Pachetul II de măsuri fiscale, în dezbatere publică. Ce modificări sunt propuse

Guvernul-Romaniei

Dimensiune font:

| 16-08-2025 17:45

 Pachetul II de măsuri fiscale al Guvernului Bolojan, menit să reducă deficitul bugetar, este în dezbatere publică pe site-ul Ministerului Finanțelor. Sunt propuse în pachet schimbări ale modului în care sunt taxate profiturile companiilor multinaționale, reformarea sistemului de eșalonări ale datoriilor, de funcționare a societăților comerciale, taxarea coletelor extracomunitare și a venitului din chirii în scop turistic.

Premierul Ilie Bolojan, în conferință de presă la Palatul Victoria.

 

Guvernul propune un pachet legislativ complex care, modifică substanțial mai multe acte normative majore – de la Codul fiscal și Codul de procedură fiscală, până la Legea societăților și regulamentele Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC). Măsurile, afirmă guvernanții, au ca scop creșterea disciplinei financiare, eliminarea firmelor inactive din circuitul economic, întărirea controlului fiscal și protejarea veniturilor bugetare.

Principalele măsuri au fost deja prezentate public, pe 13 august, de ministrul de Finanțe, Alexandru Nazare. 

  • Cont bancar obligatoriu pentru toate entitățile economice

Toate persoanele juridice, inclusiv PFA-urile, întreprinderile individuale și familiale, precum și societățile comerciale, vor fi obligate, conform proiectului, să dețină cel puțin un cont bancar sau un cont la Trezoreria Statului. Firmele nou înființate au 30 de zile la dispoziție, de la înregistrare, să-și facă un cont.

Băncile nu pot refuza deschiderea decât în condițiile expres prevăzute de legislația privind prevenirea spălării banilor. Cine nu respectă obligația poate primi amendă de 3.000 până la 10.000 de lei. Măsura intră în vigoare la 1 ianuarie 2026.

Conform ministrului Finanțelor, aproape 700.000 de companii nu au cont bancar, dar au datorii totale de 1,7 miliarde lei.

  • Plata cu cardul devine obligatorie pentru toți comercianții - intrare în vigoare: 1 ianuarie 2026

Proiectul legislativ elimină pragurile de cifră de afaceri pentru obligația de a accepta plata cu cardul.

Toate firmele înregistrate la registrul comerțului trebuie să instaleze POS sau soluții moderne de acceptare a plăților electronice. Termenul de instalare: maximum 30 de zile de la solicitarea clientului sau a autorității.

Sunt și excepții - pentru zonele fără infrastructură de rețea.

  • Noi motive pentru declararea inactivității fiscale

În prezent sunt peste 460.000 de contribuabili inactivi, a declarat, pe 13 august, ministrul Alexandru Nazare, iar acești contribuabili au în total datorii de 3,5 miliarde lei.

Aceste firme îngreunează administrarea fiscală, unele sunt inactive de 15-20 ani, cu datorii de 1,5 miliarde lei.

„Nu mai poți să stai 15-20 de ani în inactivitate fără să te deranjeze nimeni”, spune ministrul Finanțelor, care adaugă că, în acest caz, regimul fiscal actual e nedrept față de contribuabilii corecți.

Codul de procedură fiscală se modifică, prin proiect, astfel încât Agenția Națională de Admnistrare Fiscală (ANAF) poate declara inactivă o persoană juridică:

  • dacă nu deține cont bancar sau cont la Trezoreria Statului;
  • dacă nu depune situațiile financiare anuale în termen de 5 luni de la termenul legal.

După un an de inactivitate:

  • în cazul datoriilor restante și al indiciilor de infracțiuni – ANAF solicită deschiderea procedurii insolvenței;
  • fără datorii și fără sesizare penală – se solicită dizolvarea, lichidarea și radierea;
  • cu sesizare penală, dar fără datorii – radierea se cere după soluționarea cazului.

 

  • Regim tranzitoriu pentru firmele deja inactive

Pentru firmele care sunt inactive de mai mult de trei ani, scrie în proiect, ANAF va declanșa imediat procedurile legale de radiere/insolvență.

Pe de altă parte, companiile care au fost inactive pentru mai puțin de trei ani au la dispoziție 90 de zile pentru reactivare; în caz de nereactivare, se aplică procedurile legale corespunzătoare.

  • Capital social minim de 8.000 lei pentru SRL

Capitalul social minim pentru SRL-uri crește de la nivelul simbolic actual de 200 de lei la 8.000 de lei.

Firmele existente au la dispoziție doi ani ca să își majoreze capitalul. Nerespectarea termenului poate duce la dizolvarea societății.

  • Reguli stricte pentru cesiunea părților sociale în firme cu datorii

Transferul de părți sociale va fi condiționat de garanții acceptate de ANAF în cazul în care societatea are obligații fiscale restante, iar notificarea ANAF se face în 15 zile de la transfer.

Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) nu va înregistra cesiunea fără dovada garanțiilor sau acordul ANAF.

Procedura va fi detaliată prin ordin comun ANAF–ONRC emis în 30 de zile de la intrarea în vigoare.

  • ONRC – proceduri accelerate de radiere

Registrul Comerțului nu va mai transmite doar liste interne, ci va publica pe site-ul propriu și în Buletinul electronic listele firmelor aflate în procedură de radiere.

Dacă în 5 zile de la expirarea termenului de lichidare nu se depune cererea, ONRC radiază din oficiu.

ANAF își va recupera cheltuielile de lichidare direct de la asociați, care răspund în solidar.

  • Eliminarea impozitului minim pe cifra de afaceri

Proiectul abrogă impozitul minim pe cifra de afaceri și introduce o limită de deductibilitate pentru cheltuielile cu afiliații: dacă acestea depășesc 3% din total, diferența devine nedeductibilă. Se stabilește și un plafon separat de 500.000 euro pentru costurile excedentare ale îndatorării cu persoane afiliate.

Taxa vizează în special companiile multinaționale (cu cifră de afaceri anuală mai mare de 50 de milioane de euro) care transferă în străinătate sume de bani către afiliați, prin categorii de cheltuieli considerate deductibile – precum comisioane de management, cheltuieli de administrare, proprietate intelectuală, dobânzi intra-grup și consultanți. Aceste tipuri de transferuri au fost criticate în timp de unii politicieni și specialiști pentru că, de fapt, ar fi metode prin care multinaționalele ar evita plata impozitului pe profit în România.

Alexandru Nazare a declarat, pe 13 august, că taxa propusă este inspirată de legislația fiscală din SUA, cu un nivel maxim de 3% din cifra de afaceri pe aceste patru categorii de cheltuieli deductibile. Sumele care depășesc acest procent vor fi taxate:

„Permitem niște cheltuieli deductibile, dar la un nivel de 3%. Tot ce depășește acest 3% este taxat cu 16%”.

Aceasta va duce la o creștere a impozitului pe profit și la o monitorizare mai bună a zonelor susceptibile de export de profit, spune Nazare. Taxa ar urma să fie aplicată începând din 2026.

Aceste tipuri de cheltuieli vizate, care pot ascunde exporturi de profit, în valoare de 15 miliarde de lei în 2024, sunt raportate deja în evidențele ANAF și vor fi monitorizate mai strict, a spus ministrul Finanțelor.

Ministrul Finanțelor susține că taxa propusă are ca scop limitarea practicii de evitare a plății impozitului pe profit dar și să încurajeze activitatea multinaționalelor, prin renunțarea la impozitarea întregii cifre de afaceri, așa cum se întâmplă acum.

„Multinaționalele trebuie să investească în România, trebuie să avem, să încurajăm și alte multinaționale să vină în România, să creeze locuri de muncă, să creeze plus valoare, dar când vine vorba de cheltuieli cu afiliații, când vine vorba de prețuri de transfer, trebuie să plătească impozite pe profit în România", a spus Nazare.

Taxa IMCA (Impozitul Minim pe Cifra de Afaceri) pentru companiile multinaționale în România este o taxă fiscală introdusă în România pentru firmele care au o cifră de afaceri anuală care depășește 50 de milioane de euro. Aceasta se aplică pentru a asigura o contribuție minimă la bugetul de stat chiar și în cazul companiilor aflate în pierdere fiscală. Taxa IMCA (Impozitul Minim pe Cifra de Afaceri) a fost introdusă în legislația fiscală din România în 2023. Aceasta a intrat în vigoare și a devenit aplicabilă începând cu data de 1 ianuarie 2024.

Odată cu eliminarea IMCA, Nazare se așteaptă ca companiile să adopte „o altă atitudine față de investiții în România”.

Noua taxă impusă multinaționalelor ar urma să aducă la bugetul de stat între 1,7 și 2 miliarde lei.

  • Taxă logistică pentru coletele extracomunitare

Începând cu 1 octombrie 2025, fiecare colet cu valoare sub 150 euro provenit din afara UE va fi taxat cu 25 de lei.

Taxa este datorată de furnizor sau platforma de vânzare și colectată de serviciile poștale.

Lipsa declarării intenționate poate constitui infracțiune, sancționată cu închisoare de la 3 la 5 ani sau amendă penală.

  • CASS mai mare pentru activitățile independente

Plafonul maxim pentru plata CASS (asigurările de sănătate) la venituri din activități independente crește la 90 de salarii minime, de la 60, cât este în acest moment.
Executivul propune să se raporteze la salariul minim de la 1 ianuarie 2026.

  • Măsuri de integritate la ANAF

Inspectorii antifraudă și personalul vamal vor purta obligatoriu camere video (bodycams) în timpul acțiunilor de control.

În caz de suspiciuni, aceștia pot fi supuși testului de integritate, inclusiv poligraf. 

*toate măsurile sunt propuneri, puse în dezbatere publică de către Ministerul Finanțelor

Pachetul II, tot prin angajarea răspunderii

Premierul Ilie Bolojan a angajat răspunderea Guvernului pentru un prim pachet de măsuri fiscal-bugetare, pus în dezbatere în Parlament în iulie.

Printre cele mai importante măsuri adoptate prin primul pachet legislativ (și care au intrat în vigoare de la 1 august) se numără majorarea TVA la 21% , creșterea accizelor pentru alcool, tutun și carburanți, aplicarea contribuției de sănătate (CASS) pentru pensiile care depășesc pragul de 3.000 lei și plafonarea salariilor și pensiilor în sectorul public pentru anul 2026. 

Pachetul II, pus în dezbatere publică pe site-ul Guvernului va fi adoptat, tot prin asumarea răspunderii, a anunțat premierul Ilie Bolojan.

„Pachetul II nu poate fi adoptat decât prin asumarea răspunderii în Parlament”, a declarat premierul, care a avertizat că riscul ca statul să intre în incapacitate de plată în această toamnă este foarte mare dacă nu se adoptă aceste măsuri. 

Pachetele legislative propuse de Guvernul Bolojan au ca scop reducerea deficitului bugetar și evitarea unei crize financiare iminente, după ce România a avut în 2024 un deficit bugetar de peste 9%, cel mai mare din UE.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Lecția dronelor din Polonia și slăbiciunile aliaților. Apărarea NATO contra acestor aeronave s-a dovedit șvaițer
15/09/2025 05:39

Intruziunea "zmeilor" teleghidati din spatiul aerian polonez scoate in evidentă slăbiciunea mijloacelor NATO de combatere a dronelor. Desi Rusia contestă că s-ar afla in spatele incidentului aerian, oricar ...

Donald Trump, Scrisoare Deschisă către NATO: Acesta nu este RĂZBOIUL LUI TRUMP - este RĂZBOIUL lui Biden și Zelenski.
15/09/2025 05:35

Presedintele SUA, Donald Trump, a transmis prin intermediul retelei sale, Adevărul Social, o scrisoare deschisă către natiunile NATO, cu o trimitere directă către statele ipocrite ale organizatiei care pre ...

Nicușor Dan RECUNOAȘTE că România este condusă prost sub mandatul președintelui Nicușor Dan: „40% dintre români sunt exasperați”
12/09/2025 06:07

După ce un sondaj recent a arătat că partidul AUR a crescut pană la 40% in preferintele alegătorilor, Nicusor Dan afirmă că in acest procent se vede dezamăgirea romanilor fată de conducerea tării. Rep ...

Inflația a explodat la 10% după măsurile Guvernului Bolojan
12/09/2025 06:05

Inflatia, sau, mai simplu spus, cresterea preturilor, a ajuns la aproape 10% in august 2025, conform datelor de la Institutul National de Statistică. Sunt primele cifre despre cresterea preturilor, după măsu ...

Cornel Nistorescu:Pensiile lui Bolojan au luat foc
11/09/2025 15:18

Luni, in plin scandal cu scolile, premierul Ilie Bolojan s-a dus la TVR1 si a zis: „Din punctul meu de vedere, suntem in situaţia in care avem nevoie de mai mulţi oameni in piaţa reală a muncii. Şi p ...

Parlamentul respinge ancheta privind anularea alegerilor prezidențiale. CCR decide în continuare
11/09/2025 15:11

Camera Deputatilor a respins miercuri propunerea grupurilor AUR si POT de a infiinta o comisie de anchetă care să analizeze anularea alegerilor prezidentiale din decembrie 2024. Decizia a fost văzută de opo ...

Negocieri tensionate în coaliție pe tema concedierilor din administrație
11/09/2025 15:10

Coalitia de guvernare se reuneste miercuri, de la ora 18.00, intr-o sedintă decisivă in care va fi discutată una dintre cele mai dure reforme din ultimul deceniu, reducerea cu 10% a personalului din administ ...

Nicuşor Dan: România nu are un plan de ţară, în momentul ăsta. Există voinţă de reformă
11/09/2025 15:06

Presedintele Nicusor Dan a transmis la AmCham CEO Business Forum 2025 un mesaj de stabilitate, afirmand că sfarsitul lui 2026 va fi „capătul tunelului”, dar a recunoscut lipsa unui plan de tară pentru re ...

Banii mămicilor, salvați! PNL susține proiectul PSD de eliminare a CASS: 'A fost o greşeală, pentru că se lucrează pe repede înainte'
10/09/2025 06:49

Liderul senatorilor PNL, Daniel Fenechiu, a declarat marţi, referitor la proiectul PSD de eliminare a CASS pentru mame şi veteranii de război, că este un proiect corect, pe care il va susţine, menţionand ...

CTP spune ce s-ar putea întâmpla dacă Ilie Bolojan va demisiona, în cazul în care reforma pensiilor magistraților pică la CCR: Nu vreau să pronunț cuvântul!
10/09/2025 06:44

Gazetarul Cristian Tudor Popescu a vorbit, pe B1 TV, despre o posibilă demisie a lui Ilie Bolojan, in cazul in care reforma pensiilor magistratilor nu va trece de Curtea Constitutională (CCR), si ce implicati ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei