Arcelormittal Tubular Products Iași S.A convoacă Adunărea Generală Ordinară a Acționarilor

logo-arcelor-online

Dimensiune font:

| 28-04-2023 19:27

 CONVOCATORUL ADUNĂRII GENERALE ORDINARE A ACȚIONARILOR
SOCIETĂȚII ARCELORMITTAL TUBULAR PRODUCTS IAȘI S.A.

Consiliul de Administrație al societății ArcelorMittal Tubular Products Iași S.A., societate având sediul în Iași, Str. Calea Chișinăului nr. 132, județul Iași, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J22/278/1991, cod unic de înregistrare 1973479 (denumită în continuare “Societatea”),

Având în vedere

·         Prevederile art. 19 din Actul Constitutiv al Societății;

·         Prevederile art. 111, art. 117 si art. 118 din Legea societăților nr. 31/1990; 

CONVOACĂ

ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACȚIONARILOR Societății (“Adunarea”) în data de 30 mai 2023, ora 10:00 am (ora României), la sediul Societății din Iași, Str. Calea Chișinăului nr. 132, județul Iași, pentru toți acționarii înregistrați la sfârșitul zilei de 19 mai 2023, considerată “dată de referință” în Registrul Acționarilor ținut de DEPOZITARUL CENTRAL S.A., cu următoarea

ORDINE DE ZI

1.      Alegerea a 3 membri ai Consiliului de Administrație al Societății, urmare a renuntarii la mandat, respectiv a expirarii mandatului pentru administratorii alesi anterior.  

2.      Mandatarea dnei Simona-Ramona Ciubotaru pentru îndeplinirea tuturor formalităților necesare înregistrării Hotărârii Adunării Generale Ordinare a Acționarilor la Registrul Comerțului și alte autorități, personal sau prin împuternicit.

Candidaturile pentru alegerea membrilor Consiliului de Administratie pot fi depuse la sediul Societății cel târziu până la data de 21 mai 2023. Acționarii care doresc să formuleze propuneri de candidatură vor include în cerere informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu și calificarea profesională ale persoanelor propuse. Lista cuprinzând informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu și calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru funcția de membru al Consiliului de Administrație se află la dispozitia acționarilor, putând fi consultată și completată de aceștia.

În situația neîndeplinirii condițiilor de cvorum la data primei adunări, se convoacă din nou Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Societății pentru data de 31 mai 2023, ora 10:00 am, în același loc și cu aceeași ordine de zi. În eventualitatea unei noi convocări, data de referință stabilită mai sus pentru participarea la vot a acționarilor rămâne valabilă.

Materialele informative și formularele de procură specială sunt puse la puse la dispoziția acționarilor la sediul Societății în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 09:00 - 14:00, cu cel puțin 30 de zile înainte de data Adunării. Aceste documente pot fi descarcate si de pe website-ul Societatii https://iasi.amtpeurope.eu/Web/ShareholdersMeeting.

Acționarii vor putea solicita în scris copii ale acestor documente, prin e-mail la adresa ramona.ciubotaru@arcelormittal.com sau prin curier la adresa sediului societății, în acest ultim caz plătind costul fotocopierii. Indiferent de modul de transmitere, solicitările vor fi semnate de acționari sau de reprezentanții acestora și vor fi însoțite de documente purtând mențiunea conform cu originalul și semnătura acționarului/ reprezentantului acestuia, care să ateste identitatea acționarilor și – acolo unde este cazul – calitatea de reprezentant a semnatarilor. De asemenea, solicitările vor indica adresa poștală sau adresa de e-mail unde respectivul acționar dorește să primească copii ale documentelor menționate anterior.

Conform prevederilor legale în vigoare, numai persoanele care sunt înregistrate ca acționari la sfârșitul zilei de 19 mai 2023 au dreptul de a participa și de a vota în cadrul Adunării. Acționarii înscriși în registrul acționarilor la data de referință pot participa la Adunare personal sau prin reprezentant.

Accesul acționarilor îndreptățiți să participe la Adunare este permis prin simpla probă a identității acestora, făcută în cazul acționarilor persoane fizice cu actul de identitate sau în cazul persoanelor juridice și a acționarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicirea dată persoanei fizice care le reprezintă.

Reprezentarea acționarilor în adunarea generală se poate face prin intermediul unei procuri speciale sub semnătură privată, atât prin alți acționari căt și prin terțe persoane. Acționarii fără capacitate de exercițiu, precum și acționarii persoane juridice pot fi reprezentați prin reprezentanții lor legali, care, la rândul lor, pot acorda procura specială altor persoane. Administratorii, directorii și funcționarii Societății nu pot primi procură în vederea reprezentării acționarilor în adunarea generală a acționarilor Societății.

Formularele de procuri speciale vor fi completate și semnate în trei exemplare: unul dintre exemplare va fi depus la sediul Societății sau transmis electronic la adresa de e-mail sus-menționată, până cel târziu la data de 29 mai 2023, ora 10:00 am, un exemplar va fi înmânat reprezentantului și al treilea exemplar va rămâne la acționarul reprezentat. În situația în care exemplarul destinat Societății este transmis prin e-mail, procura va trebui să aibă atașată o semnatură electronică extinsă.

Unul sau mai multi acționari reprezentând, individual sau împreună, cel puțin 5% din capitalul social are/au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunării generale, cu condiția ca fiecare punct să fie însoțit de o justificare. Pentru exercitarea dreptului de a introduce puncte pe ordinea de zi acționarii îndreptățiți vor putea transmite solicitarea în scris prin servicii de curierat sau electronic la adresa de e-mail ramona.ciubotaru@arcelormittal.com, în termen de cel mult 15 zile de la data publicării anunțului de convocare. Indiferent de modul de transmitere, solicitările vor fi semnate de acționari sau de reprezentanții acestora și vor fi însoțite de documente purtând mențiunea „conform cu originalul” și semnătura acționarului/reprezentantului acestuia, care să ateste identitatea acționarilor și - acolo unde este cazul - calitatea de reprezentant legal sau, după caz, de împuternicit a semnatarilor.

Fiecare acționar are dreptul să adreseze întrebări privind activitatea Societății. Dreptul de a pune întrebări și obligația de a răspunde pot fi condiționate de măsurile pe care Societatea le poate lua pentru a asigura identificarea acționarilor, buna desfășurare și pregătire a Adunării, precum și protejarea confidențialității și a intereselor sale comerciale. Societatea poate formula un răspuns general pentru întrebările cu același conținut. Pentru a adresa întrebări privind activitatea Societății, acționarii vor folosi modalitatea solicitării prevăzute la secțiunea despre punerea la dispoziția acționarilor a materialelor ședinței, până cel târziu la data de 29 mai 2023, ora 10:00 am. Societatea va răspunde întrebărilor acționarilor cel târziu în cadrul ședinței Adunării. De asemenea, se consideră că un răspuns este dat de Societate dacă informația pertinentă este disponibilă pe pagina de internet a Societății, în format întrebare-răspuns.

Informații suplimentare cu privire la convocarea și desfășurarea Adunării se pot obține prin e-mail la adresa ramona.ciubotaru@arcelormittal.com.

 Data: 26 aprilie 2023

Președintele Consiliului de Administrație

Dl Eduardo Samblas Zamora

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
14 septembrie, Ziua inginerului român
14/09/2025 10:30

Ziua inginerului roman este sărbătorită, anual, la 14 septembrie, fiind instituită prin Hotărarea de Guvern 525/2000. Potrivit acesteia, Ministerul Educaţiei Naţionale, Academia de Ştiinţe Tehnice şi ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE S
13/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotar ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JU
13/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, int ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE S
12/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotar ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JU
12/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, int ...

Programul Rabla pentru persoane fizice, APROBAT. Voucherul pentru mașini electrice SCADE la 18.500 lei
12/09/2025 06:10

Programul Rabla pentru persoane fizice a fost aprobat de Guvern in sedinta de Guvern de joi, cu alocare bugetară de 200 milioane lei. Vestea proastă este că cei care intentionau să-si cumpere o masină elec ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI
11/09/2025 16:00

 „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023 ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JUD
11/09/2025 16:00

 „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat ...

COMUNICAT DE PRESA FINALIZARE PROIECT COD SMIS 319354 Data: SEPTEMBRIE 2025 Digitalizarea activității ALERGIA PRO PLUS SRL
11/09/2025 15:45

 COMUNICAT DE PRESA FINALIZARE PROIECT COD SMIS 319354 Data: SEPTEMBRIE 2025 Digitalizarea activitătii ALERGIA PRO PLUS SRL

COMUNICAT DE PRESĂ ASOCIAȚIA „O ȘANSĂ PENTRU FIECARE”, anunță lansarea proiectului „Pachet de servicii de bază pentru persoanele fără sau cu nivel scăzut de formare din județul Suceava”, cod smis 337676.
11/09/2025 10:02

  COMUNICAT DE PRESĂ ASOCIATIA „O SANSĂ PENTRU FIECARE”, anuntă lansarea proiectului „Pachet de servicii de bază pentru persoanele fără sau cu nivel scăzut de formare di ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei