Biroul viitorului: 4 elemente care îl definesc și cum se adaptează ele nevoilor actuale ale pieței

angajati-care-discuta_1182489481

Dimensiune font:

| 28-04-2024 10:41

Biroul viitorului: 4 elemente care îl definesc și cum se adaptează ele nevoilor actuale ale pieței

Piața muncii de astăzi se caracterizează prin diversitate, provocări, tehnologie și adaptabilitate. La toate acestea trebuie să răspundă companiile, într-un mod favorabil atât pentru angajator, cât și, în special, pentru angajați. Biroul viitorului face parte din ecuație, pentru că devine o necesitate, nu o excepție. 

Descoperă care sunt elementele care definesc biroul viitorului, dar și cum se adaptează ele la nevoile actuale.

Biroul viitorului favorizează interacțiunea între echipe

După mai mulți ani de când munca remote a dominat în dorințele angajaților, intervine nevoia de mai multă interacțiune între echipe. Astfel, munca de la birou devine normă în viitor, cel puțin trei zile pe săptămână.  Un studiu efectuat de Genesis Property, companie fondata de Liviu Tudor, arată că 70% dintre tinerii generației Z au nevoie să lucreze cel puțin trei zile de la birou, pentru a fi productivi și a colabora eficient cu echipa. 57% susțin că timpul petrecut cu echipa este principalul motiv pentru care merită să lucrezi de la birou, pentru că se creează o relație profesională mult mai puternică. Acest mod de lucru are și un impact pozitiv asupra relației dintre viața personală și cea profesională, fiindcă vine în ajutor pentru a echilibra balanța. Când ești departe de ecrane și comunicarea nu se rezumă prin aplicații, angajații se simt mai bine integrați în viziunea și misiunea companiei. 

Spațiile moderne de coworking trebuie să răspundă standardelor actuale de sustenabilitate 

Biroul viitorului nu mai este gândit doar ca un simplu spațiu unde angajații își respectă programul și sarcinile. El ia forma unui hub operațional, iar spațiile de coworking fac parte din componenta clădirilor. Acestea trebuie să răspundă nevoilor actuale de sustenabilitate, fiind, de altfel, și un element important în construirea unui mediu modern de muncă. Trebuie să fie și versatile, pentru a se adapta stilului de muncă, dar construite pe lângă spații verzi și zone dedicate socializării. Pentru a răspunde standardelor de sustenabilitate, ar trebui să fie proiectate cu birouri și materiale prietenoase cu mediul înconjurător, dar și să dispună de spații de reciclare moderne, de la hârtie până la plastic, sau alte consumabile.

Birourile viitorului încurajează crearea de comunități

Birourile se transformă în spații care încurajează crearea de comunități, cu beneficii în modul de comunicare atât la nivel macro, cât și pentru angajați. Odată ce angajații se simt bine la birou, iar spațiile de muncă sunt gândite pentru asigurarea confortului, vine de la sine nevoia de a explora și mai mult.  Pentru angajatori, asta înseamnă gândirea unor spații care să se plieze pe dorințele angajaților, cu facilități aflate în interiorul sau în apropierea biroului, cum ar fi: cafenele, restaurante, săli de fitness sau zone dedicate relaxării sau altor experiențe dedicate timpului liber. Odată ce sunt încurajați să-și petreacă altfel timpul liber, creează comunități care devin un mod sustenabil de profitabilitate a businessului, prin angajați fericiți care comunică deschis între ei.

Biroul modern încurajează echilibrul dintre viața profesională și personală

Echilibrul dintre viața profesională și cea personală devine normă în realitatea modernă a muncii. Este un aspect important pentru angajați, în ceea ce privește productivitatea și sănătatea generală, dar și pentru sănătatea businessului pe termen lung. Când angajații se simt bine și imaginea companiei este una bună, pentru retenție și atragere de noi talente. 

Acest lucru se poate întâmpla când satisfacția angajaților devine un obiectiv, iar beneficiile salariale includ mai mult decât un salariu prosper. Bunăstarea totală contribuie la crearea unei balanțe între muncă și timp liber, iar aceasta poate fi atinsă prin:

 *  pachete de motivare și loializare ce conțin experiențe și facilități în jurul biroului; *  workshop-uri și training-uri pentru dezvoltarea profesională și personală; *  ore de începere a programului flexibile, adaptate nevoilor individuale;*  spații gândite atât pentru confort în timpul muncii, cât și pentru relaxare în pauze; *  beneficii extrasalariale ce includ zile de concediu în plus pentru activități de voluntariat sau pentru zile  speciale.  

După cum ai observat, biroul viitorului pune angajatul pe primul loc, prin oferirea unui mediu deschis interacțiunii, până la echilibrul dintre viața personală și cea profesională. 

Sursa foto: Shutterstock

 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Unghii cu gel – avantajele și pașii pentru o manichiură de lungă durată
12/09/2025 09:47

Unghii cu gel – avantajele si pasii pentru o manichiură de lungă durată Unghiile cu gel au castigat o popularitate semnificativă datorită numeroaselor avantaje pe care le oferă. În primul ran ...

Capodoperă de Rubens, regăsită la Paris după mai bine de patru secole
11/09/2025 13:22

Unul dintre cele mai enigmatice mistere din istoria artei a primit răspuns la Paris, unde un tablou de Rubens, datat 1613 si considerat pierdut de peste patru sute de ani, a fost scos la lumină. Descoperirea ...

Odorizantele de cameră profesionale: pot purifica aerul din încăpere?
11/09/2025 12:14

Odorizantele de cameră profesionale: pot purifica aerul din incăpere?  Aerul pe care il respirăm in locuinte, birouri sau spatii comerciale poate fi incărcat cu praf, bacterii, particule de poluare si ...

Hanorac slim fit sau hanorac oversized: care opțiune ți se potrivește?
11/09/2025 11:48

Hanorac slim fit sau hanorac oversized: care optiune ti se potriveste? Hanoracul ocupă un loc special in garderoba oricui apreciază stilul relaxat si practic. Fiecare dintre noi vrea să se simtă in largul ...

5 mașini potrivite pentru șoferii începători în 2025
11/09/2025 09:23

 Piata din 2025 abundă in superminiuri care promit să fie prietenoase cu portofelul si cu mediul. Modelele selectate mai jos se remarcă prin tehnologie actuală, costuri predictibile si spatiu suficient ...

Profesor bătut crunt de un elev căruia i-a atras atenția că nu are voie să fumeze în curtea liceului
10/09/2025 18:35

 Profesor bătut crunt de un elev căruia i-a atras atentia că nu are voie să fumeze in curtea liceului. În ce stare se află profesorul acum si cum a reactionat conducerea scolii după incident? ...

Succesiunea după decesul unui părinte! Când se poate pierde accesul la moștenire!
10/09/2025 13:03

Multi romani vor să afle ce pasi trebuie urmati pentru succesiunea după decesul unui părinte! Succesiunea este procesul prin care bunurile unei persoane decedate ajung la mostenitori, iar rolul notarului est ...

Cămăși Y2K: Cum să le porți în 2025?
10/09/2025 09:19

 Estetica Y2K revine in fortă si nu există semne că va dispărea prea curand de pe radarele modei. Este un stil care capătă o nouă fată in 2025 - mai putin literal, mai atent, dar incă cochetand cu ...

Linoleumul revine în forță: unde și cum poți transforma spațiile cu acest material versatil?
09/09/2025 10:39

Poză de Annie Spratt pe Unsplash.com Cand spui „linoleum”, probabil iti vin in minte amintiri din copilărie, cu podelele scolilor, spitalelor sau chiar ale apartamentelor comuniste. Dar lucruri ...

Supreva.ro,  un partener strategic pentru antreprenorii care își doresc să crească și să rămână relevanți pe piață
09/09/2025 09:27

Supreva.ro,  un partener strategic pentru antreprenorii care isi doresc să crească si să rămană relevanti pe piată În comertul de astăzi, unde ritmul este alert si concurenta intensă, cheia ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei