Șocul unei turiste aflate în vacanță în Grecia: un restaurant a taxat-o cu 350 de euro pentru un singur pește
Dimensiune font:
O turistă aflată în vacanță în populara destinație însorită Mykonos a povestit cu indignare cum a primit o notă de plată uluitoare de 1000 € la un restaurant de pe plajă cunoscut pentru controverse, dintre care 350 € doar pentru un singur pește.
Pe plaja pitorească Platis Gialos din insula grecească se află DK Oyster, care se prezintă ca o „destinație de lux” pentru cei „în căutare de momente speciale de relaxare și intimitate”.
Însă, în ultimii ani, nenumărați clienți au postat recenzii negative online, susținând că experiența lor a avut un impact devastator asupra bugetului.
O turistă cunoscută ca Jessica L pe TripAdvisor și-a împărtășit experiența, numind vizita la DK Oyster „cea mai proastă experiență din Mykonos”.
Într-o recenzie tăioasă de o stea, a descris cum ea și prietenii ei au fost taxați cu peste 1000 € pentru doar trei feluri de mâncare.
„Locul este un abuz de prețuri. Pentru un pește întreg am plătit 350 de euro, iar pentru trei feluri de mâncare – 1000 de euro.
Cea mai proastă experiență din Mykonos, pentru că nici măcar la Scorpios – care este unul dintre cele mai bune locuri – nu am plătit atât pentru o cină pentru cinci persoane, cu aperitiv, fel principal și desert.”, a scris aceasta.
Deși restaurantul afișează prețuri precum 24,80 € per 100g de doradă, clienții susțin că nu sunt informați în mod clar despre costul total până la primirea notei – unii spunând că sunt taxați la gram, fără a fi anunțați în prealabil. Alți utilizatori TripAdvisor au exprimat frustrări similare, mulți numind restaurantul un „adevărat jaf”.
Un fost client, Sue, a descris localul ca o „escrocherie șocantă” și a scris:
„Un angajat a adus o băutură în plus – necerută – ca 'dar' pentru grupul nostru de patru. Părea un gest prietenos... până când a apărut pe notă.”
Sue a mai spus că a fost taxată 400 € pentru o „mână” de băuturi alcoolice și răcoritoare – inclusiv 35 € pentru o Coca-Cola.
O altă vizitatoare, Amrita, care a mâncat acolo în iunie 2024, a spus că a fost „ademenită” cu șezlonguri gratuite și un meniu, din care a ales peștele, scrie dailymail.com.
„Nu au explicat niciodată că peștele este taxat în funcție de greutatea peștelui întreg. Am aflat abia când ne-au adus o notă de 400 €. Peștele servit avea peste 1 kg.”
Un alt client, Gabriela, a acuzat DK Oyster de „furt”, scriind:
„Te conving să comanzi o bere care costă 35 de euro bucata. Apoi vin rapid cu nota, ca să plătești și să pleci.” Un alt turist a avertizat viitorii vizitatori să „evite cu orice preț”, adăugând:
„Prânz și șezlonguri – 35 €. Dar când am adăugat două sticle de apă și o Coca-Cola Diet, au pus pe notă încă 51 €. Apoi au adăugat 5 € pentru folosirea ketchup-ului și 18 € pentru o porție mică de cartofi prăjiți.”
DK Oyster are o reputație controversată de ani de zile, apărând frecvent în presă din cauza acuzațiilor privind tactici de preț înșelătoare. Restaurantul, care oferă șezlonguri luxoase și priveliști spectaculoase, pare să se adreseze turiștilor cu bugete mari – însă mulți spun că experiența este umbrită de note de plată exagerate și metode agresive de vânzare.
MailOnline Travel a contactat DK Oyster pentru un punct de vedere.
Această situație apare în contextul în care, în 2024, MailOnline a dezvăluit că proprietarul restaurantului, Dimitrios Kalamaras, își etalează stilul de viață extravagant pe rețelele sociale.
Inițialele sale dau numele localului „DK Oyster” și se pare că încasează sume colosale de la turiștii neinformați care comandă mâncare sau băuturi fără să verifice prețurile.
DK Oyster a ajuns din nou în atenția presei în iulie 2024 după ce a fost acuzat că a cerut 121 € pentru trei crabi mici unui grup de jurnaliști MailOnline sub acoperire.
Adauga comentariul tau