Vestea care îi afectează pe toți românii! Dispare un cunoscut lanț de supermarketuri din țară!
Dimensiune font:
Vestea care îi afectează pe toți românii! Este vorba despre cei care obișnuiau să își facă majoritatea cumpărăturilor la un supermarket celebru, Mega Image. Mega Image trebuie să cedeze magazinele din localitățile unde există atât magazine Mega Image, cât și Profi, pentru ca retailerul să poată finaliza achiziția lanțului de supermarketuri Profi. Mai mult decât atât, rețeaua românească Annabella își mărește prezența pe piață, și va prelua 87 de magazine de la Mega Image și Profi. Iată cum ,,dispare” un cunoscut lanț de supermarketuri din țară.
Vestea care îi afectează pe toți românii!
Rețeaua românească de magazine Annabella va prelua 87 de magazine pe care Mega Image trebuie să le vândă pentru a primi aprobarea Consiliului Concurenței pentru preluarea magazinelor Profi. Această regulă prevede că Mega Image trebuie să cedeze magazinele din localitățile unde există atât magazine Mega Image, cât și Profi. Dintre cele 87 de magazine care vor fi preluate, 82 sunt de la Profi și 5 de la Mega Image. Prin această preluare, Annabella va ajunge la peste 200 de magazine în România și va fi prezentă în mai multe orașe, printre care Timișoara, Oradea, București, Cluj-Napoca, Adjud, Constanța și Ploiești. O altă veste este aceea că Mega Image ar vrea să cumpere lanțul Carrefour România, precizează capital.ro.
Cert este că, Mega Image va ceda magazinele din zonele unde se află atât supermarketuri Profi, cât și Mega Image. Centrele comerciale vor fi preluate de rețeaua Annabella, pentru ca Mega Image să poată finaliza achiziția tuturor supermarketurilor Profi.
Magazinul de carne care a dat lovitura în țară
Comtim, cel mai mare producător de carne de porc din România, a inaugurat primul magazin propriu în Capitală. Sediul central și fabrica Comtim se află la Timișoara, însă conducerea a decis ca debutul în retailul direct către consumatori să aibă loc în București. După 20 de ani de activitate bazată pe parteneriatele cu supermarketurile, compania dorește să ajungă mai aproape de clienți, care vor avea posibilitatea de a cumpăra carne și produse din porc direct de la sursă, fără adaosurile comerciale practicate de marile lanțuri de magazine.
Comtim vinde anual peste 900.000 de porci către supermarketuri, iar carnea sa este una dintre cele mai căutate de pe piața românească. Extinderea Comptim pe cont propriu reprezintă o lovitură pentru marile lanțuri de magazine și supermarketuri din țară. Comtim vrea să construiască o relație directă cu clientul, iar deschiderea magazinului propriu în București ar putea fi doar începutul unei rețele extinse la nivel național.
Mai multe supermarketuri deschise recent în țară au dat lovitura cu vânzări record. Este și cazul hipermarketului La Cocoș din Brașov, care a avut un număr uluitor de clienți chiar din prima zi de deschidere a centrului comercial și continuă să aibă vânzări uriașe. Reprezentanții companiei au precizat că estimează vânzări de 50 milioane de euro pentru acest magazin în 2025. Magazinul din Brașov este al patrulea deschis în țară, după cele două unități din Ploiești și unul în București.
O schimbare majoră însă vine în cazul unui cunoscut lanț de supermarketuri din țară, Mega Image. Mega Image trebuie să cedeze magazinele din localitățile unde există atât magazine Mega Image, cât și Profi. Este vorba despre 87 de magazine pe care Mega Image trebuie să le vândă ca să primească aprobarea Consiliului Concurenței pentru preluarea magazinelor Profi.
Adauga comentariul tau