războieni și retur;
  • 2441 și 2443: Târgu Mureș-Sibiu și retur;
  • 2445 și 2447: Teiuș-Târgu Mureș și retur;
  • 2560 și 2561: Mediaș-Sibiu și retur;
  • 2563: Sibiu-Sighișoara;
  • 2564: Beia Hm-Sibiu;
  • 2567 și 2568: Sibiu-Sighișoara și retur;
  • 10057 și 10058: București Nord-Adjud și retur;
  • 10240, 10247, 10257 și 10252: Măneciu-Ploiești Sud și retur;
  • 10235 și 10220: Ploiești Sud-Slănic și retur;
  • 10354 și 10355: Nehoiașu Hm-Buzău și retur;
  • 10412, 10413, 10414 și 10415: Nehoiașu Hm-Buzău și retur.

Tot aici adăugăm în felul următor: trenurile 7035 și 7038, din 6 septembrie 2025: ruta București Nord-Urziceni și retur. Apoi, din 8 septembrie se anulează:

  • trenurile 3745 și 3746: Arad-Brad și retur;
  • 4143: Bistrița Nord-Deda;
  • 4145: Deda-Bistrița Nord.

De la 1 octombrie 2025, se anulează:

  • trenul 8003: București Obor-Fetești;
  • trenul 8005: București Obor-Constanța;
  • 1634: Brașov-București Nord;
  • 1661 și 1662: București Nord-Iași și retur;
  • 1748 și 1749: Târgu Mureș-Deda și retur;
  • 1571 țo 1574: București Nord-Galați și retur;
  • 1590 și 1599: București Nord-Drobeta Turnu Severin și retur;
  • 1532 și 1533: Satu Mare-Timișoara Nord și retur;
  • 1537 și 1539: Timișoara Nord-Oradea și retur;
  • 1743 și 1744: Arad-Oradea și retur;
  • 1745 și 1746: Târgu Mureș-Cluj Napoca și retur;
  • 10071 și 10072: București Nord-Galați și retur;
  • 10023 și 10024: București Nord-Brașov și retur;
  • 10030 și 10031: Cluj Napoca-Brașov și retur.

De asemenea, din 4 octombrie nu vor mai circula nici trenurile 1530 și 1531, în relația Baia Mare-Timișoara Nord și retur.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Cum functioneaza turneele de bingo si unde le gasesti
15/09/2025 09:07

 In trecut, jocurile de bingo erau disponibile doar in sali fizice de joc. De exemplu, in Bucuresti, era o sala extrem de cunoscuta pe langa AFI Cotroceni. Insa in prezent, majoritatea salilor de bingo au ...

Șase lucruri pe care orice femeie ar trebui să le cunoască despre corpul ei! Informații utile care îți pot salva viața
14/09/2025 13:31

Cele sase lucruri pe care orice femeie ar trebui să le cunoască despre corpul ei nu tin doar de biologie, ci si de sănătate, preventie si incredere personală. De la pubertate pană la menopauză, corpul tr ...

TOP 6 sfaturi esențiale pentru a înțelege mai bine jocurile de cazinou online
11/09/2025 16:11

Poză de Joakim Honkasalo pe Unsplash.com  Astăzi, jocurile de cazinou online au devenit o formă populară de divertisment si o oportunitate de a castiga potential bani. Cu toate acestea, pentru a te bu ...

Ce trebuie să știi despre impozitul pe câștigurile din jocuri de noroc
11/09/2025 09:52

Ce trebuie să stii despre impozitul pe castigurile din jocuri de noroc  A doua jumătate a anului 2025 aduce multe schimbări, atat scumpiri de alimente, servicii si bunuri cat si taxări mai mari in une ...

Cumpărăturile acestor români vor fi verificate de ANAF! Ce cheltuieli nu sunt permise!
10/09/2025 19:57

Cumpărăturile acestor romani vor fi verificate de ANAF! Este vorba despre achizitiile pe firmă, care vor fi strict monitorizate de Agentia Natională de Administrare Fiscală. Concret, bunurile si serviciile ...

Cum sa alegi un casino de top
10/09/2025 14:13

 Numarul de persoane atrase de jocurile de noroc este intr-o continua crestere, iar asta din mai multe motive. In primul rand, se investesc sume imense de bani in campaniile de marketing pentru jocurile de ...

O nouă metodă de a scoate bani de la bancomat! Nu este nevoie de cardul bancar!
10/09/2025 12:58

O nouă metodă de a scoate bani de la bancomat! Romanii care si-au uitat cardul acasă pot retrage bani cash de la ATM foarte simplu si rapid, in conditii de sigurantă. Retragerea de numerar fără card este ...

De ce nu și Vlad Dragomir? Motivul pentru care fotbalistul lui Pafos nu a fost convocat la echipa națională
09/09/2025 20:29

  Vlad Dragomir, 26 de ani, e unul dintre cei mai constanti jucători romani din străinătate in acest debut de sezon. Mijlocasul crescut la academia celor de la Arsenal nu a fost convocat la ...

Statul oferă tichete pentru energie! Cum depui cererea de plată
09/09/2025 18:40

Ministrul Muncii, Florin Manole, a apărut recent intr-un clip pe retelele sociale explicand, cu un ton calm si tehnic, cum pot romanii să aplice pentru „tichetele de energie”. Aparent, statul a g ...

Interzis la examenul auto! Candidații nu vor mai obține permisul de conducere!
08/09/2025 18:16

Interzis la examenul auto! Legislatia stabileste clar ce manevre sunt interzise, cum trebuie pregătit vehiculul si cum trebuie să se comporte soferul in trafic, in timp ce sustine proba practică. Dacă fac a ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei