Programul magazinelor în perioada sărbătorilor de iarnă. Care sunt deschise de Crăciun și Revelion

carrefour5

Dimensiune font:

| 24-12-2020 00:52

Trenurile de metrou vor circula, în zilele de 25, 26 şi 27 decembrie, conform programului de week-end, la un interval de 9 minute.

Metrorex a anunţat că în zilele libere de 25, 26, 27 decembrie a.c., acordate cu ocazia Crăciunului, trenurile de metrou vor circula conform graficelor pentru zilele de week-end şi sărbători legale, potrivit News.ro.

Astfel, pe Magistrala 1 (Republica - Dristor 2), Magistrala 2 (Berceni - Pipera), Magistrala 3 (Anghel Saligny - Preciziei), Magistrala 4 (Gara de Nord 2 - Străuleşti) şi Magistrala 5 (Eroilor - Râul Doamnei), circulaţia trenurilor de metrou se va desfăşura la un interval de 9 minute.

Metrorex a precizat că, în funcţie de fluxul de călători, va introduce în circulaţie trenuri suplimentare.

Cum va fi programul băncilor de Sărbători

BRD - În zilele declarate sărbători legale și nelucrătoare (25 - 26 decembrie 2020, respectiv 1 - 2 ianuarie 2021), unitățile BRD nu vor avea program de lucru cu publicul.

 

Sunt exceptate agențiile din centrele comerciale, al căror program va fi stabilit prin adaptarea programului standard la cel al centrelor comerciale.

Pe 24 și 31 decembrie 2020, programul de lucru al unităților BRD (cu excepția celor din centrele comerciale) va fi de 6 ore pentru sucursale și de 4 ore pentru agenții.

Banca Transilvania -

În datele de 25 si 26 decembrie sediile BT sunt închise.

În datele de 1 si 2 ianuarie 2015 sediile BT sunt închise.

În 24 si 31 decembrie sediile BT sunt deschise Între orele 9 și 16.

În 24 si 31 decembrie sediile BT din centrele comerciale sunt deschise între orele 10 si 17.


Unicredit -

09:00 - 13:30 in zilele de 24 decembrie 2019 si 31 decembrie 2019;

Sediile vor fi inchise în zilele de Crăciun (25 si 26 decembrie 2019) și de Anul Nou (1 și 2 ianuarie 2020).

Raiffeisen - Zilele de 25-26 decembrie 2019 si 01-02 ianuarie 2020 sunt zile nelucrătoare în unitățile Raiffeisen Bank, inclusiv pentru Departamentul Servicii Clienți (Call Center), cu excepția unităților din cadrul hypermarket-urilor și a mall-urilor.

Mai mult, în zilele de 24 respectiv 31 decembrie 2019, programul de lucru al agențiilor Raiffeisen Bank se va încheia mai devreme, la ora 14.00, cu aceeași excepție, agențiile din mall-uri și galerii comerciale.

GarantiBank nu a făcut public programul de lucru.

CEC Bank nu a făcut public programul de lucru.

BCR nu a făcut public programul de lucru.

Alpha Bank - 24 si 31 Decembrie 2020: 09:00 - 13:00; - 25 Decembrie 2020 si 01 Ianuarie 2021 - INCHIS;

- 24 si 31 Decembrie 2020: 10:00 - 13:00; - 25 Decembrie 2020 si 01 Ianuarie 2021 - INCHIS.

OTP - în zilele de 25 decembrie 2020 si 1 ianuarie 2021 sunt zile nebancare atât pentru unităţile teritoriale, cât și pentru Contact Center-ul OTP Bank România.

De asemenea, pe 24 decembrie 2020 și 31 decembrie 2020, programul de lucru va fi mai scurt, potrivit calendarului de mai jos:

24 decembrie: 10:00 - 14:00

31 decembrie: 10:00 - 14:00

Programul magazinelor de sărbători

Cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Kaufland România anunță programul de funcționare al magazinelor din întreaga țară. Astfel:

• Miercuri, 23.12.2020, ora deschiderii va varia în funcție de magazin în intervalul 06:00 - 06:30, iar ora închiderii este 21:00. Magazinul Kaufland Sibiu din Mall Promenada, de pe strada Lector, nr. 1-3 A, va începe programul de la ora 8:00 și se va închide la ora 20:00, iar cel din Dorohoi, județul Botoșani, se va deschide la ora 9:00 și se va închide la ora 17:00.

• Joi, 24.12.2020, în Ajunul Crăciunului, magazinele vor fi deschise în intervalul 6:00 – 6:30, dar se vor închide mai devreme, în intervalul 17.00 – 18.00. Magazinul Kaufland Sibiu din Mall Promenada, de pe strada Lector, nr. 1-3 A, va începe programul de la ora 8:00 și se va închide la ora 18:00, iar cel din Dorohoi, județul Botoșani, se va deschide la ora 9:00 și se va închide la ora 13:00.

• Vineri, 25.12.2020, și vineri, 01.01.2021, toate magazinele Kaufland vor fi închise.

• În a doua zi de Crăciun, sâmbătă, 26.12.2020, și în a doua zi a Anului Nou, sâmbătă, 02.01.2021, majoritatea magazinelor vor avea program scurt: se vor deschide la ora 9.00, iar ora închiderii va varia în intervalul 16:00 – 17:00, cu excepția magazinului Kaufland din Mall Promenada Sibiu, care se va deschide la ora 12:00 și va avea program prelungit până la ora 20:00. Magazinele din Fălticeni, Târgu Secuiesc și cel din Focșani, str. Mărășești nr.5, vor fi închise pe 02.01.2021, iar magazinul din Dorohoi, județul Botoșani, va fi închis în ambele zile.

Mega Image -

Luni, 21 decembrie 2020 – 07:00 – 21:00

Marți, 22 decembrie 2020 – 07:00 – 21:00

Miercuri, 23 decembrie 2020 – 07:00 – 21:00

Joi, 24 decembrie 2020 – 07:00 – 21:00

Vineri, 25 decembrie 2020 — Închis.

Lidl -

Duminică, 20.12.2020 — Program normal

Luni, 21.12.2020 — 07:00 - 21:00

Marți, 22.12.2020 — 07:00 - 21:00

Miercuri, 23.12.2020 — 07:00 - 21:00

Joi, 24.12.2020 — 07:00 - 18:00

Vineri, 25.12.2020 — Închis

Sâmbătă, 26.12.2020 — Închis

Duminică, 27.12.2020 — 08:00 - 20:00

Luni, 28.12.2020 — 07:00 - 21:00

Marți, 29.12.2020 — 07:00 - 21:00

Miercuri, 30.12.2020 — 07:00 - 21:00

Joi, 31.12.2020 — 07:00 - 18:00

Vineri, 01.01.2021 — Închis

Sâmbătă, 02.01.2021 — 09:00 - 17:00

Duminică, 03.01.2021 — Program normal

Penny

21-23 decembrie -07.00 - 23.00

24 decembrie - 07.00- 18.00

25 decembrie - ÎNCHIS

26 decembrie - 09.00 -16.00

27-30 decembrie - 07.00 - 23.00

31 decembrie - -07.00 -18.00

1 ianuarie - ÎNCHIS

2 ianuarie - 09.00 - 16.00

Carrefour -

Majoritatea magazinelor Carrefour vor avea programul astfel-

15-23 decembrie: 07:00-21:00
24 decembrie: 07:00-19:00
25 decembrie: Inchis
26 -30 decembrie: 07:00-21:00
31 decembrie: 07:00-18:00
1 ianuarie: Inchis
2-15 ianuarie: 07:00-21:00

Puteți consulta programul AICI. 

 

 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
14 septembrie, Ziua inginerului român
14/09/2025 10:30

Ziua inginerului roman este sărbătorită, anual, la 14 septembrie, fiind instituită prin Hotărarea de Guvern 525/2000. Potrivit acesteia, Ministerul Educaţiei Naţionale, Academia de Ştiinţe Tehnice şi ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE S
13/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotar ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JU
13/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, int ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE S
12/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotar ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JU
12/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, int ...

Programul Rabla pentru persoane fizice, APROBAT. Voucherul pentru mașini electrice SCADE la 18.500 lei
12/09/2025 06:10

Programul Rabla pentru persoane fizice a fost aprobat de Guvern in sedinta de Guvern de joi, cu alocare bugetară de 200 milioane lei. Vestea proastă este că cei care intentionau să-si cumpere o masină elec ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI
11/09/2025 16:00

 „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023 ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JUD
11/09/2025 16:00

 „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat ...

COMUNICAT DE PRESA FINALIZARE PROIECT COD SMIS 319354 Data: SEPTEMBRIE 2025 Digitalizarea activității ALERGIA PRO PLUS SRL
11/09/2025 15:45

 COMUNICAT DE PRESA FINALIZARE PROIECT COD SMIS 319354 Data: SEPTEMBRIE 2025 Digitalizarea activitătii ALERGIA PRO PLUS SRL

COMUNICAT DE PRESĂ ASOCIAȚIA „O ȘANSĂ PENTRU FIECARE”, anunță lansarea proiectului „Pachet de servicii de bază pentru persoanele fără sau cu nivel scăzut de formare din județul Suceava”, cod smis 337676.
11/09/2025 10:02

  COMUNICAT DE PRESĂ ASOCIATIA „O SANSĂ PENTRU FIECARE”, anuntă lansarea proiectului „Pachet de servicii de bază pentru persoanele fără sau cu nivel scăzut de formare di ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei