Vrei să accesezi fonduri prin Programul Regional Nord-Est - Digitalizarea IMM-urilor și compania ta a trecut de preselecție în campania #NEdigitalizăm? Goodwill Consulting și Digital Innovation Zone îți oferă un pachet complet de servicii pentru real

poza-articol

Dimensiune font:

| 03-10-2023 15:59

În climatul de business actual, digitalizarea este un demers esențial pentru a rămâne competitiv și relevant. Pentru firmele românești care doresc să-și modernizeze operațiunile, calea spre succes poate fi dificil de parcurs, mai ales când vine vorba de accesarea oportunităților de finanțare europeană. Pentru a facilita acest proces, două organizații și-au unit forțele și oferă întreprinderilor românești posibilitatea adoptării tehnologiilor digitale prin intermediul fondurilor europene. Este vorba despre Goodwill Consulting, companie de consultanță în fonduri europene, cu o experiență de 15 ani în dezvoltarea IMM-urilor, și Digital Innovation Zone, hub-ul european de inovare digitală din Regiunea Nord-Est a României. Cu ajutorul lor, societățile comerciale pot obține finanțarea de care au nevoie pentru implementarea soluțiilor tehnologice necesare în creșterea eficienței și productivității. Unul dintre programele regionale cu ajutorul cărora poate fi atins acest obiectiv este PRNE 1.2, destinat digitalizării IMM-urilor din Regiunea Nord-Est. Dacă vrei să aplici pentru acest program, iar firma ta a trecut de etapa de preselecție în acest program pilot, urmează realizarea dosarului de finanțare, un proces ce poate fi destul de anevoios mai ales dacă nu ai experiență în accesarea de fonduri. Din fericire, parteneriatul dintre Goodwill Consulting  și Digital Innovation Zone îți vine în ajutor, astfel că vei avea parte de un pachet complet de servicii, care include, printre altele, realizarea cererii de finanțare și a studiilor de fezabilitate digitală. 

Află mai departe ce servicii oferă cele două companii și descoperă toate detaliile despre Programul Regional Nord-Est 1.2 - Digitalizarea IMM-urilor!

 

Goodwill Consulting – firmă de consultanță cu 150 de experți în accesarea fondurilor europene

 

Începând cu anul 2008, Goodwill Consulting oferă soluții complete pentru accesarea fondurilor europene și naționale, ținând cont de nevoile unice ale fiecărei afaceri. Grupul de firme Goodwill oferă patru tipuri de servicii, și anume: 

· Consultanță în fonduri nerambursabile

· Proiectare și arhitectură

· Soluții integrate pentru energie regenerabilă

· Robotic Process Automation (RPA)

Goodwill Consulting aparține grupului internațional Goodwill, prezent în Ungaria, Bulgaria şi Croaţia, și oferă servicii integrate de la A la Z: verificare eligibilitate, punctaj, scriere și depunere proiect, evaluare, contractare, implementare, achiziții, sustenabilitate. Goodwill are 150 de specialiști în toată țara, care oferă asistență în elaborarea și implementarea proiectelor de finanțare din fonduri nerambursabile, pe fiecare domeniu de interes, fiind astfel un partener pe termen lung al companiilor autohtone și contribuind la dezvoltarea mediului de afaceri din România.

 

Digital Innovation Zone, singurul hub european de inovare digitală din Regiunea de Nord-Est a României 

 

Digital Innovation Zone a luat naștere în 2019, la inițiativa Agenției de Dezvoltare Regională din Nord-Est și a altor fondatori precum Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” sau Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași. Digital Innovation Zone (EDIH) face parte dintr-o rețea de EDIH-uri la nivelul UE și prin activitatea sa susține transformarea digitală pe termen lung a regiunii. Mai exact, EDIH ajută IMM-urile și spitalele publice să adopte transformarea digitală și sprijină companiile inovatoare să creeze noi produse și să dezvolte soluții digitale. Cu ajutorul hub-ului european Digital Innovation Zone, companiile primesc acces la servicii inovatoare și programe de formare care sprijină transformarea digitală, firmele devenind astfel mai competitive și pregătite să răspundă provocărilor digitale. 

 

Un parteneriat venit în sprijinul antreprenorilor care au nevoie de fonduri pentru digitalizare 

 

PRNE 1.2 - Digitalizarea IMM-urilor este destinat societăților comerciale (non-agricole) constituite în baza Legii nr. 31/1990 care se încadrează în categoria IMM-urilor, înființate înainte de 3 ianuarie 2022 (inclusiv această dată) și care își desfășoară activitatea în alte sectoare decât TIC, cu sediul social în Regiunea Nord-Est. Firmele au șansa de a accesa între 15.000 euro și 100.000 euro, fonduri cu care pot acoperi investiții precum: 

· servicii de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de digitalizare de care are nevoie IMM-ul;

· achiziționarea de hardware TIC și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv pentru e-Commerce, IoT (Internet of Things);

· realizarea de rețele LAN/WiFi;

· achiziționarea licențelor software, achiziționarea și/sau dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor software, configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, implementarea Robotic Process Automation,  Enterprise Resource Planning, Customer Relationship Management, pentru sisteme IoT și Artificial Intelligence, soluții e-Commerce, mail-room-uri digitale, realitate virtuală/augmentată, tehnologii Blockchain etc. și integrarea acestora în Business Technology Platform, acolo unde este cazul;

· achiziționarea unui website de prezentare a companiei și a serviciilor de consolidare a securității cibernetice aplicabile pentru software / găzduire/rețele;

· servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil. 

Programul are ca obiectiv creșterea competitivității IMM-urilor și a nivelului de intensitate digitală, iar perioada de depunere a cererilor de finanțare este cuprinsă între 1 octombrie și 30 noiembrie 2023. 

 

Cu peste 570 de proiecte realizate și depuse pe PNRR Digitalizarea IMM-urilor, Goodwill Consulting sprijină firmele care urmează să depună dosarul în cadrul acestui program prin elaborarea cererii de finanțare, iar Digital Innovation Zone, hub ce deține experiență în elaborarea analizelor de nevoi necesare la depunerea proiectelor pe această linie de finanțare, va efectua studiile de fezabilitate digitală, dar și auditul IT de care este nevoie la finalizarea proiectului. Totodată, Goodwill oferă și serviciul integrat de analiză de procese și automatizare robotizată Goodroid, Robotic Process Automation (RPA) by UiPath. Soluțiile RPA asigură o funcționare mai rapidă, mai economică și mai eficientă a activității unei firme prin înlocuirea sarcinilor repetitive ale angajaților, cum ar fi recepția de marfă, emiterea de facturi sau centralizarea de pontaje. Oferta de servicii RPA cuprinde analiza proceselor afacerii tale, cu scopul de a identifica soluțiile potrivite de automatizare, implementarea RPA, etapă ce include design-ul procesului realizat de roboți și dezvoltarea propriu-zisă a procesului de automatizare, și asigurarea celor mai potrivite licențe UiPath pentru procesele analizate. 

 

Dacă te numeri printre companiile pre-selectate în cadrul proiectului-pilot #NEdigitalizăm (parte a PRNE 1.2 - Digitalizarea IMM-urilor), apelează la specialiștii Goodwill Consulting și Digital Innovation Zone pentru realizarea dosarului de finanțare! Cu ajutorul echipelor de experți, îți mărești șansele de obținere a fondurilor de care ai nevoie pentru a atinge obiectivele pe care ți le-ai propus pentru afacerea ta. 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
USV Iași, prima universitate care va începe anul universitar 2025-2026
15/09/2025 09:04

 Peste 4000 de studenti ai Universitătii de Stiintele Vietii „Ion Ionescu de la Brad” din Iasi (USV Iasi) vor incepe noul an universitar, luni, 15 septembrie 2025. USV Iasi va marca deschider ...

Incendiu în Dobrovăț. Flăcările au cuprins o casă de locuit
14/09/2025 17:52

 În urmă cu putin timp a avut loc un incendiu in Iasi. Din primele informatii obtinute de reporterii BZI, acesta a izbucnit  in satul Dobrovăt, la o casă de locuit. La fata locului s-au depl ...

245 de funcționari și primari din județul Iași au deschis procese, cerând drepturi salariale.
13/09/2025 17:51

  De la finalul lunii iunie, mii de primari, viceprimari si angajati din sute de primării rurale din zeci de judete si-au dat in judecată angajatorii. Operatiunea este organizată metodic, pe măs ...

Poli ciuca batailor la  Afumați!/ CLASAMENT
13/09/2025 17:38

  Pancu, langă Poli * Cel mai valoros jucător din istoria fotbalului iesean, Daniel Pancu, care a adus Politehnicii circa 500 000 de euro in anii 2000, a fost prezent la meci. „Diamantul din Nico ...

O femeie din Iaşi, cercetată de poliţişti după ce a prins un porumbel şi l-a mâncat
13/09/2025 13:28

 O femeie de 54 de ani din Iaşi este cercetată de poliţişti pentru uciderea animalelor cu intenţie fără drept, după ce a prins un porumbel şi l-a mancat. Ea a fost internată pentru ingrijiri la I ...

Guvernul a decis soarta autostrăzilor din Moldova (A7 și A8). Ce a anunțat astăzi ministrul Proiectelor Europene
09/09/2025 19:03

 Ministrul Investitiilor si Proiectelor Europene, Dragos Pislaru, a anuntat marti că o parte importantă a proiectelor de infrastructură prevăzute in Planul National de Redresare si Rezilientă (PNRR) & ...

Știai acest secret din centrul Iașului? Iată ce poate să conțină statuia lui Gheorghe Asachi în interiorul său
09/09/2025 18:45

Un secret din centrul Iasului atrage atentia istoricilor si a iubitorilor de cultură: statuia de marmură a lui Gheorghe Asachi ascunde in soclul său osemintele cărturarului si ale sotiei sale, pianista si c ...

Turcii de la CCN au câștigat licitația pentru construirea Spitalului Regional de Urgență (SRU) Iași
07/09/2025 10:44

 Sectia a X-a de contencios administrativ si pentru achizitii publice a decis vineri 5 septembrie că turcii de la CCN au castigat licitatia pentru construirea Spitalului Regional de Urgentă (SRU) Iasi. ...

Activitate constantă și interes crescut din partea comunității,  la Baza hipică a USV Iași
05/09/2025 10:25

 Baza hipică a Universitătii de Stiintele Vietii „Ion Ionescu de la Brad” din Iasi (USV Iasi)  si-a mentinut activitatea si pe durata vacantei studentesti, continuand să ofere servicii ...

Audieri maraton la DNA in dosarul Automobile Leasing - O funcționară ANAF Iași sub control judiciar și doi afaceriști reținuți
04/09/2025 10:44

 Una dintre functionarele ANAF Iasi vizate de dosarul de evaziune fiscală Automobile Leasing ar fi fost plasată sub control judiciar in cursul noptii de miercuri spre joi, de către procurorii DNA, pentr ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei