Endava își consolidează prezența în Palas Iași prin extinderea birourilor la 5.500 mp, pentru a răspunde nevoilor unei echipe aflate în continuă expansiune

Palas Iasi(1)
Endava Palas Iasi (1)(1)
Endava Palas Iasi (2)(1)
Endava Palas Iasi (3)(1)

Dimensiune font:

| 02-09-2025 12:42

 Iași, 1 septembrie 2025

Endava își consolidează prezența în Palas Iași prin extinderea birourilor la 5.500 mp, pentru a răspunde nevoilor unei echipe aflate în continuă expansiune 

Endava, companie britanică de consultanță IT și servicii software, își continuă strategia de dezvoltare în România prin extinderea spațiului de birouri din Iași. Compania a închiriat suplimentar 2.400 de metri pătrați în clădirea United Business Center 1 (UBC 1), parte din ansamblul mixed-use Palas Iași, ajungând, astfel, la o suprafață totală de 5.500 mp. 

Prezentă în complexul Palas Iași, în clădirea UBC 1, din 2010, Endava a pornit inițial ca un birou cu 25 de angajați, crescând de-a lungul anilor până la o echipă de peste 700 de specialiști. Endava este unul dintre cei mai importanți angajatori regionali din domeniul IT, iar în perioada următoare va angaja mai mulți profesioniști din diverse domenii tehnice, inclusiv Cloud, Data, AI. 

Endava este unul dintre partenerii care au crescut alături de IULIUS, având birouri în întreaga rețea United Business Center din Iași, Cluj-Napoca și Timișoara. În Palas Iași, compania a găsit un mediu stabil și flexibil, care i-a permis să evolueze și să-și extindă echipa. Ne bucurăm să facem parte din povestea lor de succes nu doar în Iași, ci și în celelalte două orașe. Prezența Endava în toate hub-urile de business dezvoltate de IULIUS reconfirmă standardele înalte și facilitățile de ultimă generație pe care le oferă clădirile noastre office, inclusiv beneficiile generate de integrarea acestora în proiecte mixte”, a declarat Ionuț Pavel, Office Buildings Manager Palas. 

La Endava credem în acele investiții care creează mediul favorabil dezvoltării, atât pentru oamenii, cât și pentru clienții noștri. Iașul este unul dintre centrele noastre tehnologice de referință, un oraș cu rădăcini academice adânci și o comunitate de profesioniști în continuă creștere, pe care suntem mândri să o susținem. Planurile de expansiune în Iași au ca scop îmbunătățirea capacității de a servi clienți din întreaga Europă, generarea de idei noi printr-o colaborare mai strânsă, dar și consolidarea parteneriatelor cu universitățile locale pentru a forma următoarea generație de talente în tehnologie. Adăugând prezența locală autentică la modul de operare global, ne asigurăm că oferim clienților noștri acel mix între atenția personală și creștere la scară largă, care face cu adevărat diferența. Extinderea biroului nostru din Iași reflectă, de asemenea, cât de mult prețuim oamenii. Ne dorim să creăm un spațiu în care profesioniștii talentați pot crește, colabora și genera un impact real pentru clienții noștri. Pe măsură ce continuăm să ne dezvoltăm, scopul nostru este să combinăm tehnologia de ultimă generație cu expertiza vastă în industrie, stimulând inovația care susține comunitățile noastre și creează valoare reală și durabilă, a declarat Ștefana Ghețu, Location Manager Endava Iași. 

Alegerea clădirii UBC 1 din Palas Iași completează viziunea Endava de a oferi angajaților un mediu de lucru modern și calitativ. Ansamblul Palas include o zonă comercială cu peste 270 de magazine, food court, restaurante și cafenele, o grădină de 50.000 mp, servicii esențiale - integrate într-un ansamblu mixt. Mai mult, angajații din rețeaua UBC dispun și de un Card Partener, prin care beneficiază de discount-uri în locațiile partenere. 

Extinderea în Iași vine în completarea operațiunilor Endava din celelalte centre regionale: în Cluj-Napoca, compania își desfășoară activitatea în clădirea UBC din proximitatea Iulius Mall, iar în Timișoara are birouri în clădirea UBC 3 din Iulius Town. 

Despre Endava 

Endava este un furnizor de top de servicii digitale de ultimă generație, dedicat sprijinirii clienților în accelerarea creșterii, abordarea provocărilor complexe și adaptarea la piețele în continuă schimbare. Combinând tehnologii inovatoare cu o expertiză vastă în industrie și o abordare AI-nativă, Endava oferă consultanță și colaborează cu clienții pentru a dezvolta soluții care stimulează transformarea, amplifică inteligența și generează impact durabil. De la idee la implementare, compania oferă soluții personalizate pentru fiecare etapă a transformării digitale, indiferent de industrie, regiune sau dimensiune. 

Clienții Endava activează în domenii precum plăți, asigurări, finanțe și bănci, tehnologie, media, telecomunicații, sănătate și științele vieții, mobilitate, retail și bunuri de consum și multe altele. Până la 31 martie 2025, 11.365 de angajați Endava ajutau clienții să deschidă noi drumuri în Europa, America, Asia Pacific și Orientul Mijlociu. 

Despre United Business Center 

Compania IULIUS a dezvoltat, în centrul Iașului, cel mai mare pol de birouri și business din afara Capitalei. Cele șapte clădiri de birouri din ansamblul mixed-use Palas și Palas Campus, din proximitate, însumează peste 130.000 mp închiriabili, în care activează peste 60 de companii, cu mai mult de 14.000 de angajați. 

IULIUS a dezvoltat rețeaua UBC și la nivel național, având 4 clădiri premium, cu o suprafață de 80.000 mp, integrate în ansamblul mixed-use Iulius Town Timișoara, și alte 3 clădiri, de 30.000 mp, în proximitatea Iulius Mall Cluj. Toate clădirile sunt certificate LEED, fiind concepute și construite cu respectarea principiilor internaționale de eficiență și sustenabilitate. 

Despre Palas Iași 

Situat în centrul Iaşului, Palas este primul proiect de tip mixed-use realizat în România şi include: peste 270 de magazine, şapte clădiri de birouri clasa A (75.600 mp), la care se adaugă Palas Campus, cea mai mare clădire de birouri din România, dezvoltată în proximitate (60.000 mp), un centru de evenimente, hotel de 4*, restaurante și cafenele tematice, parc de 50.000 mp, carusel, patinoar sezonier, facilități de timp liber și 2.500 de locuri. Prin mixul inedit și complex de shopping și entertainment, Palas atrage anual peste 22,2 milioane de vizite, inclusiv din Republica Moldova. Investiţia totală în proiect depăşeşte 320 milioane de euro. 

Compania IULIUS este dezvoltator și operator specializat în ample proiecte mixed-use de regenerare urbană din România. Are o experiență de peste 25 de ani în real estate, fiind prezentă în patru mari orașe din țară: Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava. Investiţiile realizate depăşesc 1,2 miliarde de euro. Portofoliul este compus din două proiecte mixte (Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara), reţeaua naţională Iulius Mall (Iaşi, Cluj-Napoca, Suceava), două proiecte de proximitate Family Market (Iaşi) și 15 clădiri office în Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. Portofoliul include peste 3120.000 mp de spaţii de retail, proiectele fiind lidere de piață la nivel regional, cu 73 de milioane de vizite anual. Compania are în dezvoltare alte două proiecte mixte majore de reconversie urbană, la Cluj-Napoca şi Constanţa, investiţii estimate la peste 1,3 miliarde de euro. 

Departament PR

W: www.palasiasi.ro                                                       

E: pr@palasiasi.ro 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
USV Iași, prima universitate care va începe anul universitar 2025-2026
15/09/2025 09:04

 Peste 4000 de studenti ai Universitătii de Stiintele Vietii „Ion Ionescu de la Brad” din Iasi (USV Iasi) vor incepe noul an universitar, luni, 15 septembrie 2025. USV Iasi va marca deschider ...

Incendiu în Dobrovăț. Flăcările au cuprins o casă de locuit
14/09/2025 17:52

 În urmă cu putin timp a avut loc un incendiu in Iasi. Din primele informatii obtinute de reporterii BZI, acesta a izbucnit  in satul Dobrovăt, la o casă de locuit. La fata locului s-au depl ...

245 de funcționari și primari din județul Iași au deschis procese, cerând drepturi salariale.
13/09/2025 17:51

  De la finalul lunii iunie, mii de primari, viceprimari si angajati din sute de primării rurale din zeci de judete si-au dat in judecată angajatorii. Operatiunea este organizată metodic, pe măs ...

Poli ciuca batailor la  Afumați!/ CLASAMENT
13/09/2025 17:38

  Pancu, langă Poli * Cel mai valoros jucător din istoria fotbalului iesean, Daniel Pancu, care a adus Politehnicii circa 500 000 de euro in anii 2000, a fost prezent la meci. „Diamantul din Nico ...

O femeie din Iaşi, cercetată de poliţişti după ce a prins un porumbel şi l-a mâncat
13/09/2025 13:28

 O femeie de 54 de ani din Iaşi este cercetată de poliţişti pentru uciderea animalelor cu intenţie fără drept, după ce a prins un porumbel şi l-a mancat. Ea a fost internată pentru ingrijiri la I ...

Guvernul a decis soarta autostrăzilor din Moldova (A7 și A8). Ce a anunțat astăzi ministrul Proiectelor Europene
09/09/2025 19:03

 Ministrul Investitiilor si Proiectelor Europene, Dragos Pislaru, a anuntat marti că o parte importantă a proiectelor de infrastructură prevăzute in Planul National de Redresare si Rezilientă (PNRR) & ...

Știai acest secret din centrul Iașului? Iată ce poate să conțină statuia lui Gheorghe Asachi în interiorul său
09/09/2025 18:45

Un secret din centrul Iasului atrage atentia istoricilor si a iubitorilor de cultură: statuia de marmură a lui Gheorghe Asachi ascunde in soclul său osemintele cărturarului si ale sotiei sale, pianista si c ...

Turcii de la CCN au câștigat licitația pentru construirea Spitalului Regional de Urgență (SRU) Iași
07/09/2025 10:44

 Sectia a X-a de contencios administrativ si pentru achizitii publice a decis vineri 5 septembrie că turcii de la CCN au castigat licitatia pentru construirea Spitalului Regional de Urgentă (SRU) Iasi. ...

Activitate constantă și interes crescut din partea comunității,  la Baza hipică a USV Iași
05/09/2025 10:25

 Baza hipică a Universitătii de Stiintele Vietii „Ion Ionescu de la Brad” din Iasi (USV Iasi)  si-a mentinut activitatea si pe durata vacantei studentesti, continuand să ofere servicii ...

Audieri maraton la DNA in dosarul Automobile Leasing - O funcționară ANAF Iași sub control judiciar și doi afaceriști reținuți
04/09/2025 10:44

 Una dintre functionarele ANAF Iasi vizate de dosarul de evaziune fiscală Automobile Leasing ar fi fost plasată sub control judiciar in cursul noptii de miercuri spre joi, de către procurorii DNA, pentr ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei