Ministrul de Interne anunta noi restrictii: Sunt masuri dure, cele mai dure din ultimii zeci de ani!

0000 ULTIMA-ORA-p

Dimensiune font:

| 29-03-2020 22:03

 Ministrul de Interne Marcel Vela a anuntat duminica seara noile masuri cuprinse in Ordonanta Militara nr. 4, ce va fi publicata in aceasta seara in Monitorul Oficial. "Sunt masuri dure, poate cele mai dure pe care le-a avut Romania ultimilor zeci de ani", a spus Vela.

El a anuntat ca vor fi plafonate preturile pentru energie, gaze, apa si combustibil la preturile de azi, 29 martie. Masuri dure sunt pentru personalul medical, care poate fi detasat catre spitalele de stat sau in alte judete, in functie de nevoile de personal aparute, fara a putea refuza. Totodata, spitalele sau medicii care refuza tratamentul, indiferent daca pacientii sunt confirmati pozitiv sau negativ cu coronavirus, vor fi sanctionati penal.

Noi articole au fost adaugate pentru a lamuri sau a corecta masurile care vizau deplasarea cetatenilor. Astfel, in ce priveste interzicerea grupurilor mai mari de 3 persoane, Vela a precizat ca se refera exclusiv la pietoni.

In ce-i priveste pe cei de peste 65 de ani, au fost luate masuri care sa le permita deplasarea la orice ora pentru tratamente medicale, si le-a fost acordat un nou intervalul orar, seara, ca sa isi poata scoate de doua ori pe zi afara animalele de companie. Totodata, comerciantilor li se cere ca in intervalele alocate varstnicilor accesul in magazine sa fie prioritar pentru aceasta categorie.

Oficialii au anuntat ca urmeaza sa fie adoptata si ordonanta care inaspreste amenzile pentru nerespectarea masurilor luate in stare de urgenta. Astfel, pentru persoane fizice, amenzile se maresc de la 100-5.000 de lei cat sunt in prezent, la 2.000 - 20.000.

De luni Romania va intra in Scenariul 4 al pandemiei. Ce inseamna asta

Ziare.com v-a transmis, in format LIVE TEXT, declaratiile oficiale privind masurile ce sunt luate prin Ordonanta Militara nr. 4.

Vorbeste Marcel Vela

- Buna seara!

- Suntem astazi in fata dvs, pentru a va prezenta principalele activitati desfasurate de structurile MAI pentru prevenirea raspandirii coronavirusului, dar si noi masuri pentru a creste gradul de protectie al cetatenilor.

Sunt masuri dure, poate cele mai dure luate in Romania in ultimii zeci de ani.

- Va asigur ca masurile se vor ridica sau relaxa atunci cand suntem convinsi ca s-a limitat raspandirea acestui cumplit virus.

- Suntem in prima linie, suntem la datorie si va suntem alaturi prin tot ceea ce facem.

- Putem reusi prin gesturi si un comportament corect, responsabil si sustinut. Ne aflam in fata unui examen greu cu totii, care se intinde pe o perioada necunoscuta, dar al carui final il putem stabili noi, daca realizam ca suntem o natiune unita si puternica.

- Va rog sa-mi permiteti sa va prezint modificarile aduse prin Ordonanta Militara nr. 4.

- Sunt cateva domenii la care am intervenit, unele noi si unele zone pe care le-am imbunatatit ca si administrare si gestionare.

- In primul rand, am clarificat cu privire la circulatia persoanelor peste 65 de ani un interval orar in care pot sa-si rezolve si problemele de natura medicala - tratamente oncologica, dializa - deplasari care se pot face prin mijloace proprii, ale familiilor, toate acestea facandu-se normal, si dupa ora 13:00, si inainte de ora 11:00.

Am permis deplasarea persoanelor de peste 65 de ani si in intervalul 20:00-21:00 pentru a asigura nevoile animalelor de companie. Pentru iesirile in acest scop nu e nevoie de declaratie pe proprie raspundere.

- Tot pentru persoanele de peste 65 de ani am claridficat conditiile in care pot fi sprijinite de operatorii economici care desfasoara activitati aprobate in ordonantele anterioare, cum ar fi vanzarea de produse alimentare sau sanitare, astfel incat sa faciliteze cu prioritate accesul persoanelor de peste 65 de ani in aceste spatii comerciale.

- Am abordat si un alt domeniu, cu privire la cei care nu respecta conditiile de izolare sau carantinare. Am stabilit ca cei care sunt in izolare la domiciliu, identificati si verificati ca atare, daca incalca regulile izolarii intra direct in carantina cu conditia in care obligatoriu vor suporta toate cheltuielile care implica aceasta carantinare.

- Cei care nu respecta carantinarea si sunt identificati vor intra inca 14 zile in carantinare, evident suportand si ei cheltuielile.

Pentru transportatori am stabilit: conducatorii auto care intra in tara, tot ce tine de tonaj mai mare de 3,4 tone, au 3 optiuni de a proteja familiile: fie angajatorul le asigura loc unde sa se izoleze intre curse, fie se izoleaza la domiciliu cu familia, fie autoritatile locale pun la dspozitie spatii la cerere pentru a asigura protectia familiilor lor, cu plata costurilor aferente.

- Si zona transportului aerian ar putea fi afectata si familiile pilotilor si echipajelor de zbor pot fi afectate, aceleasi conditii le aplicam si pilotilor de aeronave.

- Am decis un articol pentru sistemul energetic. Am instituit masuri de izolare preventiva la locul de munca sau in locuri special identificate pentru personalul care asigura mentenanta.

- Pentru a proteja cetatenii care locuiesc in blocuri, in zone aglomerate, am stabilit in ART. 8 ca autoritatile administratiei publice locale vor monta dispozitive cu solutii dezinfectante la toate scarile si vor face actiuni de dezinsectie (sic!).

Pentru a ajuta medicii, personalul sanitar si nesanitar, am stabilit ca autoritatile sa asigure spatii unde sa stea intre ture pentru impiedicarea raspandirii intre cadre medicale si familiile lor. Intra in vigoare din 31 martie.

- Odata cu publicarea prezentei OM, in perioada starii de urgenta, preturile la energie electrica si termica, gaze naturale, apa si carburanti nu mai pot fi majorate peste nivelul practicat astazi. Aceste preturi pot sa scada in functie de cerere si oferta, in niciun caz majorate.

Pentru mass-media, mesajele de utilitate publica pot fi mediatizate si se vor adauga ca timp suplimentar spatiului alocat pentru publicitate, pentru a nu afecta veniturile si resursele financiare.

- Urmatoarele doua articole se refera la zona transportului maritim si o clarificare fata de ordonantele anterioare: transportul maritim, accesul navelor in porturi, inspectarea si operarea navelor se va efectua cu restrictii. E interzis accesul pilotilor sosite din zonele de risc daca nu dispun de echipamente de protectie.

- Si interdictia privind circulatia persoanelor intr-un grup mai mare de trei se aplica exclusiv circulatiei pietonale. Au fost intelese aceste prevederi in mai multe variante, si pentru a veni in sprijinul transportului public si al operatorilor privati. Concret si clar, interdictia de a nu fi un grup mai mare de 3 persoane se aplica exclusiv circulatiei pietonale.

Vorbeste Despescu

- Dupa suspendarea curselor aeriene cu Italia, Franta Germania si SPania numarul celor care au intrat in Romania a scazut semnificativ. Ieri au intrat in tara 12.300 de cetateni romani.

- De la intrarea in vigoare a OUG 3, au fost date amenzi celor care nu au respectat prevederile de 46 milioane de lei.

- Am dispus structurilor sa efectueze aceste verificari pe intreg teritoriul, nu doar in puncte fixe.

- Pana in prezent au fost intocmite peste 200 de dosare penale pentru zadarnicirea combaterii bolilor.

- In 22-28 martie au fost efectuate 47.000 de curse de transport marfa in Romania, si 44.000 dinspre tara noastra catre alte state.

- Peste 800 de persoane nu au respectat masura izolarii sau carantinarii.

- Au fost verificate 3.300 de unitati comerciale.

- Ordonanta de urgenta pentru majorarea pedepselor e pusa in transparenta: amenzile se maresc - minim 2.000 de lei si max 20.000 de lei pentru persoane fizice, fata de 100 si 5.000 de lei, cat e in prezent.

- In plus, la articolul referitor la sanctiuni se adauga altul care prevede ca se pot aplica si sanctiuni complementare: confiscarea bunurilor folosite sau rezultate din contraventie, suspendarea temporara a activitatii, refacerea unor amenajari.

- Nu vom tolera nicio abatere. Nu dati curs si nu propagati informatii false.

Vorbeste Arafat

- Prezint datele de la ora 20:00 - au fost confirmate 1.815 cazuri in total, vindecat 206persoane, decedat 43 de persoane. 770 de persoane sunt internate, la ATI 52 de persoane.

- 20.074 de locuri carantinare exista. Sunt izolate 162.374.

- Am emis 4 ordine. Primul, extrem de important, stabileste anumite reguli pentru internarea pacientilor. Ni s-a semnalat ca s-a intarziat cu internarea sau transferul din cauza lipsei testarii am decis sa emitem un ordin care stabileste clar ca orice pacient poate fi suspicionat chiar daca nu exista testarea, personalul medical sa se protejeze.

- Pacientul in stare critica se va interna la spitalul la care s-a prezentat au la unul stabilit de DSP. Refuzul de internare al unui apcient care are nevoie cade sub incidenta penala. Atragem atentia managerilor si medicilor ca pacintii nu pot fi refuzati la tratament pe motiv ca nu exista confirmare sau infirmare ca sunt pozitivi sau negativ cu covid.

- Al doilea ordin stabileste modul de detasare a persoanlului medical si auxiliar pe starea de urgenta. Incepand cu data prezentului ordin, personalul de speicalitate, medical sau auxiliar, farmacesti, kinetoterapeuti pot fi detasati sau delegati la alte spitale publice cu deficit major de personal. Personalul nu poate refuza detasarea.

- Detasarea sau delegarea in interiorul judetului se face prin ordin de prefect, la propunerea DSP. In alt judet, prin dispozitia secretarului de stat desemnat de MS. MS si CNAS vor stabili modul de plata si decontare.

- Al treilea ordin este de fapt punerea in aplicare a prevederilor decretului prezidential privind starea de urgenta. Aici a fost clarificat modul in care inspectoratele vor coordona serviciile de ambulanta. Inspectorul general din cadrul Inspectoratului de Urgenta poate emite ordine obligatorii si pentru serviciile de ambulanta.

- Ultimul ordin e corelat cu ce multa lume a vazut ieri, unde i s-a prezentat presedintelui Romaniei spitalul de campanie desfasurat de fortele armate la Ana Aslan. Acelasi model urmeaza sa fie repetat la Constanta, langa Spitalul CFR, care intra sub coordonarea Ministerului Apararii.

- Adresez multumirile noastre colegilor medici, asistenti, personalul auxiliar, ambulantierilor, pompierilor care lucreaza zi si noapte pe teren pentru ingrijirea pacientilor.

- Le urez succes si multa sanatate si vom fi alaturi de ei si le vom asigura tot sprijinul necesar.

Vorbeste iar Vela

- Dragi roman, fac un apel la ratiunea si disciplina fiecaruia dintre noi pentru a putea avea in cel mai scurt timp rezultate.

- Trebuie sa intelegem ca lucrurile vor evolua favorabil doar daca facem ceea ce trebuie, ceea ce este permis si doar daca vom constientiza fiecare dintre noi ca starea de fapt e extrem de serioasa.

- Vom reusi sa depasim cu bine doar daca realizam ca este o sarcina care revine fiecaruia dintre noi, fara exceptie.

- Cu siguranta vom invinge si vom salva multe vieti daca respectam toate sfaturile, indicatiile si masurile anuntate de catre cei care sunt abilitati sa gestioneze aceasta criza. Va multumim!

 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Lecția dronelor din Polonia și slăbiciunile aliaților. Apărarea NATO contra acestor aeronave s-a dovedit șvaițer
15/09/2025 05:39

Intruziunea "zmeilor" teleghidati din spatiul aerian polonez scoate in evidentă slăbiciunea mijloacelor NATO de combatere a dronelor. Desi Rusia contestă că s-ar afla in spatele incidentului aerian, oricar ...

Donald Trump, Scrisoare Deschisă către NATO: Acesta nu este RĂZBOIUL LUI TRUMP - este RĂZBOIUL lui Biden și Zelenski.
15/09/2025 05:35

Presedintele SUA, Donald Trump, a transmis prin intermediul retelei sale, Adevărul Social, o scrisoare deschisă către natiunile NATO, cu o trimitere directă către statele ipocrite ale organizatiei care pre ...

Nicușor Dan RECUNOAȘTE că România este condusă prost sub mandatul președintelui Nicușor Dan: „40% dintre români sunt exasperați”
12/09/2025 06:07

După ce un sondaj recent a arătat că partidul AUR a crescut pană la 40% in preferintele alegătorilor, Nicusor Dan afirmă că in acest procent se vede dezamăgirea romanilor fată de conducerea tării. Rep ...

Inflația a explodat la 10% după măsurile Guvernului Bolojan
12/09/2025 06:05

Inflatia, sau, mai simplu spus, cresterea preturilor, a ajuns la aproape 10% in august 2025, conform datelor de la Institutul National de Statistică. Sunt primele cifre despre cresterea preturilor, după măsu ...

Cornel Nistorescu:Pensiile lui Bolojan au luat foc
11/09/2025 15:18

Luni, in plin scandal cu scolile, premierul Ilie Bolojan s-a dus la TVR1 si a zis: „Din punctul meu de vedere, suntem in situaţia in care avem nevoie de mai mulţi oameni in piaţa reală a muncii. Şi p ...

Parlamentul respinge ancheta privind anularea alegerilor prezidențiale. CCR decide în continuare
11/09/2025 15:11

Camera Deputatilor a respins miercuri propunerea grupurilor AUR si POT de a infiinta o comisie de anchetă care să analizeze anularea alegerilor prezidentiale din decembrie 2024. Decizia a fost văzută de opo ...

Negocieri tensionate în coaliție pe tema concedierilor din administrație
11/09/2025 15:10

Coalitia de guvernare se reuneste miercuri, de la ora 18.00, intr-o sedintă decisivă in care va fi discutată una dintre cele mai dure reforme din ultimul deceniu, reducerea cu 10% a personalului din administ ...

Nicuşor Dan: România nu are un plan de ţară, în momentul ăsta. Există voinţă de reformă
11/09/2025 15:06

Presedintele Nicusor Dan a transmis la AmCham CEO Business Forum 2025 un mesaj de stabilitate, afirmand că sfarsitul lui 2026 va fi „capătul tunelului”, dar a recunoscut lipsa unui plan de tară pentru re ...

Banii mămicilor, salvați! PNL susține proiectul PSD de eliminare a CASS: 'A fost o greşeală, pentru că se lucrează pe repede înainte'
10/09/2025 06:49

Liderul senatorilor PNL, Daniel Fenechiu, a declarat marţi, referitor la proiectul PSD de eliminare a CASS pentru mame şi veteranii de război, că este un proiect corect, pe care il va susţine, menţionand ...

CTP spune ce s-ar putea întâmpla dacă Ilie Bolojan va demisiona, în cazul în care reforma pensiilor magistraților pică la CCR: Nu vreau să pronunț cuvântul!
10/09/2025 06:44

Gazetarul Cristian Tudor Popescu a vorbit, pe B1 TV, despre o posibilă demisie a lui Ilie Bolojan, in cazul in care reforma pensiilor magistratilor nu va trece de Curtea Constitutională (CCR), si ce implicati ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei