MISIUNEA NOASTRĂ O REPREZINTA ASIGURAREA VIITORUL TĂU! Locuri de muncă în Norvegia

antet-art-oslo

Dimensiune font:

| 24-05-2022 16:20

 Sunteți un meșter calificat în căutarea unor noi provocări în condiții de salariu și de muncă sigure? Atunci grupul nostru are soluția pentru tine! 

Oslo Bemanningsbedrift AS recrutează meșteri vorbitori de norvegiană și engleză pentru zidărie, tâmplărie și zidărie. Avem nevoie de angajați pentru proiecte Oslo si Sørlandet.

 

Mediul dvs. de lucru, sănătatea și siguranța sunt pe primul loc

Angajăm doar pentru posturi permanente

 Contactează-ne astăzi pentru a discuta despre viitorul tău în echipa noastră!

 

COMPANIILE DIN CONCERNUL NOSTRU ȘI DOMENIILE PE CARE  VI LE POT OFERI PENTRU NOUL DVS. LOC DE MUNCĂ (DETALII..) :

 

Oslo Entreprenørbedrift AS

Este un antreprenor la cheie în domeniul  tâmplăriei. Aici puteți gasi o slujbă interesantă ca tâmplar, unde puteți participa la construirea de noi clădiri de la zero sau la reabilitarea clădirilor existente.

- veti avea zile lucratoare variate

- vei avea posibilitatea de a urma cursuri de perfectionare pentru a avansa profesional

 

 

 

Oslo Murmesterbedrift AS

Este una dintre cele mai mari și mai solide companii de zidării din Oslo. Vă putem oferi multe locuri de muncă si diferite în profesia de zidărie:

 - Reabilitare fatada

- Lucrători în beton

- Reabilitare beton

- Reabilitare anticar

- Reabilitare conducte

- Tratament de suprafață

- Toată zidăria

 La Oslo Murmesterbedrift AS, aveți toate oportunitățile de a vă dezvolta în continuare ca meșter

 

 

 

 

Oslo Tegl og Puss AS

Este o companie de master în domeniul zidărie avand tradiții îndelungate. Furnizăm câteva mii de metri pătrați de fațade din cărămidă pe an.

Oslo Tegl og Puss AS a ales să se concentreze pe trei domenii:

- Fațade din cărămidă

- Zidarie bloc (leca, siporex etc.)

- Tencuiala

Cu noi, puteți obține oportunitatea de a vă specializa în domenii selectate, cum ar fi zidăria.

 

 

CUM SE PROCEDEAZA PENTRU A GASI UN LOC DE MUNCA  LA NOI

 

Procedura

Ca aplicant pentru un loc de munca in compania noastra vei fi contactat pentru un interviu in care vei fi intrebat despre experienta de munca, calificarile, precum si asteptarile pe care le ai. Daca cadem la un acord privind angajarea, vei primi contractul de munca pentru a-l citi, semna si a-l trimite inapoi la companie.

  

Cazare

 

 Odata ce contractul de munca este semnat si trimis inapoi, iar data de sosire in Norvegia este stabilita, vei avea nevoie de o locuinta.

Compania noastra a incheiat un contract de colaborare cu firma Prohousing pentru a asigura accesul angajatilor la piata imomiliara din Oslo si imprejurimi.

Contractul de inchiriere a locuintei va fi incheiat intre angajatul Oslo bemanningsbedrift AS si Prohousing.

ProHousing te va contacta, direct, inainte de sosirea in Norvegia cu o oferta de cazare.

Oferta descrie tipul de locuinta, adresa si cu specificatii despre distanta de la locuinta pana la mijoacele de transport in comun.

Pretul din oferta include internet, curent, caldura si apa. Daca nu esti multumit, poti cere o a doua oferta.

Trebuie sa confirmi una din cele doua oferte celor de la ProHousing.

Odata oferta de cazare confirmata vei avea rezervata o camera in locuinta respectiva.

Prohosing ofera ca alternative de plata deducere saptamanala de pe cardul bancar sau factura lunara. Plata se face in fiecare zi de Luni a saptamanii/lunii care incepe. Pentru plata cu factura lunara se percepe in plus o taxa de 230 nok.

 Transport

Transportul pana in Norvegia este suportat de catre angajat. Vei primi indicatii de la Prohousing cum sa ajungi de la locul de destinatie in Oslo(Aeroport, Autogara, gara) pana la locuinta.

 

Echipă

 

 În calitate de angajat al nostru, faci parte dintr-o echipă cu alți câțiva meșteri. Mărimea echipelor va varia, dar cel mai adesea acestea sunt formate din 3-8 bărbați. Președintele locului vă va instrui și vă va îndruma inițial. Urmărirea ulterioară va fi luată în considerare de către liderul echipei (BAS). Dacă există cerințe pentru, de exemplu, cursuri de siguranță sau alte cursuri speciale pentru utilizarea anumitor unelte etc., veți primi acest lucru înainte de a lucra pe șantier.

 

 Locul de munca

Compania asigura forta de munca la multe, interesante si diversificate proiecte, asa ca vei putea lucra la mai multe tipuri de proiecte.

 Ca angajat al OBB, iti vei desfasura activitatea la proiectele in desfasurare ale companiilor din concern.

 

 

Suntem ceea ce cauti?

Suntem in cautarea unor angajati dornici de munca si care doresc sa invete lucruri noi. Daca ai aceste calitati noi putem sa te invatam restul. De asemeni, pentru noi, dorinta de noi provocari precum si un comportament adecvat la locul de munca, sunt calitati pe care le cautam la angajatii nostri. La noi nu conteaza da ai 18 ani sau 60 ani, esti binevenit oricum. Cu noi, sunteți binevenit indiferent dacă aveți 18 ani sau 60 de ani. Oricum majoritatea angajatilor nostri au varsta cuprinsa intre 24 si 50 de ani. Nu conteaza limba materna, dar cunoasterea limbii engleze la un nivel acceptabil este una din conditiile cerute pentru a te putea intelege cu colegii la locul de munca, de aceea este o cerinta.

 

OSLO BEMANNINGSBEDRIFT AS, NOI DESPRE NOI...

 

 Industria construcțiilor din Norvegia este mai înfloritoare ca niciodată și există o lipsă de meșteșugari buni. Grupul nostru a văzut aceasta nevoie de a recruta permanent noi angajați pentru un număr din ce în ce mai mare de proiecte. Pe baza acestui fapt, Oslo Bemanningsbedrift AS a fost lansat în 2019.

 Curând a devenit clar că și alte companii de construcții și de zidărie ar putea avea nevoie de ajutor pentru recrutare. Prin urmare, oferim serviciile noastre întregii industrii de construcții din Oslo și din estul Norvegiei.

Meșterii sunt cea mai mare resursă a fiecărei companii de construcții. Asigurarea calității în angajarea angajaților calificați poate fi crucială pentru succesul companiei. Oslo Bemanningsbedrift AS se ocupă de procesul solicitant de a găsi meșterul potrivit la locul potrivit. Aici avem expertiza noastră.

 Când intrați în contact cu noi, ar trebui să experimentați că sunteți îngrijit și tratat cu seriozitate pe tot parcursul drumului. Suntem pasionați de îndeplinirea dorințelor și așteptărilor tale.

 

 

 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
14 septembrie, Ziua inginerului român
14/09/2025 10:30

Ziua inginerului roman este sărbătorită, anual, la 14 septembrie, fiind instituită prin Hotărarea de Guvern 525/2000. Potrivit acesteia, Ministerul Educaţiei Naţionale, Academia de Ştiinţe Tehnice şi ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE S
13/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotar ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JU
13/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, int ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE S
12/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotar ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JU
12/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, int ...

Programul Rabla pentru persoane fizice, APROBAT. Voucherul pentru mașini electrice SCADE la 18.500 lei
12/09/2025 06:10

Programul Rabla pentru persoane fizice a fost aprobat de Guvern in sedinta de Guvern de joi, cu alocare bugetară de 200 milioane lei. Vestea proastă este că cei care intentionau să-si cumpere o masină elec ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI
11/09/2025 16:00

 „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023 ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JUD
11/09/2025 16:00

 „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat ...

COMUNICAT DE PRESA FINALIZARE PROIECT COD SMIS 319354 Data: SEPTEMBRIE 2025 Digitalizarea activității ALERGIA PRO PLUS SRL
11/09/2025 15:45

 COMUNICAT DE PRESA FINALIZARE PROIECT COD SMIS 319354 Data: SEPTEMBRIE 2025 Digitalizarea activitătii ALERGIA PRO PLUS SRL

COMUNICAT DE PRESĂ ASOCIAȚIA „O ȘANSĂ PENTRU FIECARE”, anunță lansarea proiectului „Pachet de servicii de bază pentru persoanele fără sau cu nivel scăzut de formare din județul Suceava”, cod smis 337676.
11/09/2025 10:02

  COMUNICAT DE PRESĂ ASOCIATIA „O SANSĂ PENTRU FIECARE”, anuntă lansarea proiectului „Pachet de servicii de bază pentru persoanele fără sau cu nivel scăzut de formare di ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei