Cati bani incaseaza angajatii din primarii, ministere, consilii judetene si DSP-uri. Salariile bugetarilor nu vor mai creste in urmatoarea perioada

00000  ULTIMA-ORA-pe

Dimensiune font:

| 17-01-2021 10:36

 Veniturile bugetarilor vor ramane la valorile din prezent pentru urmatoarea perioada, doar salariul minim brut va creste cu 40 de lei. Ziare.com va prezinta o parte dintre salariile angajatilor de la stat, sume care vor fi inghetate, in contextul pandemiei 


Salariile brute ale bugetarilor au crescut, de la 1 ianuarie 2018, cu 25%. Anul acesta, singura crestere salariala este cea a venitului minim brut pe tara, la 2.300 de lei. In schimb, nu se anunta nicio alta majorare pentru angajatii de la stat, iar premierul Florin Citu a anuntat chiar inghetarea veniturilor, pe fondul pandemiei de coronavirus. Recent, ministrul Muncii,   a dat asigurari ca salariile nu vor scadea, dar ca vor fi analizate bonusurile acordate.

Ziare.com publica salariile bugetarilor angajati la o parte din companiile de stat, precum si bonusurile pe care le obtin si indemnizatiile de hrana - valori care ar urma sa ramana la fel pentru urmatoarea perioada, in conditiile inghetarii anuntate de prim-ministrul Citu.

Salariile din minister

 

In Ministerul Culturii, salariul unui consilier public incepe de la 3.896 de lei pe luna, brut, cat castiga un asistent de consilier, si poate ajunge la 6.895 de lei, cat incaseaza un consilier superior, la fel ca un consilier in achizitii publice. Un manager public ia pana la 9.441 de lei, iar un auditor, 7.222 de lei, ceea ce inseamna 4.225 de lei, net.

Consilierii din randul personalului contractual castiga pana la 6.252 de lei, brut, un referent poate obtine pana la 4.177 de lei, un arhivist are un venit de 5.550 de lei, iar salariul unui sofer este de circa 4.200 de lei brut, adica 2.457 de lei, net. Sporurile pentru conditii vatamatoare sau periculoase pornesc de la 225 de lei si ajung la 1.685 de lei, brut.

Salariul lunar, brut, al ministrului Culturii este de 21.840 de lei, iar cel al unui secretar de stat, de 16.640 de lei, potrivit documentelor publicate de institutie pe site-ul personal. Veniturile vor ramane aceleasi anul acesta, dupa anuntul premierului Florin Citu.

Veniturile angajatilor din primarii

In primarii, un expert, inspector, consilier juridic, inspector de protectie civila si consilier de achizitii publice, in stadiul debutant, incaseaza de la 3.878 de lei pana la 4.829 de lei, brut, in functie de gradatie. Gradul de asistent vine cu salarii mai mari, care pornesc de la 4.032 de lei si ajung la 5.020 de lei. Un expert cu gradul principal ia intre 4.626 si 5.761 de lei, iar unul cu grad superior, de la 5.454 de lei pana la 6.792 de lei.

Salarii mai mari au auditorii, de pana la 7.211 lei si managerii publici, de pana la 9.599 de lei, potrivit grilei de salarizare publicata de Primaria Sectorului 3.

In ceea ce priveste functiile contractuale, administratorul public incaseaza 16.640 de lei, brut, un director general, 12.100 de lei, iar un sef de birou ajunge pana la 6.373 de lei. Un sofer poate castiga pana la 3.974 de lei, un ingrijitor are un salariu care variaza intre 2.819 si 3.511 lei, in timp ce un muncitor calificat are un venit de circa 3.900 de lei, iar unul necalificat, de doar 3.500 de lei, potrivit grilei de salarizare de la Primaria Sectorului 3 din Bucuresti.

Banii consilierilor judeteni

Indemnizatia de baza a unui presedinte de Consiliu Judetean este in jur de 18.000 de lei, brut, lunar, ceea ce inseamna circa 10.000 de lei, net. La acesta suma se adauga o majorare de 25% a indemnizatiei lunare pentru cei care implementeaza proiecte finantate din fonduri europene, ceea ce inseamna circa 2.700 de lei, net.

Un director executiv castiga 15.822 de lei pe luna, brut, plus indemnizatia de hrana de 4.164 de lei, pe an si voucherele de 1.450 de lei, pe an. Venitul brut al unui sef serviciu din Consiliul Judetean este de 16.234 de lei, iar cel al unui consilier variaza intre 5.034 si 13.745 de lei pe luna, in functie de gradul profesional.

 


Un sofer poate castiga intre 4.027 si 4.443 de lei brut, iar un muncitor necalificat, intre 2.517 si 2.777 de lei.

Salariile din Casa Nationala de Asigurari de Sanatate

In Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, un director castiga, brut, 13.723 de lei, la care se adauga 2.058 de lei, spor pentru conditii vatamatoare de munca, 1.450 de lei, voucherele anuale de vacanta si 4.160 de lei, pe an, pentru indemnizatia de hrana.

In functie de grad, un consilier public poate castiga de la 5.707 lei pana la 9.411 lei, brut, pe luna, iar sporul variaza de la 791 la 1.435 de lei pe luna. Din lista personalului contractual, soferul obtine 4.622 de lei pe luna si un spor de 667 de lei pe an, in timp ce un muncitor calificat castiga 4.191 de lei si un spor de 538 de lei.

Ca demnitari, presedintele CNAS castiga lunar 16.640 de lei brut, vicepresedintele, 14.560 de lei, iar directorul de cabinet, 8.165 de lei, la care se adauga sporul de 1.225 de lei pe an, voucherele de vacanta si indemnizatia de hrana, potrivit grilei de salarizare din 2020.

Banii angajatilor Directiilor de Sanatate Publica

Directorul executiv al DSP are un salariu de baza de 9.980 de lei, brut, pe luna. Aceasta suma este completata de un spor de 1.497 de lei, pentru conditii de munca si o indemnizatie de hrana de 347 de lei.

Un sef de birou ia intre 5.848 de lei si 8.703 lei, in functie de grad. La acest salariu se adauga sporul de 828-1.305 lei, voucherul de vacanta si indemnizatia de hrana.

Sefii de compartimente si laboratoare castiga intre 11.734 si 16.344 de lei, cu un spor care incepe de la 1.116 lei si ajunge la 1.961 lei. De asemenea, mai primesc indemnizatia de hrana si voucherele de vacanta. Chimistii, consilierii si inspectorii au un salariu de 5.705 - 7.551 de lei, in functie de grad.

Medicii primari, angajati DSP, castiga 15.565 de lei lunar, brut, medicii specialisti au un salariu de circa 11.000 de lei, in timp de asistentele medicale au un salariu brut de circa 4.800 de lei, pe luna.

 

 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Lecția dronelor din Polonia și slăbiciunile aliaților. Apărarea NATO contra acestor aeronave s-a dovedit șvaițer
15/09/2025 05:39

Intruziunea "zmeilor" teleghidati din spatiul aerian polonez scoate in evidentă slăbiciunea mijloacelor NATO de combatere a dronelor. Desi Rusia contestă că s-ar afla in spatele incidentului aerian, oricar ...

Donald Trump, Scrisoare Deschisă către NATO: Acesta nu este RĂZBOIUL LUI TRUMP - este RĂZBOIUL lui Biden și Zelenski.
15/09/2025 05:35

Presedintele SUA, Donald Trump, a transmis prin intermediul retelei sale, Adevărul Social, o scrisoare deschisă către natiunile NATO, cu o trimitere directă către statele ipocrite ale organizatiei care pre ...

Nicușor Dan RECUNOAȘTE că România este condusă prost sub mandatul președintelui Nicușor Dan: „40% dintre români sunt exasperați”
12/09/2025 06:07

După ce un sondaj recent a arătat că partidul AUR a crescut pană la 40% in preferintele alegătorilor, Nicusor Dan afirmă că in acest procent se vede dezamăgirea romanilor fată de conducerea tării. Rep ...

Inflația a explodat la 10% după măsurile Guvernului Bolojan
12/09/2025 06:05

Inflatia, sau, mai simplu spus, cresterea preturilor, a ajuns la aproape 10% in august 2025, conform datelor de la Institutul National de Statistică. Sunt primele cifre despre cresterea preturilor, după măsu ...

Cornel Nistorescu:Pensiile lui Bolojan au luat foc
11/09/2025 15:18

Luni, in plin scandal cu scolile, premierul Ilie Bolojan s-a dus la TVR1 si a zis: „Din punctul meu de vedere, suntem in situaţia in care avem nevoie de mai mulţi oameni in piaţa reală a muncii. Şi p ...

Parlamentul respinge ancheta privind anularea alegerilor prezidențiale. CCR decide în continuare
11/09/2025 15:11

Camera Deputatilor a respins miercuri propunerea grupurilor AUR si POT de a infiinta o comisie de anchetă care să analizeze anularea alegerilor prezidentiale din decembrie 2024. Decizia a fost văzută de opo ...

Negocieri tensionate în coaliție pe tema concedierilor din administrație
11/09/2025 15:10

Coalitia de guvernare se reuneste miercuri, de la ora 18.00, intr-o sedintă decisivă in care va fi discutată una dintre cele mai dure reforme din ultimul deceniu, reducerea cu 10% a personalului din administ ...

Nicuşor Dan: România nu are un plan de ţară, în momentul ăsta. Există voinţă de reformă
11/09/2025 15:06

Presedintele Nicusor Dan a transmis la AmCham CEO Business Forum 2025 un mesaj de stabilitate, afirmand că sfarsitul lui 2026 va fi „capătul tunelului”, dar a recunoscut lipsa unui plan de tară pentru re ...

Banii mămicilor, salvați! PNL susține proiectul PSD de eliminare a CASS: 'A fost o greşeală, pentru că se lucrează pe repede înainte'
10/09/2025 06:49

Liderul senatorilor PNL, Daniel Fenechiu, a declarat marţi, referitor la proiectul PSD de eliminare a CASS pentru mame şi veteranii de război, că este un proiect corect, pe care il va susţine, menţionand ...

CTP spune ce s-ar putea întâmpla dacă Ilie Bolojan va demisiona, în cazul în care reforma pensiilor magistraților pică la CCR: Nu vreau să pronunț cuvântul!
10/09/2025 06:44

Gazetarul Cristian Tudor Popescu a vorbit, pe B1 TV, despre o posibilă demisie a lui Ilie Bolojan, in cazul in care reforma pensiilor magistratilor nu va trece de Curtea Constitutională (CCR), si ce implicati ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei