4 beneficii altfel pentru angajații tăi: cum să faci investiții smart pentru afacerea ta

investitii-smart (1)

Dimensiune font:

| 20-05-2022 10:37

Piața forței de muncă a devenit un teren competitiv în ultima perioadă, întrucât se remarcă o evoluție a culturii organizaționale. Pe măsură ce companiile se adaptează noilor tendințe lansate pe piața muncii, balanța profesională tinde să se încline în favoarea angajaților. Reminiscențele efectelor pandemiei de Covid19 se resimt chiar și în prezent, chiar dacă au trecut doi ani de la debut. Concret, conceptul de muncă hibrid sau remote se situează pe un trend ascendent în așteptările angajaților, datorită faptului că majoritatea candidaților caută stabilitate din partea noului angajator, plus siguranță în fața unei amenințări de tip patogen. Asemenea unui rap battle, unde cei prezenți își scot în evidență aptitudinile muzicale, piața muncii are parte de o bătălie între talente. Conștienți de tributul major pe care îl pot aduce în cadrul unei companii, noile talente cer oferte salariale și pachete cu beneficii, pe măsura pregătirii și a experienței.

Nevoile angajaților controlează tonul schimbărilor, iar organizațiile încearcă să recruteze oameni specializați, prin intermediul unui sistem bazat pe recompense, bonusuri și recunoaștere a potențialului. Iată câte metode prin care un angajator poate investi inteligent în beneficiul companiei sale.

Spațiu de lucru sigur și stabil
Programul de lucru hibrid s-a transformat dintr-o simplă tendință, într-o manieră aplicată de angajatori în cadrul companiilor, cu scopul de a oferi angajaților siguranța de care aveau nevoie într-o perioadă instabilă. Relaxarea restricțiilor încurajează întoarcerea la programul obișnuit de muncă la birou, lucru susținut de un studiu realizat de Steelcase și publicat în Forbes, conform căruia 54% dintre americani se așteaptă să lucreze de acasă, cel puțin o zi pe săptămână sau mai puțin, iar un procent de numai 26% se așteaptă să lucreze de acasă, timp de două sau chiar trei zile pe săptămână.

Veștile ar trebui să-i bucure pe angajatori, întrucât relaționarea fizică la birou sporește productivitatea și randamentul echipei, iar studiul amintit întărește ideea că oamenii vor să încerce o revenire la normal. Pe de altă parte, angajații au nevoie de inovație, ceea ce înseamnă că fiecare companie ar putea să investească în segmentul de transformare a biroului într-un mediu care îndeplinește toate nevoile unei persoane. Creativitatea este susținută de relaxare. Așadar, un birou care încurajează ideea de mișcare în aer liber, practicarea unui sport în pauza de masă, poate atrage atenția mai multor pretendenți.

Prin amenajarea parcului de birouri West Gate Business District, fondatorul Genesis, Liviu Tudor a reușit să creeze un mediu de lucru sustenabil, compus din cinci clădiri de birouri înconjurate de spații verzi. În plus, cu scopul de a încuraja socializarea și interacțiunea fizică dintre angajați, în incinta complexului au fost amenajate numeroase surse auxiliare de divertisment și recreere, precum pista de alergare și rollerblanding sau piscină exterioară.

Pandemia a scos în evidență faptul că protecția sanitară este un aspect important în abordarea strategică a fiecărui antreprenor, iar în momentul în care sănătatea angajatului este pusă în primejdie, atunci randamentul și eficiența echipei de lucru scad vertiginos. Oamenii sunt viitorul pieței de muncă. Așadar, asigurarea unui cadru de lucru în care siguranța primează va adăuga o cărămidă la structura de încredere între companie și angajat. Spre exemplu, într-un act de câștigare a încrederii, echipa de experți condusă de antreprenorul Liviu Tudor a dezvoltat IMMUNE™ Building Standard, o certificare dedicată clădirilor, ce conține peste 135 de măsuri sanitare, de inginerie, arhitectură și operaționale. Un standard global care revoluționează viitorul clădirilor, IMMUNE™vine la ca un răspuns normal la provocarea adusă de contextul epidemiologic, astfel încât fiecare companie are la îndemână un set complex de măsuri pe care le poate aplica.

Flexibilitatea programului de lucru
După aproximativ doi ani, în care o mare parte dintre angajați și-au valorificat ideile de lucru în confortul canapelei din sufragerie, întoarcerea la un program fix la birou pare dificil de realizat. Perspectivele s-au schimbat în această perioadă, așa că joburile de tip remote sau hibrid au câștigat puncte importante în cazul angajaților, unii dintre ei fiind tentați de flexibilitatea extinsă pusă la dispoziție de calea freelancingului. Din acest motiv, companiile pot lua în considerare o serie de modificări importante ale programului, păstrând ideea de a relaționa fizic la locul de muncă. Tehnologia se află într-o continuă schimbare, lucru ce va ajuta antreprenorii să dezvolte noi strategii inovative, cu scopul de a îmbunătăți condițiile de lucru ale comunității. Cultivarea mai multor opțiuni dedicate angajaților va aduce beneficii ambelor părți.

Programe de wellbeing
Dacă s-ar face o radiografie a modului de lucru practicat în ultimul an, se poate observa că volumul mare de lucru, alături de lipsa de socializare și integrare fizică într-un colectiv, au dus la dezvoltarea stărilor de anxietate și depresie, agravate până la atingerea stadiului de burnout. Recunoscut de către Organizația Mondială a Sănătății (OMS) ca o afecțiune medicală, sindromul de burnout scoate în evidență importanța menținerii sănătății mentale. În cele din urmă, compania este responsabilă de faptul că un membru al comunității sale a ajuns într-un asemenea stadiu, întrucât a gestionat situația într-un mod necorespunzător. O cultură organizațională care se va preocupa de implementarea și dezvoltarea unor programe de wellbeing va câștiga încrederea echipei.

Dezvoltarea profesională
Cu siguranță, oamenii talentați au tendința să spere la o evoluție profesională. Angajații doresc să-și consolideze cunoștințele, cu scopul de a avansa în domeniul profesional, perfecționându-și abilitățile de lucru. Resursa principală din cadrul unei organizații este angajatul, ceea ce înseamnă că investiția companiei în dezvoltarea sa profesională va aduce beneficii ambelor tabere. Fie că este vorba despre training specializat pe un anumit subiect, fie angajatul necesită câteva sesiuni de coaching alături de un specialist din domeniu, echipa de lucru își va îmbunătăți performanțele.

Trăim într-o perioadă atipică, mai în ceea ce privește modul de lucru pe piața muncii. Tendințele se modifică rapid, în timp ce angajatul a devenit un pion puternic pe tabla de șah a muncii.

Sursă foto: Shutterstock

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

04:04

Tribunalul Iaşi, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 12012/99/2013 (1022/2013), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor imobile şi mobile din patrimoniul debitoarei S.C. „PRO CONSIM” S.R.L. Paşcani, cu sediul în loc. Paşcani, str. Camil Petrescu nr. 54, judeţul Iaşi, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV ADRESA Componenţa Valoare - lei - 1. Teren intravilan şi construcţii localitatea Paşcani, str. 1 Mai nr. 38, judeţul Iaşi Teren – 2.000 m.p. – C4 – magazie; Teren – 610 m.p. – C1 – hală, C2 – birouri, C3 – sticlărie 185.700,00 2. Centrală termică murală Ariston Meta 24 localitatea Paşcani, str. 1 Mai nr. 38, judeţul Iaşi -- 196,00 Total * * 185.896,00 Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile scoase la vânzare sunt cele de mai sus, iar vânzarea se va face conform hotărârilor adunării creditorilor din data de 28.02.2022. Vânzarea prin licitaţie publică va avea loc la data de 07.07.2022, ora 1000 şi se vor organiza şedinţe la un interval de 7 zile, respectiv în fiecare zi de joi până la data de 22.09.2022, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei pentru fiecare bun mobil, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei, a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 1.000 lei şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566.035 şi 0727/850.575.
ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei GANESHA DREAM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 4176/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași–Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr.85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bunuri mobile conform Raport de evaluare-Preț de pornire 50% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: Nr crt Denumirea bunurilor Buc Preț de pornire Lei – fără TVA 1 Tractor DEUTZ-FAHR model AGROTON L720 DCR, fabricație 2012, nr. de identificare ZKDJ5904W0LD10250, serie motor 10999830 1 153.076 2 Vidanja TESTORE model C160, fabricație 2015 1 39.150 3 Semănătoare de plante prașitoare MA/AG PRECISA REALE D 6R, fabricație 2014, nr. de identificare 2141001 1 27.264 Licitațiile vor avea loc în zilele de 23.06.2022, 14,28.07.2022 respectiv 04.08.2022 ora 10.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, Str. Maior Popescu Eremia nr. 1, Birou nr. 1, Jud. Iaşi, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine:  cerere de participare la licitaţie;  dovada achitării taxei de participare de 2.000 lei, exclusiv TVA;  dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector RO72PIRB2400741101002000 deschis pe numele debitoarei la First Bank;  actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare se va achita în contul lichidatorului judiciar RO33PIRB2400738563001000 deschis la First Bank. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508,0744994490; fax:0332814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
Tribunalul Vaslui, prin lichidator judiciar desemnat în dosarul nr. 1163/89/2012, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „DARSANIT” S.R.L. Huşi, cu sediul în municipiul Vaslui, str. Piaţa Vicoriei, bl. 2, sc. B, ap. 3, et. 4, judeţul Vaslui, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV ADRESA Valoare 1. Construcţii C 1 – locuinţa – 82,56 m.p. şi teren intravilan – 1.414,57 m.p. loc. Lunca Banului, judeţul Vaslui 45.100,00 lei Preţul de pornire al licitaţiei pentru activul scos la vânzare este cel de mai sus reprezentând 100% din valoarea de evaluare, iar vânzarea se va efectua la cel mai bun preţ oferit, imobilul fiind grevat de sarcina uzufructului viager. Vânzarea prin licitaţie publică pentru bunurile imobile ale debitoarei va avea loc la data de 07.07.2022, ora 1000 şi se vor organiza 10 şedinţe de licitaţie publică săptămânal, respectiv până la data de 08.09.2022 la sediul lichidatorului judiciar, conform regulamentului de vânzare şi a hotărârii Adunării creditorilor din data de 13.06.2022. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500,00 lei şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, judeţul Vaslui sau la tel. 0727/850.575, 033/566.035,fax 0335/814.103, e-mail estconsult@yahoo.com. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
 Rețete medievale pentru sporirea poftei de dragoste. Sfaturile sexuale ale Caterinei Sforza. Cum ajută grăsimea de mistreț
24/06/2022 16:33

  Caterina Sforza (1463-1509), una dintre cele mai celebre contese din Italia secolului al XV-lea a fost autorea unor lucrări preţioase pentru acele vremuri, care cuprindeau sfaturi şi reţete pentru b ...

Ce regrete are Selena Gomez/ VIDEO
24/06/2022 11:22

  Un pas important din cariera muzicală a fost lansarea albumului muzical „Revival‟, in anul 2015, un album la care a lucrat foarte mult, mai ales că ea insăsi a scris 12 piese. În ciud ...

Cele mai cool accesorii pentru modelele de videochat
24/06/2022 11:10

Modelele de videochat trebuie sa arate extraordinar, indiferent de zi, de stare sau de vreme. Astfel, daca vrei sa cuceresti si sa cucesti mintile tuturor barbatilor interesati de conversatii interesante, est ...

Efectele miraculoase ale sucului de cartofi. Trebuie băut în fiecare zi
23/06/2022 09:45

Acest suc are efecte miraculoase asupra organismului. Tot ce trebuie să faci este să-l consumi zilnic. Puţine persoane ştiu că sucul de cartof are beneficii miraculoase pentru organism. Vă prezentăm cat ...

Ce sunt vampirii energetici și cum scăpîm de ei. Sunt MEREU lângă voi!
23/06/2022 09:00

De-a lungul vietii, intalnim multe persoane alături de care ne angajăm in diverse relatii, in functie de context: unele sunt sunt pozitive, ne creează emotii plăcute, o stare de relaxare, liniste, bucurie, ...

Beneficiile muzicii în dezvoltarea copilului
22/06/2022 17:47

Ca părinte, iti doresti ce e mai bun pentru prichindelul tău. Muzica poate face o diferentă. De la dezvoltarea intelectului, la insuflarea perseverentei si răbdării, muzica poate face minuni in viata copil ...

Laptele de măgăriță ajută cardiacii și bolnavii de psoriazis
22/06/2022 16:20

  Cunoscut ca remediu incă din Antichitate, laptele de măgărită este foarte bun in mentinerea sănătătii. Conform Journal of Current Pharmaceutical Design, s-a ajuns la concluzia că laptele de măg ...

Top 50 de mituri demontate de un medic de la UMF București
22/06/2022 14:45

În mentalul colectiv circulă tot felul de afirmatii legate de sănătate, foarte multe dintre ele incorecte. Iată o listă de 50 de mituri demontate de un medic de la Univesitatea de Medicină si Farmac ...

 Decalogul unei minți liniștite și al unei vieți frumoase
22/06/2022 12:25

  Într-o zi, Buddha mergea prin oras, iar un om furios i-a tăiat calea si a inceput să-l jignească. „N-ai niciun drept să-i inveti pe altii”,a strigat acesta. „Esti la fel ca t ...

 Decalogul Alimentației Tibetane
16/06/2022 12:46

Toate sistemele medicale recunosc importanta digestiei in ingrijirea sănătătii. Alimentatia si digestia merg mană-n mană, asa că trebuie să avem grijă la ceea ce consumăm. Călugării tibetani au o d ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei