Cum organizam petrecerile corporative de Craciun

img1

Dimensiune font:

| 15-09-2022 10:35

Iti este dor de petrecerile corporative de Craciun la compania la care lucrezi? Din motivele pe care le stim deja, multe companii au anulat petrecerile de Craciun in ultimii ani. Unele poate chiar o vor face și acest an. Insa nu trebuie sa ne panicam. Exista si alte modalitati de a face o petrecere sau de a-i face pe anagajati sa simta spiritul Craciunului

Evenimentele de sfarsit de an sau de Craciun pentru companii sunt o traditie, in care corporatiile isi sarbatoresc angajatii dupa un an de munca grea. Desigur, unii se plang si gasesc scuze pentru a nu participa, in timp ce altii profita de ocazie pentru ca este important sa socializeze.

Si motivul principal pentru a participa la petrecerile corporative de Craciun din companie este acela de a relationa intre toate departamentele care fac parte din companie, de a ne bucura de activitati de agrement, de a crea legaturi, de a oferi valoare echipei in care traim si, in cele din urma de a-i cunoaste mai bine pe cei care lucreaza cu noi.

Asadar, in acest articol vom vedea cum companiile organizeaza petreceri corporative de Craciun fara ca acest lucru sa insemne un risc pentru sanatatea si integritatea celor care lucreaza acolo.

Intr-o companie putem impartasi cunostinte si experienta, dar putems a intarim și legatura emotionala dintre lucratori. Am considerat intotdeauna ca  firmele sunt o a doua casa, asadar petrecerile corporative de Craciun sunt necesare pentru a crea un mediu de lucru sanatos si incluziv.

Exista diferite moduri de a recrea o petrecere corporativa de Craciun in companie fara a pune in pericol sanatatea vreunui angajat. Indiferent de cazul in care ne aflam, de cultura organizationala si de dispozitia individuala a fiecarei companii, oricare dintre urmatoarele idei pentru a sarbatori Craciunul i poate fi realizata. 

Mese de Craciun

Cinele de Craciun sunt cele mai frecvente evenimente de sfarsit de an pentru companii. Din cauza circumstantelor actuale, este indicat sa le luam conform masurilor de securitate necesare sau, daca este cazul, sa o facem virtual.

Schimburi de cadouri sau cadouri pentru angajati

Este una dintre temele pentru petrecerile de Craciun corporate care au devenit deja o traditie, alaturi de mesele de Craciun. Ea poate continua sa fie realizata virtual. Ca angajator, poti trimite angajatilor tai cosuri cadou Gift Idea. Acestia nici nu trebuie sa fie prezenti pentru ca le poti trrimite direct la ei acasa. La Gift Idea vei gasi cele mai frumoase cosuri cu bunatati din bucataria nationala, dar si internationala. Cu siguranta, angajatii tai vor fi multumiti de cosurile primite. La Gift Idea ai cosurile cadou de Craciun speciale, cu cozonaci sau panettone, si poti a oferi cosuri inclusiv pentru copiii angajatilor.

 Concursuri de Craciun

Concursurile de Craciun incurajeaza angajatii sa participe la evenimentele de sfarsit de an pentru companii, deoarece, pe langa faptul ca pot sa petreaca momente distractive alaturi de colegii lor, acestia pot castiga un premiu care ii motiveaza sa-si creasca productivitatea muncii. Popti alege aceleasi cosuri de Craciun de la Gift Idea ca si premiu. Este una dintre cele mai tipice optiuni in cadrul oricareia dintre petrecerile corporative de Craciun din companie.

 De ce este important sa organizezi petreceri corporative de Craciun in companii?

Sa recunoastem, uraste cineva petrecerile? Desi exista oameni care urasc Craciunul, este putin probabil ca acestia sa reziste in fata unei petreceri corporative de Craciun la compania la care lucreaza, mai ales cand exista o buna camaraderie intre membrii echipei lor de lucru.

O petrecere corporativa de Craciun are farmecul ei si ofera diferite beneficii atat pentru companii, cat si pentru angajati, prin urmare, trebuie intotdeauna luat in considerare bugetul, precum si in alte sarbatori relevante pentru organizatie. Deci, de ce sa organizezi petreceri de Craciun in firma?

 -O petrecere corporativa de Craciun poate creste mandria de apartenenta a angajatilor.

-La nivel psihologic, petrecerile corporative de Craciun in companie pot stimula o stare de spirit pozitiva.

-Ele creeaza, de asemenea, amintiri colective de bunastare.

-Ele cresc productivitatea si implicarea.

 Petrecerile corporative de Craciun din companie ofera anumite avantaje si la nivel corporativ, deoarece arata ca managementului organizational ii pasa de angajatii lor. Astfel:

-Ii face pe angajati sa se simta auziti.

-Este o oportunitate de a aduce un omagiu angajatilor.

-Arata ca managementul vrea sa fie prietenos.

-Construieste empatie.

-Promoveaza bunele relatii de munca si astfel se pot impartasi cunostinte si experienta intre toti.

Si tu, ca angajat, vei avea o serie de avantaje. De exemplu, o petrecere corporativa de Craciun te va ajuta sa te faci cunoscut. De asemenea, petrecerea iti va  permite sa cunosti oamenii care lucreaza cu tine intr-o lumina mai personala, ceea ce iti permite sa iti arati valoarea personala.

Participarea la petrecerile corporative de Craciun in companie ne permite sa ne apropiem de ceilalti fara presiune, fara bariere, ne ajuta sa cream legaturi de empatie si sa ne aratam partea cea mai umana, sa o vedem pe cea a celorlalti. Pe scurt, ne permite sa le spunem angajatilor ca si noi suntem oameni si le putem fi alaturi oricand..

Companiile sunt vii datorita muncii in echipa intr-un mod coerent, asa ca intalnirile, chiar daca sunt virtuale, ar trebui pastrate printre ideile de a sarbatori Craciunul, deoarece intaresc sentimentul de apartenenta la o comunitate. Chiar daca vorbim de evenimente virtuale de Craciun, trebuie sa profitam de ocazia de a ne spori imaginea personala, de a face PR. In acest fel, putem vedea cu adevarat avantajele impartasirii in sarbatorile corporative ale organizatiei in care lucram.

Asa ca lasa in urma scuzele si organizeaza sau alatura-te petrecerilor corporative de Craciun, deoarece este o oportunitate de aur sa te cunosti mai bine cu angajatii.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Cum functioneaza turneele de bingo si unde le gasesti
15/09/2025 09:07

 In trecut, jocurile de bingo erau disponibile doar in sali fizice de joc. De exemplu, in Bucuresti, era o sala extrem de cunoscuta pe langa AFI Cotroceni. Insa in prezent, majoritatea salilor de bingo au ...

Șase lucruri pe care orice femeie ar trebui să le cunoască despre corpul ei! Informații utile care îți pot salva viața
14/09/2025 13:31

Cele sase lucruri pe care orice femeie ar trebui să le cunoască despre corpul ei nu tin doar de biologie, ci si de sănătate, preventie si incredere personală. De la pubertate pană la menopauză, corpul tr ...

TOP 6 sfaturi esențiale pentru a înțelege mai bine jocurile de cazinou online
11/09/2025 16:11

Poză de Joakim Honkasalo pe Unsplash.com  Astăzi, jocurile de cazinou online au devenit o formă populară de divertisment si o oportunitate de a castiga potential bani. Cu toate acestea, pentru a te bu ...

Ce trebuie să știi despre impozitul pe câștigurile din jocuri de noroc
11/09/2025 09:52

Ce trebuie să stii despre impozitul pe castigurile din jocuri de noroc  A doua jumătate a anului 2025 aduce multe schimbări, atat scumpiri de alimente, servicii si bunuri cat si taxări mai mari in une ...

Cumpărăturile acestor români vor fi verificate de ANAF! Ce cheltuieli nu sunt permise!
10/09/2025 19:57

Cumpărăturile acestor romani vor fi verificate de ANAF! Este vorba despre achizitiile pe firmă, care vor fi strict monitorizate de Agentia Natională de Administrare Fiscală. Concret, bunurile si serviciile ...

Cum sa alegi un casino de top
10/09/2025 14:13

 Numarul de persoane atrase de jocurile de noroc este intr-o continua crestere, iar asta din mai multe motive. In primul rand, se investesc sume imense de bani in campaniile de marketing pentru jocurile de ...

O nouă metodă de a scoate bani de la bancomat! Nu este nevoie de cardul bancar!
10/09/2025 12:58

O nouă metodă de a scoate bani de la bancomat! Romanii care si-au uitat cardul acasă pot retrage bani cash de la ATM foarte simplu si rapid, in conditii de sigurantă. Retragerea de numerar fără card este ...

De ce nu și Vlad Dragomir? Motivul pentru care fotbalistul lui Pafos nu a fost convocat la echipa națională
09/09/2025 20:29

  Vlad Dragomir, 26 de ani, e unul dintre cei mai constanti jucători romani din străinătate in acest debut de sezon. Mijlocasul crescut la academia celor de la Arsenal nu a fost convocat la ...

Statul oferă tichete pentru energie! Cum depui cererea de plată
09/09/2025 18:40

Ministrul Muncii, Florin Manole, a apărut recent intr-un clip pe retelele sociale explicand, cu un ton calm si tehnic, cum pot romanii să aplice pentru „tichetele de energie”. Aparent, statul a g ...

Interzis la examenul auto! Candidații nu vor mai obține permisul de conducere!
08/09/2025 18:16

Interzis la examenul auto! Legislatia stabileste clar ce manevre sunt interzise, cum trebuie pregătit vehiculul si cum trebuie să se comporte soferul in trafic, in timp ce sustine proba practică. Dacă fac a ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei