Pasiune și expertiză în lumea vinului

1x-vin

Dimensiune font:

| 15-04-2024 12:04

Luna mai aduce publicului din Suceava primul festival dedicat vinului, care va avea loc la Mandachi Hotel & Spa, sala Regatto. Evenimentul va avea loc pe 18 mai și este urmarea Festivalului „Hai cu Pluta”, inițiat de către somelierul Yvona Mardare, care a reușit să facă din acest eveniment un reper în calendarul cultural și eno-gastronomic al țării, atrăgând atenția asupra bogăției vinicole a Moldovei și asupra pasiunii pentru vinuri de calitate.

Ieșeanca Yvona Mardare este un nume bine cunoscut în lumea vinurilor din România, iar contribuția ei semnificativă la promovarea culturii oenologice este evidențiată prin organizarea multor evenimente și festivaluri inedite. La Suceava, ea va propune publicului vinuri oferite de 25 de crame, majoritatea din România. Este vorba despre crame mici și mari (Viile Metamorfosis, Cramele Recaș sau Casa de Vinuri Cotnari), dar și din Republica Moldova (Purcari, Land of Basarabia) și din Italia. Pe partea de gastronomie, vor participa doi producători suceveni, cu preparate premium: Zada Brânză Cinstită și Băcănia Boierească.

Yvona Mardare nu este doar un somelier pasionat, ci și o femeie dedicată familiei și comunității. Cu o carieră începută după obținerea unei diplome la Milano și multe experiențe valoroase acumulate în Italia, ea a adus în România o viziune internațională asupra vinului. „Alegerea de a deveni somelier a fost mai mult decât o decizie profesională; a fost o chemare”, spune Yvona. Subliniază mereu importanța educației și a autoeducării, încurajând consumul responsabil și aprecierea vinurilor de calitate. „Hai cu pluta” nu este doar un festival, ci o platformă de networking și de dezvoltare pentru profesioniștii din HoReCa, dar și pentru amatorii de vin. Evenimentul oferă posibilitatea de a întâlni vinificatori de top și de a descoperi sute de produse. Este o ocazie unică în zona Moldovei de a promova vinuri excelente, contribuind astfel la creșterea aprecierii soiurilor locale. „Prin organizarea evenimentelor dedicate vinului oferim nu doar o platformă pentru producători, ci și un spațiu de întâlnire pentru toți cei care împărtășesc o apreciere profundă pentru vin. Dialogurile create între vizitatori și vinificatori nu sunt doar despre tranzacții, ci despre legături umane, despre împărtășirea unei pasiuni comune și despre construirea unei comunități”, a zâmbit somelierul. Prin dedicarea și pasiunea ei, Yvona Mardare reușește să creeze nu doar un festival, ci o tradiție care să celebreze cultura vinului în România. Festivalul „Hai cu pluta”, al cărui partener principal este firma ieșeană Migdalin, nu este doar un eveniment; este expresia pasiunii neîngrădite a Yvonei Mardare pentru vin și pentru comunitate. Acesta oferă o fereastră spre sufletul vinurilor pe care le celebrează și oportunitatea de a cunoaște oamenii care stau în spatele fiecărei sticle. Într-o lume care adesea uită să aprecieze momentele mici, Yvona Mardare ne reamintește că fiecare picătură de vin are o poveste care merită să fie auzită.

Maura ANGHEL

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:40

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 31.05.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 31.05.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 31.05.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 - ora 12.30; - spatiu comercial S2 (28,65 mp) - Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 -ora 13.00; spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul pe 31.05.2024 – ora 13.45; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 31.05.2024 – ora 14.00. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
La zdup, după ce a furat două fiare de călcat
27/05/2024 10:47

  Florentina U. din Paşcani nu s-a dovedit deloc inspirată atunci cand a furat din supermarket două fiare de călcat, in valoare totală de 900 lei. E divorţată, nu munceşte nicăieri, are doar opt ...

Proiectul de execuție a lucrărilor de la Filarmonică, actualizat
27/05/2024 10:46

  Miercuri, 29 mai, consilierii judeteni vor supune la vot modificarea si completarea Hotărarii Consiliului Judeţean Iaşi nr.447/18.12.2019 privind aprobarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de ...

Centrul Expozițiomal „Moldova” va fi reproiectat și reamenajat
27/05/2024 10:45

Clădirea Centrului Expozitional „Moldova” va fi reabilitată termic, iar mai multe spatii vor fi reproiectate si amenajate pentru a putea oferi o mai mare atractivitate pentru firmele care doresc s ...

Accident grav lângă Bârlad. Un TIR s-a răsturnat pe șosea
27/05/2024 10:37

Un autotren care transporta colete s-a răsturnat, luni, dimineaţă, in apropierea municipiului Barlad, circulaţia in zonă fiind oprită. La locul producerii accidentului au intervenit pompieri militari din ...

Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de apă și canalizare, modificat de CJ
27/05/2024 10:26

În sedinta de miercuri, 29 mai, consilierii judeteni urmează să aprobe modificarea şi completarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare nr. 48 ...

La Iași va fi deschisă o școală de motocross!
27/05/2024 10:25

Iesenii care doresc să practice motocrossul vor avea incepand din această vară posibilitatea de a se inscrie la cursurile speciale organizate de Clubul Sportiv Enduranch, afiliat la Federatia Romană de Moto ...

Stațiile de transport în comun din Iași, dotate cu module de adăpostire a călătorilor
27/05/2024 10:24

Statiile de transport in comun din Iasi vor fi dotate cu module moderne de adăpostire a călătorilor, in cadrul unui program de modernizare demarat de către autorităti. Potrivit primarului Mihai Chirica, ...

Un ieşean arestat la domiciliu a plecat de-acasă, deşi ştia că n-are voie
27/05/2024 10:06

Aflat in arest la domicilul, aşteptandu-şi sentinta intr-un dosar in care aste inculpat pentru comiterea  a două talhării, Adrian s-a trezit cu incă o acuzaţie, cea de evadare. Anul trecut, pe 20 a ...

  Compania Eurowings renunță la zborurile de la Iași
27/05/2024 10:06

La mai putin de o lună după inaugurarea primului zbor din capitala Moldovei, compania low-cost Eurowings a decis să se retragă din Iasi incepand cu data de 10 iunie, anuntă site-ul de specialitate boarding ...

Primăria modifică înălțimea limitatoarelor de viteză din oraș
27/05/2024 09:30

  În urma sesizărilor venite in ultima perioadă de la cetăteni, Primăria Municipiului Iasi (PMI) a luat decizia de a modifica inăltimea limitatoarelor de viteză amplasate in apropierea mai mul ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei