Au început lucrările pe Varianta de Ocolire Iaşi Est
Dimensiune font:
* au fost mobilizate în teren trei utilaje care execută operaţiunile necesare elaborării Studiului Fezabilitate * vor fi efectuate 270 de foraje geotehnice la adâncimi cuprinse între 6 şi 30 m, însumând aproximativ 3.200 metri liniari * în paralel cu investigaţiile geotehnice vor fi efectuate activităţi de deminare, investigaţii arheologice şi studii topografice
Au fost demarate investigaţiile geotehnice pentru Varianta de Ocolire Iaşi Est. Anunţul a fost făcut de directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Cristian Pistol, şeful de la CNAIR, spune că au început primele investigaţii geotehnice demarate pentru Varianta de Ocolire Iaşi Est. Pentru aceasta au fost mobilizate în teren trei utilaje care execută aceste operaţiuni necesare elaborării Studiului Fezabilitate.
Vor fi efectuate 270 de foraje geotehnice la adâncimi cuprinse între 6 şi 30 m, însumând aproximativ 3.200 metri liniari. În paralel cu investigaţiile geotehnice vor fi efectuate activităţi de deminare, investigaţii arheologice şi studii topografice.
Varianta de Ocolire Iaşi Est va asigura conexiunea cu viitoarea secţiune a autostrăzii A8 (Târgu Neamţ - Iaşi - Ungheni) şi cu reţeaua rutieră naţională existentă.
Noua Variantă de Ocolire va avea o lungime de 54 de km în care sunt incluşi cei 17 km ai drumului de legătură dintre Autostrada Târgu Neamţ - Iaşi - Ungheni (A8), Aeroportul Internaţional Iaşi şi Spitalul Regional de Urgenţă Iaşi. Laura RADU
Adauga comentariul tau