7 greșeli de evitat atunci când promovați pagina de Facebook a unui business

photo-1537731121640-bc1c4aba9b80

Dimensiune font:

| 23-06-2021 15:48

Pentru numeroase afaceri, pagina de Facebook de business reprezintă canalul prin care aceștia își pot face cunoscute produsele și locul în care pot demara campanii de marketing și promovare. În special afacerile mici se regăsesc foarte des în acest scenariu, pentru că Facebook este locul în care se află cei mai mulți dintre clienții lor și este un mediu primitor și ușor de gestionat pentru campanii publicitare. 
 
Din nefericire însă, în aceste campanii de promovare se mai pot strecura și greșeli, unele din neștiință și altele din neatenție sau din exces de zel, pe care ar fi bine să le eviți atunci când treci la implementarea unei campanii de promovare. Iată câteva dintre cele mai comune greșeli de acest tip și de ce este necesar să apelezi la specialiști în promovare, pentru ajutor. 
 
1. Folosești un limbaj nepotrivit brandului tău sau te promovezi fără a respecta valorile brandului
Atunci când implementezi o campanie de promovare pe Facebook este foarte important să te asiguri că mesajele și imaginile afișate sunt în legătură cu brandul tău și promovează valorile acestuia, astfel încât campania să fie relevantă și să poată oferi clientului o imagine reală în raport cu afacerea ta. 
 
Campaniile de promovare trebuie să reflecte identitatea companiei, în timp ce aceasta interacționează cu clienții de pe rețelele de socializare, astfel încât să poți menține un echilibru. Atenție la tone of voice și nu uita să menții ideea de pozitivitate asupra brandului. 
 
2. Eviți să riști și desfășori campanii doar în zona ta de confort (mai ales financiar) 
Pe piață există un număr considerabil de afaceri mici care concurează pentru atenția utilizatorilor de pe rețelele de socializare, iar dacă tu alegi să rămâi mereu în zona de confort, îți va fi aproape imposibil să te diferențiezi de concurență. 
 
Experimentează cât mai multe tipuri diferite de postări și de abordări și astfel vei reuși să ieși în evidență și să atragi atenția prin originalitate și, de ce nu, prin curaj. Anumite tipuri de conținut au un potențial uriaș de a deveni virale, ducând astfel la creșteri semnificative ale reach-ului paginii tale de Facebook și la o bună acoperire organică.
 
3. Eviți să faci reclame pe Facebook
Proprietarii de afaceri mici evită să plătească pentru promovare și așteaptă să obțină gratuit beneficii de la pagina lor de Facebook. Dacă eviți să plătești pentru promovare vei avea o acoperire limitată, care de cele mai multe ori se reduce la clienții pe care i-ai avut deja sau care știu cum să caute compania ta pe Facebook, ceea ce înseamnă că vei pierde numeroși potențiali clienți noi. 
 
Cu ajutorul Facebook Ads, compania ta poate ajunge mai ușor în atenția publicului, deoarece va fi văzută de cei care au interese similare cu domeniul tău de activitate, care caută servicii ca ale tale sau care vor să cumpere produse pe care le vinzi.
 
4. Eziți să investești în teste
Știai că Facebook Ads îți permite să testezi? Înainte de a începe să faci reclamă, poți testa anumite rezultate, chiar dacă trebuie să plătești pentru asta, deoarece rezultatele testelor te vor ajuta să îți dai seama ce anume funcționează pentru tine și unde mai ai de lucrat. 
 
Cea mai comună greșeală făcută de companiile mici este aceea de a rula simultan mai multe variante ale aceluiași anunț, pentru a testa la final rezultatele. Făcând teste cu ajutorul instrumentelor Facebook Ads vei cheltui mai puțin pentru că nu trebuie să rulezi campanii pentru perioade lungi de timp, astfel încât să poți face analize relevante ale rezultatelor.
 
5. Omiți instrumentele externe și nu le utilizezi
Cele mai multe firme mici se bazează pe ceea ce Facebook oferă, limitând astfel opțiunile pe care le au pentru a optimiza cât mai bine o campanie de promovare. Ai la dispoziție mai multe instrumente pe care poți să le folosești în avantajul propriu și de care nu ar trebui să uiți pentru că îți oferă posibilitatea de a face toate postările mai interesante și de a rula campaniile de promovare mai eficient. 
 
În timp ce cu ajutorul Hootsuite vei gestiona paginile de social media și vei programa postările mai ușor, pentru zilele în care nu te poți ocupa de promovare, cu AdEspresso vei putea derula mai multe campanii, vei putea testa și vei putea determina cele mai bune performanțe. 
 
Dacă vrei să fii cât mai original, poți folosi Snappa, care îți pune la dispoziție o bibliotecă uriașă de imagini gratuite pe care să le folosești în postări sau chiar template-uri pe care îți poți construi propriile vizualuri.
 
6. Ești inabordabil
Utilizatorilor le place să poată interacționa cu postările de pe Facebook, iar o atitudine inabordabilă îți va pune pe fugă potențialii clienți. Este important să creezi oportunități de comunicare pentru cei care te urmăresc, astfel încât aceștia să se simtă încurajați să interacționeze cu pagina ta. 
 
Poți distribui fotografii cu clienții tăi, poți organiza concursuri și poți să recompensezi utilizatorii de Facebook pentru că îți acordă atenția, iar ei vor reveni periodic pentru a vedea ce mai aduce nou brandul tău.
 
7. Postezi haotic și fără un plan bine definit
Cu siguranță ai depus efort pentru a construi o pagină eficientă de Facebook, dar pentru ca aceasta să se mențină, va trebui să postezi frecvent, altfel cei care te urmăresc își vor pierde repede interesul pentru tine și nu vor mai reveni pe pagina. 
 
Pentru a evita pierderea urmăritorilor, îți recomandăm să îți faci un program de postări pe care să îl respecți și astfel fanii tăi vor ști când să intre pe pagină. Atunci când configurezi un astfel de program, va trebui să ții cont de ora la care postezi, astfel încât vizitatorii paginii să fie activi. 
 
De asemenea, va trebui să iei în calcul și frecvența cu care postezi pentru că atunci când o faci  prea rar, există riscul de a pierde atenția utilizatorilor. La polul opus, dacă postezi prea des, există riscul de a le crea un disconfort utilizatorilor, de unde rezultă faptul că ar trebui să găsești un echilibru, astfel încât utilizatorii să nu uite de tine, dar nici să fie urmăriți peste tot și stresați de postările tale.
 
Ținând cont de aceste erori frecvente pe care companiile le fac atunci când își promovează afacerea pe Facebook, tu vei putea să le eviți și să configurezi campanii de promovare care să îți aducă rezultate chiar din primele zile. Fii atent la aceste aspecte și investește în brandul tău, dar și în promovarea eficientă a acestuia.
 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Unghii cu gel – avantajele și pașii pentru o manichiură de lungă durată
12/09/2025 09:47

Unghii cu gel – avantajele si pasii pentru o manichiură de lungă durată Unghiile cu gel au castigat o popularitate semnificativă datorită numeroaselor avantaje pe care le oferă. În primul ran ...

Capodoperă de Rubens, regăsită la Paris după mai bine de patru secole
11/09/2025 13:22

Unul dintre cele mai enigmatice mistere din istoria artei a primit răspuns la Paris, unde un tablou de Rubens, datat 1613 si considerat pierdut de peste patru sute de ani, a fost scos la lumină. Descoperirea ...

Odorizantele de cameră profesionale: pot purifica aerul din încăpere?
11/09/2025 12:14

Odorizantele de cameră profesionale: pot purifica aerul din incăpere?  Aerul pe care il respirăm in locuinte, birouri sau spatii comerciale poate fi incărcat cu praf, bacterii, particule de poluare si ...

Hanorac slim fit sau hanorac oversized: care opțiune ți se potrivește?
11/09/2025 11:48

Hanorac slim fit sau hanorac oversized: care optiune ti se potriveste? Hanoracul ocupă un loc special in garderoba oricui apreciază stilul relaxat si practic. Fiecare dintre noi vrea să se simtă in largul ...

5 mașini potrivite pentru șoferii începători în 2025
11/09/2025 09:23

 Piata din 2025 abundă in superminiuri care promit să fie prietenoase cu portofelul si cu mediul. Modelele selectate mai jos se remarcă prin tehnologie actuală, costuri predictibile si spatiu suficient ...

Profesor bătut crunt de un elev căruia i-a atras atenția că nu are voie să fumeze în curtea liceului
10/09/2025 18:35

 Profesor bătut crunt de un elev căruia i-a atras atentia că nu are voie să fumeze in curtea liceului. În ce stare se află profesorul acum si cum a reactionat conducerea scolii după incident? ...

Succesiunea după decesul unui părinte! Când se poate pierde accesul la moștenire!
10/09/2025 13:03

Multi romani vor să afle ce pasi trebuie urmati pentru succesiunea după decesul unui părinte! Succesiunea este procesul prin care bunurile unei persoane decedate ajung la mostenitori, iar rolul notarului est ...

Cămăși Y2K: Cum să le porți în 2025?
10/09/2025 09:19

 Estetica Y2K revine in fortă si nu există semne că va dispărea prea curand de pe radarele modei. Este un stil care capătă o nouă fată in 2025 - mai putin literal, mai atent, dar incă cochetand cu ...

Linoleumul revine în forță: unde și cum poți transforma spațiile cu acest material versatil?
09/09/2025 10:39

Poză de Annie Spratt pe Unsplash.com Cand spui „linoleum”, probabil iti vin in minte amintiri din copilărie, cu podelele scolilor, spitalelor sau chiar ale apartamentelor comuniste. Dar lucruri ...

Supreva.ro,  un partener strategic pentru antreprenorii care își doresc să crească și să rămână relevanți pe piață
09/09/2025 09:27

Supreva.ro,  un partener strategic pentru antreprenorii care isi doresc să crească si să rămană relevanti pe piată În comertul de astăzi, unde ritmul este alert si concurenta intensă, cheia ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei