Sorin Afloarei, vicepreședinte CJ Iași: „Ușa mea va fi deschisă pentru toți primarii, nu împart administrația în culori politice.

IMG-20201117-WA0000

Dimensiune font:

| 18-11-2020 09:30

Sorin Afloarei, vicepreședinte CJ Iași: „Ușa mea va fi deschisă pentru toți primarii, nu împart administrația în culori politice. Când ești într-o asemenea funcție, trebuie să rezolvi problemele oamenilor, luptele politice nu mai sunt o prioritate”

Buna ziua, domnule Afloarei!
Vreau să vă mulțumesc pentru timpul și disponibilitatea dumneavoastră de a ne acorda acest interviu!

1. Pentru început aș vrea sa aflu cum este să fiți cel mai tânăr vicepreședinte al Consiliului Județean Iași, cum vedeți această performanță la doar 30 de ani?
Buna ziua și vă mulțumesc și eu pentru invitația dumneavoastră de a acorda acest interviu. Da, pot spune că este o performanță pentru oricine ar ajunge să ocupe o astfel de funcție în primul rând pentru că necesită foarte multă responsabilitate și bineînțeles, seriozitate. Să știi că ești în prima linie, că trebuie să fii mereu atent la nevoile județului și la implementarea proiectelor care au ca scop dezvoltarea comunității ieșene, da, sunt cu adevărat lucruri care pot atârna greu pe umerii oricărei persoane. Eu sunt obișnuit să muncesc mult, să plec dimineața de acasă și să mă întorc seara târziu, sunt obișnuit să port cu mine responsabilități importante chiar dacă am doar 30 de ani. Sa știți că în Partidul Național Liberal, sunt foarte mulți tineri cu vârsta chiar de până la 30 de ani care au funcții foarte importante, iar primul exemplu care îmi vine acum în minte este cel al colegului meu de la Bistrița Năsăud, Robert Sighiartău. Acesta este deputat de la vârsta de 25 de ani, iar anul trecut, la 30 de ani a fost șeful campaniei electorale pentru alegerile europarlamentare, acestea fiind chiar și primele alegeri pe care Partidul Național Liberal le-a câștigat categoric, în acești primi 30 de ani de democrație. Vedeți, avem înclinația să spunem că totul se învârte în jurul numărului 30.

2. Că veni vorba despre ani și timp, mulți ar spune că experiența este strâns legată de vârstă. Dacă este să facem un arc peste timp, cariera dumneavoastră a fost mereu pe o linie ascendentă.
Nu știu dacă există o dependență între vârstă și experiență. Aș merge mai mult pe ideea că dacă muncești mult, indiferent de vârstă, capeți și experiență! Bineînțeles contează foarte mult cum pleci la drum, contează studiile, contează profesorii care, prin modalitatea lor de a preda, au reușit să ne transmită cele mai bune informații. Clasele 5-12, deci gimnaziul și liceul le-am urmat în cadrul Colegiului Național Emil Racoviță, unde am avut șansa ca materiile să fie predate de unii dintre cei mai buni profesori din Iași. Sunt licențiat în economie, în cadrul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor de la Universitatea Al. I. Cuza din Iași. În cadrul aceleiași facultăți am urmat și cursurile unui program de masterat în „Economie și Dreptul Afacerilor”. Am știut de la bun început spre ce mă îndrept, și am acordat întotdeauna o mare atenție asupra acestor lucruri. În ceea ce privește cariera mea, sincer, nu am avut niciodată timp să reflectez dacă a fost mereu pe linie pozitivă, așa cum afirmați dumneavoastră. Un lucru știu sigur, că am muncit mult pentru a ajunge la aceste performanțe la doar 30 de ani. Dacă îmi permiteți, doar pe linie politică pot menționa aici despre cei patru ani ca Președinte al Organizației de Elevi a Partidului Național Liberal din Iași, mai pot menționa și despre cei 6 ani petrecuți în calitate de Președinte al Studenților Liberali ai PNL Iași iar de trei ani sunt membru în Biroul Național al Tineretului Național Liberal, o structură din care au plecat miniștri, președinți de CJ-uri, primari, etc. În tot acest timp am fost și angajat, deci era un efort important, nu am neglijat activitatea profesională, mi-am făcut datoria mereu.

3. Că ați adus vorba și despre implicarea politică, dumneavoastră cum vedeți implicarea în politică? Puteți da și un sfat celor care și-ar dori să se implice dar nu au curajul necesar?
Din punctul meu de vedere, implicarea fiecărui cetățean în politică este foarte importantă! Când spun implicare în politică nu mă refer strict la o adeziune de apartenența la un partid, ci, acea persoană poate fi la fel de bine parte din societatea civilă. Este important pentru noi ca oameni să fim mereu ancorați în realitate, să știm ce decizii politice se iau la nivel local, sau la nivel guvernamental; să știm cum ne vor afecta aceste decizii viața. Trebuie să știți că acum prin intermediul internetului putem ajunge mult mai ușor la informații, la politicienii pe care ii vedem la televizor. Acestora li se poate scrie un mesaj cu întrebări și garantez că se vor primi și răspunsuri. Dacă este nevoie de curaj, nu știu. Mă gândesc la faptul că oricine iși dorește să facă o schimbare ce va avea un împact pozitiv în societate, din atitudinea persoanei respective reiese clar o doză de curaj, curaj ce trebuie apreciat de noi toți.

4.  Acum, în calitate de Vicepreședinte al Consiliului Județean Iași, ce impact va avea acest lucru asupra omului din spatele funcției, Sorin Afloarei?
Nu știu, nu m-am gândit până acum la acest aspect. Ca să glumesc, cred totuși că după cei patru ani petrecuți în funcția de Vicepreședinte al Consiliului Județean Iași voi fi un pic mai cărunt. Nu are cum să nu te marcheze, în sens bun, o astfel de funcție, este o experiență enormă, o conectare zilnică la mersul administrației, la proiectele de dezvoltare, la felul în care se pun în mișcare schimbările care vor aduce o creșetere a calității vieții oamenilor. Sigur, mă gândesc și la familia mea, la părinții și la soția mea, cărora le mulțumesc pe această cale pentru susținerea lor necondiționată, iar din păcate vor trebui să se obișnuiască cu programul meu și mai încărcat. Iarăși îmi trec în acest moment prin minte, mesajele primite zilele trecute de la foarte mulți prieteni și apropiați care îmi spuneau printre altele că au toată convingerea că voi rămâne aceeași persoană pe care ei o cunosc, o persoană onestă și mereu săritoare la problemele comunității. Întotdeauna am onorat funcțiile pe care le-am ocupat. Experiența din CJ este o carte de vizită foarte onorantă, este o școală de administrație publică foarte valoroasă. Ușa mea va fi deschisă pentru toți primarii, nu împart administrația în culori politice. Când ești într-o asemenea funcție, trebuie să rezolvi problemele oamenilor, luptele politice nu mai sunt o prioritate, nu mai ai voie să faci politică în dauna administrației.

5. Care sunt prioritățile în acest moment pentru locuitorii județului Iași și cum veți reuși să le transformați în proiecte de succes?
Dacă trebuie să vorbim despre un proiect care în acest moment este foarte, foarte important pentru noi toți cei din zona Moldovei, nu doar Iașului, poate și din cauza vremurilor pe care le traversăm, pot pune în capul listei: Spitalul Modular de la Lețcani. Din păcate, acest proiect a fost, la bun început, un fiasco a conducerii PSD-iste. Dar din cauza necesității și a importanței reale, totuși, Consilierii Județeni ai PNL au votat alocarea sumei necesare achiziționării modulelor care alcătuiau spitalul. Gândiți-vă o clipă că acest spital trebuia să fie funcțional încă din luna mai, conform caietului de sarcini înaintat în acea perioadă. Suntem în luna noiembrie acum, iar Președintele Consiliului Județean, Costel Alexe, abia intrat în funcție, a făcut eforturi incredibile pentru a grăbi pașii și pentru a rezolva problemele lăsate de vechea conducere PSD-istă, ca acest spital să poată primi pacienți.
Aeroportul Internațional Iași este iarăși prioritatea noastră pentru următorii patru ani. În 2016 când a venit la conducerea județului, domnul Maricel Popa, aeroportul Iași înregistra aproape un milion de pasageri, iar două treimi erau cursele externe. În 2020 este adevărat, această pandemie sanitară a afectat multe sectoare de activitate, dar regresul Aeroportului a început imediat după plecarea PNL-ul de la Consiliul Județean și nu doar în martie 2020. Au pierdut foarte multe curse interne, iar cele externe, în acest moment le poți numără la o mînă, fiind vorba despre Londra, Eindhoven, Bergamo și Dortmund, toate operate de WizzAir. De la cel puțin 20 de curse externe în 2016 la 4 în 2020, e un declin incredibil. Nu mai puțin de 9 dispăruseră deja înainte de debutul pandemiei.
În următorii patru ani avem ca prioritate investițiile, deci un alt proiect ce trebuie deblocat urgent este: Parcul Industrial de la Lețcani.

6. Sunt câteva comune mari în Județul Iași: Miroslava, Lețcani, Holboca, cu un grad foarte mare de dezvoltare. Cum a fost posibil acest lucru?
Când pronunțăm numele comunei Miroslava, o asociem foarte ușor cu primarul aceste comunități, liberalul Dan Niță. La fel este și Lețcani, asociem foarte ușor cu primarul Stelian Turcu. Vedeți dumneavoastră, acest lucru se întâmplă rar, dar atunci când se întâmplă înseamnă că cei doi edili și-au pus amprenta asupra bunei dezvoltări a comunității. Domnul primar Niță cât și domnul primar Turcu sunt doi edili liberali ce au înțeles din capul locului că bunăstarea comunității este strâns legată de investiții, iar pe parcursul mandatelor dumnealor, comunitățile s-au dezvoltat prin atragerea de noi investitori, dezvoltarea infrastructurii rutiere, crearea unui parc industrial la Miroslava, oferirea de facilitați fiscale unor companii internaționale care prin prezența lor în mijlocul comunității să aducă plus valoare inclusiv locuitorilor.
Despre Holboca pot să vă spun că va intra începând cu acest an într-un ritm de dezvoltare accelerată. Zic acest lucru pentru că acum, la alegerile locale, cei care locuiesc acolo și-au ales un adevărat om gospodar și integru, un primar liberal în persoana domnului Neculai Pamfil. Domnul primar știe că are parte de tot sprijinul necesar ca lucrurile să se miște foarte bine acolo în comunitatea dumnealui.

7. Cât de importantă credeți că este dezvoltarea județului Iași în ansamblul dezvoltării orașului Iași?
Cred ca este foarte importantă. Dați-mi voie să spun că eu văd aici o inter-dependenta între orașul Iași și Județul Iași. De fiecare dată, fiecare capitală de județ este acea entitate care trage după ea și județul. La rândul său, județul ca și entitate politică, face facilă trecerea de la municipiu la zonele din proximitatea acestuia. Așadar, politica de dezvoltare ar trebui să fie una punctuală, prin punerea în valoare a acelor lucruri care creează avantaje competitive. Spre exemplu, dacă vorbim despre turism, avem în județul Iași zone și monumente neexploatate la adevărata lor valoare, cum ar fi: Palatul Cuza de la Ruginoasa, Palatul de la Miclăușeni, sau Conacul de la Țibănești, și bineînțeles sunt mai multe, dar susținând dezvoltarea în mai multe puncte din județe, toate acestea pot colabora cu orașul Iași, pentru dezvoltarea întregului județ.
Iarăși, trebuie să îmbunătățim condițiile de transport, pentru că avem mii de ieșeni care vin din zonele proxime orașului Iași pentru a munci în cadrul companiilor ce își desfășoară activitatea în municipiu, iar acești ieșeni petrec foarte mult timp pe drum, în loc să valorifice acel timp în alt mod. Și multe alte asemenea lucruri care au nevoie de foarte multă atenție, dedicație, efort susținut. Se va simți o colaborare fără precedent între județ și municipiu, asta vă pot garanta.
Așadar, așa cum am încercat să subliniez până acum, dezvoltarea județului Iași este fără doar și poate, foarte importantă pentru orașul Iași iar ambele se află într-o strânsă legătură. Comandat de PNL Iași, Design Eikon7 Communication Group Romania SRL. Tipărit de Ziarul Evenimentul, Cod Mandatar financiar 11200025. Tiraj 1500.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
14 septembrie, Ziua inginerului român
14/09/2025 10:30

Ziua inginerului roman este sărbătorită, anual, la 14 septembrie, fiind instituită prin Hotărarea de Guvern 525/2000. Potrivit acesteia, Ministerul Educaţiei Naţionale, Academia de Ştiinţe Tehnice şi ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE S
13/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotar ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JU
13/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, int ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE S
12/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotar ...

 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JU
12/09/2025 09:00

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, int ...

Programul Rabla pentru persoane fizice, APROBAT. Voucherul pentru mașini electrice SCADE la 18.500 lei
12/09/2025 06:10

Programul Rabla pentru persoane fizice a fost aprobat de Guvern in sedinta de Guvern de joi, cu alocare bugetară de 200 milioane lei. Vestea proastă este că cei care intentionau să-si cumpere o masină elec ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023-3861, intitulat „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI
11/09/2025 16:00

 „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. F-F-PNRR-Dotari-2023 ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia în calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat „REABILITARE CLĂDIRE ADMINISTRATIVA P+1, ÎN COMUNA BAIA, JUD
11/09/2025 16:00

 „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Baia in calitate de beneficiar, a finalizat implementarea proiectului nr. C5-B1-183, intitulat ...

COMUNICAT DE PRESA FINALIZARE PROIECT COD SMIS 319354 Data: SEPTEMBRIE 2025 Digitalizarea activității ALERGIA PRO PLUS SRL
11/09/2025 15:45

 COMUNICAT DE PRESA FINALIZARE PROIECT COD SMIS 319354 Data: SEPTEMBRIE 2025 Digitalizarea activitătii ALERGIA PRO PLUS SRL

COMUNICAT DE PRESĂ ASOCIAȚIA „O ȘANSĂ PENTRU FIECARE”, anunță lansarea proiectului „Pachet de servicii de bază pentru persoanele fără sau cu nivel scăzut de formare din județul Suceava”, cod smis 337676.
11/09/2025 10:02

  COMUNICAT DE PRESĂ ASOCIATIA „O SANSĂ PENTRU FIECARE”, anuntă lansarea proiectului „Pachet de servicii de bază pentru persoanele fără sau cu nivel scăzut de formare di ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei