IULIUS a inaugurat Palas Campus Iaşi, investiţie de peste 120 milioane de euro în cea mai mare clădire de birouri din România/GALERIE FOTO

000000  ultima-ora-480x330

Dimensiune font:

| 25-04-2023 14:39

 Cea mai mare investiţie privată realizată în Iaşi, în ultimul deceniu. 54.000 mp de birouri clasa A, 6.000 mp de spații dedicate restaurantelor și serviciilor .13 companii multinaționale, unele cu primul lor birou din regiune. 5.000 de specialişti în IT & automotive. Zonă centrală nedezvoltată, transformată într-un hub creativ și de inovație. Singura clădire office din ţară aflată în dublu proces de certificare green. În prezent, polul de business dezvoltat de IULIUS în centrul Iaşului ajunge la 130.000 mp de spații office premium, în 8 clădiri, unde lucrează peste 70 de companii și 14.000 de angajați. Jumătate de miliard de euro, investiţiile totale ale companiei IULIUS  în Iaşi.

 Compania IULIUS a inaugurat oficial al doilea proiect amplu de regenerare urbană pe care l-a realizat în Iaşi. Palas Campus reprezintă cea mai mare clădire de birouri din România, având o suprafaţă închiriabilă de 60.000 mp, care a presupus o infuzie de capital de peste 120 milioane de euro. Clădirea office este situată în zona Sf. Andrei şi pune în valoare o parte a orașului care, deși centrală, nu a beneficiat până acum de investiții semnificative. Palas Campus este cea mai mare investiție din România demarată în pandemie şi cea mai mare de după inaugurarea, din 2012, a primului proiect mixed-use din România - ansamblul Palas - din imediata vecinătate. Până acum, compania IULIUS a realizat la Iaşi cinci proiecte de real estate, care totalizează 130.000 mp de spații office și 105.000 mp retail, pentru care a alocat jumătate de miliard de euro (Palas Iași, Palas Campus, Iulius Mall Iași, Family Market Miroslava și Family Market Bucium).

 

 
Iulian Dascălu, Preşedintele companiei IULIUS: „Am început Palas Campus când ne confruntam deja cu provocările pandemiei, într-o piață office în expectativă. Acum, ne primim partenerii în noua clădire, pe cele 13 companii de renume mondial, cu birouri dedicate pentru peste 5.000 de talente locale din industria creativă și automotive, ce realizează de aici programare cu impact în viitorul business-urilor, siguranței și calității vieții în general. Este un proiect atractiv, inedit din mai multe perspective, cu o misiune orientată spre dezvoltarea și susținerea orașului, o atenție accentuată acordată sustenabilității și cu premiere la nivel național atinse pe această direcție. Un proiect care a adus la Iași primele sedii din regiune ale unor companii puternice și a susținut dezvoltarea celor care sunt deja prezente în polul regional de business crescut, în ultimul deceniu, la Palas Iași”.
 
Palas Campus este o continuare a primului proiect mixed-use de regenerare urbană din România - Palas Iași-, din imediata vecinătate, beneficiind de multiplele funcțiuni ale ansamblului. O investiție de peste 320 milioane de euro, Palas Iași înseamnă o comunitate de business regională, cu 7 clădiri de birouri clasa A (75.000 mp – 60 de companii, 9.000 angajați); principala destinație de shopping și entertainment din nord-estul țării (63.000 mp - 270 de branduri, servicii, restaurante și cafenele concept); o grădină urbană de 5 hectare, care găzduiește zeci de evenimente anual și facilități de petrecere a timpului liber. 
 
În total, hub-ul de business dezvoltat în centrul Iaşului de compania IULIUS, în Palas Campus și Palas Iași, integrează 8 clădiri şi 130.000 mp de birouri clasa A, care găzduiesc peste 70 de companii din cele mai dinamice și creative sectoare, sporind atractivitatea Iașului și poziția sa de lider regional în domeniul tehnologiei și inovației.
 
La Palas Campus și-au stabilit sediul 13 companii, din SUA, Germania, Franța, Norvegia, Elveția şi România, unele cu primul lor birou din regiune, fiind atrase de infrastructura office modernă și de oferta generoasă a centrului universitar în materie de forță de muncă. 
 
În 2005, Amazon și-a deschis în România, la Iași, centrul dedicat pentru cercetare și dezvoltare, primul de acest fel din Europa de Est. Amazon este prezent în ansamblul Palas din anul 2010, iar acum își reunește angajații din oraș sub un singur acoperiș. 
 
Cristian Josan, Managerul General al Amazon Development Center Romania: „Noul sediu va constitui un centru de inovație pentru peste 2.000 de colegi care inventează noi tehnologii interesante în materie de cloud computing, machine learning, information security și data analysis. Acest campus ultramodern ne va asigura la Iași un cămin extraordinar și reprezintă un nou moment marcant pentru angajamentul nostru față de România.”
 

5.000 de oameni lucrează în Palas Campus

 
Palas Campus este închiriat integral şi include companii multinaţionale din domenii precum IT, automotive şi asigurări, care totalizează peste 5.000 de angajaţi:
 
• Amazon Development Center Romania – centrul de cercetare și dezvoltare al companiei Amazon
• AMD – Advanced Micro Devices – companie americană producătoare de semiconductori, care proiectează soluții de calcul adaptive și de înaltă performanță
• Allianz-Ţiriac – parte din grupul german Allianz, cea mai valoroasă marcă de asigurări din lume
• Cognizant Softvision – unul dintre cei mai mari angajatori din domeniul ingineriei software din România și parte din Cognizant, compania globală de servicii profesionale și de IT
• Expleo – companie globală din domeniul ingineriei, al tehnologiei și consultanței, cu sediul în Franța
• HELLA România – furnizor internațional din domeniul automotivelor, sub umbrela brandului FORVIA
• HEITS.digital – start-up tech din Cluj, specializat în soluții AI și Machine Learning
• HTEC Group – companie globală de consultanță, inginerie software și dezvoltare de produse digitale
• Microsoft – companie americană, cel mai mare producător de software din lume
• Profidata Dev – companie elvețiană care livrează soluții software și servicii pentru industria financiară
• Safeguard Global – companie americană specializată în servicii de HR şi payroll
• Visma Software România – (companie originară din Norvegia) furnizor de produse software pentru automatizarea și gestionarea proceselor de management în afaceri
• Bandwidth – companie globală de comunicații
 
Palas Campus este compus din 6 corpuri cu înălțimea maximă de 6 etaje, conectate la parter și la primele trei etaje, cu o suprafață închiriabilă de 60.000 mp, desfăşurată pe orizontală, dintre care 54.000 mp office și 6.000 mp retail. Campusul este conceput ca un proiect mixt integrat, incluzând, la parter, restaurante, cafenele, un supermarket, o sală de fitness, un centru medical și o zonă de servicii.
 

Dublă certificare green şi panouri fotovoltaice

 
Asemenea altor proiecte de regenerare urbană realizate de compania IULIUS, Palas Campus are o puternică amprentă verde. În 2021, clădirea a beneficiat de primul credit verde acordat unei companii românești de către IFC (International Finance Corporation, membră a Grupului Băncii Mondiale), în valoare de 72 milioane de euro. 
 
Palas Campus a fost construit cu respectarea principiilor celor mai ridicate standarde de sustenabilitate aplicabile clădirilor verzi, fiind unicul proiect din România care se află în dublu proces de certificare green:
 
• EDGE (Excellence in Design for Greater Efficiencies) din partea IFC; certifică atingerea unor parametri de economisire a resurselor și eficiență în operare;
• LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) al US Green Building Council; certifică sustenabilitatea în proiectare, construcție și operare.
 
O premieră o reprezintă şi terasele verzi amenajate la înălţime, la etajul patru. De asemenea, Palas Campus beneficiază şi de peste 1.200 de panouri fotovoltaice montate pe acoperiş, cu o putere instalată de 500 kWp.
 
Alte elemente green care susțin sustenabilitatea Palas Campus:
• peste 4.500 mp de spaţii verzi, o investiție de 2,8 milioane de euro
• peste 200 de arbori plantaţi şi 7.000 de arbuști
• piste de ciclism de aproape 650 de metri
• circa 500 de spații pentru biciclete și șase vestiare dotate cu dușuri
• 16 staţii de încărcare pentru automobile electrice
 

Soluții pentru mobilitate alternativă și parcare subterană

 
Chiriașii din Palas Campus beneficiază de o parcare subterană pe două niveluri, cu 625 de locuri, care a presupus o investiție de peste 33 milioane de euro. 
 
Pentru a spori conectivitatea zonei Sf. Andrei, cinci străzi adiacente au fost fie lărgite, fie modernizate (Sf. Andrei, Trei Ierarhi, Iancu Bacalu, Buznea, Tănăsescu). În plin proces de amenajare se află o nouă arteră de circulație, cu sens unic, care va conecta Bulevardul Anastasie Panu de strada Sf. Andrei. Aceasta va avea 220 metri lungime şi două benzi de circulaţie. Pentru lucrările privind infrastructura au fost alocate peste 4,5 milioane de euro. 
 
Investiția în Palas Campus va genera anual peste 780.000 de euro din impozitul pe clădire şi terenuri. Totodată, în timpul lucrărilor, contribuțiile directe la bugetul statului au fost de aproximativ 1,3 milioane de euro prin taxe, autorizații şi avize. 
 
Palas Campus face parte dintr-un plan mai amplu de reconfigurare a zonei Sf. Andrei. Compania IULIUS va continua dezvoltările de regenerare urbană din zona centrală a Iașului cu proiectul rezultat în urma concursului internațional de arhitectură organizat în 2022, precum şi cu alte investiţii de impact. 
 
 

Despre Palas Iași 

 
Palas Campus reprezintă continuarea demersurilor investiționale în regenerarea urbană din centrul Iașului ale companiei IULIUS, inițiate prin inaugurarea primului ansamblu mixed-use din România, Palas Iași, în 2012. 
 
Palas Iași, ansamblul din imediata vecinătate a noului proiect, reprezintă o investiție de peste 320 milioane de euro, care a impactat major dezvoltarea orașului și întregii regiuni, la nivel economic, turistic și social. Palas Iași înseamnă un pol de business cu şapte clădiri de birouri clasa A (peste 75.000 mp * 60 de companii * 9.000 de angajați), cea mai mare destinație de shopping din nord-estul țării (peste 63.000 mp * 270 de magazine * restaurante și cafenele tematice), centru de evenimente cu patru săli premium, hotel de 4 stele, parc de 50.000 mp, carusel, patinoar sezonier și alte facilități de timp liber, precum și cea mai mare parcare subterană din România, cu peste 2.500 de locuri. Prin mixul inedit și complex de shopping și entertainment, Palas atrage anual peste 20 de milioane de vizitatori, inclusiv din Republica Moldova.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
14 septembrie, Ziua inginerului român
14/09/2025 10:30

Ziua inginerului roman este sărbătorită, anual, la 14 septembrie, fiind instituită prin Hotărarea de Guvern 525/2000. Potrivit acesteia, Ministerul Educaţiei Naţionale, Academia de Ştiinţe Tehnice şi ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE S
13/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotar ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JU
13/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, int ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE S
12/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotar ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JU
12/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, int ...

Programul Rabla pentru persoane fizice, APROBAT. Voucherul pentru mașini electrice SCADE la 18.500 lei
12/09/2025 06:10

Programul Rabla pentru persoane fizice a fost aprobat de Guvern in sedinta de Guvern de joi, cu alocare bugetară de 200 milioane lei. Vestea proastă este că cei care intentionau să-si cumpere o masină elec ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI
11/09/2025 16:00

 „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023 ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JUD
11/09/2025 16:00

 „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat ...

COMUNICAT DE PRESA FINALIZARE PROIECT COD SMIS 319354 Data: SEPTEMBRIE 2025 Digitalizarea activității ALERGIA PRO PLUS SRL
11/09/2025 15:45

 COMUNICAT DE PRESA FINALIZARE PROIECT COD SMIS 319354 Data: SEPTEMBRIE 2025 Digitalizarea activitătii ALERGIA PRO PLUS SRL

COMUNICAT DE PRESĂ ASOCIAȚIA „O ȘANSĂ PENTRU FIECARE”, anunță lansarea proiectului „Pachet de servicii de bază pentru persoanele fără sau cu nivel scăzut de formare din județul Suceava”, cod smis 337676.
11/09/2025 10:02

  COMUNICAT DE PRESĂ ASOCIATIA „O SANSĂ PENTRU FIECARE”, anuntă lansarea proiectului „Pachet de servicii de bază pentru persoanele fără sau cu nivel scăzut de formare di ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei