Administraţia Bazinală de Apă Siret cu sediul în Bacău, organizează licitaţii publice privind închirierea de bunuri imobile, terenuri situate în albiile minore ale râurilor, pe raza jud. Bacău

10-19

Dimensiune font:

| 19-05-2021 09:40

Administraţia Naţională “APELE ROMÂNE”- Administraţia Bazinală de Apă Siret cu sediul în Bacău, str. Cuza Vodă nr.1, judeţul Bacău, cod 600274, tel.0234 541646, fax 0234 510050, în calitate de unitate locatoare, anunţă:  organizarea în data de 15.06.2021 a licitaţiilor publice cu ofertă în plic închis privind închirierea de bunuri imobile, terenuri situate în albiile minore ale râurilor, pe raza judeţului Bacău.
Închirierea are ca scop exploatarea de agregate minerale în vederea regularizării şi reprofilării albiei, pentru asigurarea scurgerii optime în albie. Durata închirierii este de 4 ani. Garanţia de participare este de 10% din valoarea minimă a chiriei anuale.    
Valoarea minimă a chiriei anuale este de 0,053 lei/mp/lună, pentru fiecare dintre următoarele bunuri imobile:                                                                                   
  Râul Siret         Negri / Negri                          20.000 mp                                     
  Aval confluenţă Mora/ Negri şi Săuceşti         10.000 mp                                          
  Cuhalm / Prăjeşti şi Săuceşti                           60.000 mp
  Aval baraj Galbeni / N.Bălcescu şi Faraoani   66.500 mp
  Aval baraj Răcăciuni / Parava                          42.000 mp
  Drăgeşti / Bereşti Bistriţa, Filipeşti şi Negri      32.255 mp

          Facem precizarea că:
 - pentru perimetrul CUHALM, situat în albia minoră a râului Siret pe raza judeţului Bacău, inclus în Situl Natura 2000 ROSCI 0434 - “Siretul Mijlociu”, în procesul de reglementare a activităţilor ce se vor desfăşura pe perimetrul propus spre închiriere se impune respectarea condiţiilor stabilite de către autoritatea pentru protecţia mediului, respectiv a prevederilor Legii nr.292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private supra mediului, precum şi prevederile privind evaluarea adecvată conform art.28 alin.2 din O.U.G. nr.57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu completările şi modificările ulterioare.
De asemenea, pentru toate perimetrele situate în arii naturale protejate, în vecinătatea unor arii natural protejate, facem următoarea menţiune:
Obligaţia obţinerii actelor de reglementare în domeniul mediului cade în sarcina locatarului. Prin participarea la procedura de închiriere acesta îşi asumă integral toate riscurile legate de neobţinerea acestor acte şi nu va putea solicita locatorului (A.B.A.Siret) restituirea valorii chiriei datorate de la data încheierii contractului.
Garanţia de participare poate fi constituită sub forma unei scrisori de garanţie bancară eliberată de o bancă din România în favoarea unităţii locatoare sau a unui ordin de plată, confirmat prin extras de cont, în contul RO51TREZ0615005XXX013935 - TREZORERIA BACĂU, CIF 33839263.
Condiţiile de participare sunt precizate în caietul de sarcini.
Ofertele vor fi depuse la sediul A.B.A. Siret în data de 15.06.2021 până la ora 9.30 şi vor fi deschise în aceeaşi zi la ora 10.
Preţul caietului de sarcini este de 950,00 lei cu TVA, plata acestuia efectuându-se cu ordin de plata în contul RO 69TREZ 061502201X013928 - TREZORERIA BACĂU,  CIF RO18264854.
După efectuarea plăţii, caietul de sarcini se poate ridica de la A.B.A.Siret - biroul Cadastrul apelor şi Patrimoniu începând cu data de 19.05.2021 şi până pe 07.06.2021, numai în baza solicitării scrisedepusă de către persoana fizică/juridică care a efectuat plata.
Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 07.06.2021, ora 10.
Valabilitatea obligatorie a ofertei este de 90 de zile de la data deschiderii acesteia.
Prezentul anunţ este postat pe site-ul www.rowater.ro/dasiret la rubrica ANUNŢURI - LICITAŢII ACTIVE.
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Administraţia Naţională “APELE ROMÂNE”- Administraţia Bazinală de Apă Siret cu sediul în Bacău, str.Cuza Vodă nr.1, judeţul Bacău, cod 600274, tel.0234 541646, fax 0234 510050, în calitate de unitate locatoare, anunţă organizarea în data de 16.06.2021 a licitaţiilor publice cu ofertă în plic închis privind închirierea de bunuri imobile, terenuri situate în albiile minore ale râurilor, pe raza judeţului Bacău şi Harghita.
Închirierea are ca scop exploatarea de agregate minerale în vederea regularizării şi reprofilării albiei, pentru asigurarea scurgerii optime în albie. Durata închirierii este de 4 ani. Garanţia de participare este de 10% din valoarea minimă a chiriei anuale. Valoarea minimă a chiriei anuale este de 0,053 lei/mp/lună, pentru fiecare dintre următoarele bunuri imobile:                                                                                                                                    
 Râul Valea Rece     Ester aval / Lunca de Jos                      7.000 mp                                     
 Râul Trotuş              Făget / Ghimeş                                      11.000 mp                                          
 Ciugheş / Palanca                                                                   11.000 mp
 Urecheşti Intermediar / Coţofăneşti şi Urecheşti                 60.000 mp
 Râul Tazlău            Enăcheşti / Bereşti Tazlău                      31.000 mp
 Oraşa / Livezi                                                                           37.000 mp
 Râul Caşin             Scutaru / Mănăstirea Caşin                    11.000 mp      
 
Obligaţia obţinerii actelor de reglementare în domeniul mediului cade în sarcina locatarului. Prin participarea la procedura de închiriere acesta îşi asumă integral toate riscurile legate de neobţinerea acestor acte şi nu va putea solicita locatorului (A.B.A.Siret) restituirea valorii chiriei datorate de la data încheierii contractului.
Garanţia de participare poate fi constituită sub forma unei scrisori de garanţie bancară eliberată de o bancă din România în favoarea unităţii locatoare sau a unui ordin de plată, confirmat prin extras de cont, în contul RO51TREZ0615005XXX013935 - TREZORERIA BACĂU, CIF 33839263.
Condiţiile de participare sunt precizate în caietul de sarcini.
Ofertele vor fi depuse la sediul A.B.A. Siret în data de 16.06.2021 până la ora 9.30 şi vor fi deschise în aceeaşi zi la ora 10.
Preţul caietului de sarcini este de 950,00 lei cu TVA, plata acestuia efectuându-se cu ordin de plata în contul RO 69TREZ 061502201X013928 - TREZORERIA BACĂU, CIF RO18264854.
După efectuarea plăţii, caietul de sarcini se poate ridica de la A.B.A.Siret - biroul Cadastrul apelor şi Patrimoniu începând cu data de 19.05.2021 şi până pe 08.06.2021, numai în baza solicitării scrisedepusă de către persoana fizică/juridică care a efectuat plata.
Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 08.06.2021, ora 10.
Valabilitatea obligatorie a ofertei este de 90 de zile de la data deschiderii acesteia.
Prezentul anunţ este postat pe site-ul www.rowater.ro/dasiret la rubrica ANUNŢURI - LICITAŢII ACTIVE.
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Administraţia Naţională “APELE ROMÂNE”- Administraţia Bazinală de Apă Siret cu sediul în Bacău, str.Cuza Vodă nr.1, judeţul Bacău, cod 600274, tel.0234 541646, fax 0234 510050, în calitate de unitate locatoare, anunţă: organizarea în data de 17.06.2021 a licitaţiilor publice cu ofertă în plic închis privind închirierea de bunuri imobile, terenuri situate în albiile minore ale râurilor, pe raza judeţului Suceava.
Închirierea are ca scop exploatarea de agregate minerale în vederea regularizării şi reprofilării albiei, pentru asigurarea scurgerii optime în albie. Durata închirierii este de 4 ani.
 Garanţia de participare este de 10% din valoarea minimă a chiriei anuale. Valoarea minimă a chiriei anuale este de 0,053 lei/mp/lună, pentru fiecare dintre următoarele bunuri imobile:                                                                                  
Râul Siret         Poiana 2 extindere/ Dolhasca                       26.537 mp                                     
Dolhasca staţie amonte/ Dolhasca                                        13.986 mp                                          
Dolhasca staţie aval/ Dolhasca                                              10.000 mp
Cotu Florii / Liteni                                                                    21.945 mp
Râul Moldova   Roşiori amonte/ Forăşti                               101.144 mp
Roşiori aval / Forăşti                                                              78.375 mp
Vadu Moldovei / Vadu Moldovei                                            64.967 mp
Fântâna Mare 1/ Fântâna Mare şi Bogdăneşti                     100.081 mp
Fântâna Mare 2 / Fântâna Mare                                             59.992 mp
Fântâna Mare 3/ Fântâna Mare                                              29.461 mp
         Facem precizarea că:

           - pentru perimetrele ROŞIORI AMONTE, ROŞIORI AVAL, VADU MOLDOVEI, FÂNTÂNA MARE1, FÂNTÂNA MARE 2 şi FÂNTÂNA MARE 3, situate în Situl Natura 2000 - ROSCI 0365 “Râul Moldova între Păltinoasa şi Ruşi”, conform prevederilor Ordinului M.M.D.D. nr.1964/2007, cu completările şi modificările ulterioare, privind instituirea regimului de arie naturală protejată a sit-urilor de importanţă comunitară, ca parte integrantă a reţelei ecologice europene Natura 2000 în România, în procesul de reglementare a activităţilor ce vor urma a se desfăşura se impune respectarea condiţiilor stabilite de către autoritatea pentru protecţia mediului, solicitarea avizului şi respectarea condiţiilor stabilite de Agenţia Naţională pentru Arii Naturale Protejate (A.N.A.N.P.) prin structurile sale teritoriale/prin structuri de administrarea special constituie aflate în relaţie contractuală cu A.N.A.N.P., respectiv a prevederilor O.U.G. nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu completările şi modificările ulterioare.
Menţionăm că Planul de management şi Regulamentul acestei arii protejate au fost aprobate prin Ordinul M.M.A.P. nr.1570/2016 publicat în Monitorul Oficial nr.57bis/19.01.2017, care prevede că:
 “Se interzice exploatarea agregatelor minerale, precum şi efectuarea activităţilor conexe, ȋn perioada 01 aprilie – 31 iulie”.            
Obligaţia obţinerii actelor de reglementare în domeniul mediului cade în sarcina locatarului. Prin participarea la procedura de închiriere acesta îşi asumă integral toate riscurile legate de neobţinerea acestor acte şi nu va putea solicita locatorului (A.B.A.Siret) restituirea valorii chiriei datorate de la data încheierii contractului.     
Garanţia de participare poate fi constituită sub forma unei scrisori de garanţie bancară eliberată de o bancă din România în favoarea unităţii locatoare sau a unui ordin de plată, confirmat prin extras de cont, în contul RO51TREZ0615005XXX013935 - TREZORERIA BACĂU,  CIF 33839263.
Condiţiile de participare sunt precizate în caietul de sarcini.
Ofertele vor fi depuse la sediul A.B.A. Siret în data de 17.06.2021 până la ora 9.30 şi vor fi deschise în aceeaşi zi la ora 10.
Preţul caietului de sarcini este de 950,00 lei cu TVA, plata acestuia efectuându-se cu ordin de plata în contul RO 69TREZ 061502201X013928 - TREZORERIA BACĂU,  CIF RO18264854.
După efectuarea plăţii, caietul de sarcini se poate ridica de la A.B.A.Siret - biroul Cadastrul apelor şi Patrimoniu începând cu data de 19.05.2021 şi până pe 09.06.2021, numai în baza solicitării scrisedepusă de către persoana fizică/juridică care a efectuat plata.
 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 09.06.2021, ora 12.
Valabilitatea obligatorie a ofertei este de 90 de zile de la data deschiderii acesteia.
Prezentul anunţ este postat pe site-ul www.rowater.ro/dasiret la rubrica ANUNŢURI - LICITAŢII ACTIVE.
  ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Administraţia Naţională “APELE ROMÂNE”- Administraţia Bazinală de Apă Siret cu sediul în Bacău, str.Cuza Vodă nr.1, judeţul Bacău, cod 600274, tel.0234 541646,  fax 0234 510050,  în calitate de unitate locatoare,  anunţă:  organizarea în data de 15.06.2021 a licitaţiilor publice cu ofertă în plic închis privind închirierea de bunuri imobile, terenuri situate în albiile minore ale râurilor, pe raza judeţului Bacău.

  Închirierea are ca scop exploatarea de agregate minerale în vederea regularizării şi reprofilării albiei, pentru asigurarea scurgerii optime în albie.
Durata închirierii este de 2 ani.
Garanţia de participare este de 10% din valoarea minimă a chiriei anuale.     
Valoarea minimă a chiriei anuale este de 0,053 lei/mp/lună, pentru fiecare dintre următoarele  bunuri imobile:                                                                                   
                  Râul Tazlău         Amonte Belci / Oneşti                                   13.000 mp
                  Râul Siret            Traian / Săuceşti                                           19.707 mp                                                                     
Facem precizarea că:
 -  pentru perimetrul TRAIAN, situat în albia minoră a râului Siret pe raza judeţului Bacău, inclus în Situl Natura 2000 ROSCI 0434 - “Siretul Mijlociu”, în procesul de reglementare a activităţilor ce se vor desfăşura pe perimetrul propus spre închiriere se impune respectarea condiţiilor stabilite de către autoritatea pentru protecţia mediului, respectiv a prevederilor Legii nr.292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private supra mediului, precum şi prevederile privind evaluarea adecvată conform art.28 alin.2 din O.U.G. nr.57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu completările şi modificările ulterioare.
Obligaţia obţinerii actelor de reglementare în domeniul mediului cade în sarcina locatarului. Prin participarea la procedura de închiriere acesta îşi asumă integral toate riscurile legate de neobţinerea acestor acte şi nu va putea solicita locatorului (A.B.A.Siret) restituirea valorii chiriei datorate de la data încheierii contractului.
Garanţia de participare poate fi constituită sub forma unei scrisori de garanţie bancară eliberată de o bancă din România în favoarea unităţii locatoare sau a unui ordin de plată, confirmat prin extras de cont, în contul RO51TREZ0615005XXX013935 - TREZORERIA BACĂU, CIF 33839263.
Condiţiile de participare sunt precizate în caietul de sarcini. 
Ofertele vor fi depuse la sediul A.B.A. Siret în data de 15.06.2021  până la ora 9.30 şi vor fi deschise în aceeaşi zi la ora 10.
Preţul caietului de sarcini este de 950,00 lei cu TVA, plata acestuia efectuându-se cu ordin de plata în contul RO 69TREZ 061502201X013928 - TREZORERIA BACĂU,  CIF RO18264854. 
După efectuarea plăţii, caietul de sarcini se poate ridica de la A.B.A.Siret - biroul Cadastrul  apelor şi Patrimoniu începând cu data de 19.05.2021 şi până pe 07.06.2021, numai în baza solicitării scrise depusă de către persoana fizică/juridică care a efectuat plata. 
Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 07.06.2021, ora 10.
Valabilitatea obligatorie a ofertei este de 90 de zile de la data deschiderii acesteia.
 Prezentul anunţ este postat pe site-ul www.rowater.ro/dasiret la rubrica ANUNŢURI - LICITAŢII ACTIVE.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
14 septembrie, Ziua inginerului român
14/09/2025 10:30

Ziua inginerului roman este sărbătorită, anual, la 14 septembrie, fiind instituită prin Hotărarea de Guvern 525/2000. Potrivit acesteia, Ministerul Educaţiei Naţionale, Academia de Ştiinţe Tehnice şi ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE S
13/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotar ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JU
13/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, int ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE S
12/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotar ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JU
12/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, int ...

Programul Rabla pentru persoane fizice, APROBAT. Voucherul pentru mașini electrice SCADE la 18.500 lei
12/09/2025 06:10

Programul Rabla pentru persoane fizice a fost aprobat de Guvern in sedinta de Guvern de joi, cu alocare bugetară de 200 milioane lei. Vestea proastă este că cei care intentionau să-si cumpere o masină elec ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI
11/09/2025 16:00

 „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023 ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JUD
11/09/2025 16:00

 „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat ...

COMUNICAT DE PRESA FINALIZARE PROIECT COD SMIS 319354 Data: SEPTEMBRIE 2025 Digitalizarea activității ALERGIA PRO PLUS SRL
11/09/2025 15:45

 COMUNICAT DE PRESA FINALIZARE PROIECT COD SMIS 319354 Data: SEPTEMBRIE 2025 Digitalizarea activitătii ALERGIA PRO PLUS SRL

COMUNICAT DE PRESĂ ASOCIAȚIA „O ȘANSĂ PENTRU FIECARE”, anunță lansarea proiectului „Pachet de servicii de bază pentru persoanele fără sau cu nivel scăzut de formare din județul Suceava”, cod smis 337676.
11/09/2025 10:02

  COMUNICAT DE PRESĂ ASOCIATIA „O SANSĂ PENTRU FIECARE”, anuntă lansarea proiectului „Pachet de servicii de bază pentru persoanele fără sau cu nivel scăzut de formare di ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei