Se caută personal, la mai multe instituţii din oraş

1angajari

Dimensiune font:

| 14-09-2023 23:59

Aeroportul Iaşi, Spitalul „Sf. Maria”, CTP Iaşi şi Casa Judeţeană de Pensii sunt instituţiile care au anunţat că vor să-şi mărească numărul de salariaţi


Aeroportul Internațional Iași a anunțat o campanie majoră de recrutare de personal, în contextul în care, recent, Consiliul Județean (CJ) a aprobat modificarea organigramei, fiind introduse zeci de posturi suplimentare. Este vorba de un post Șef Serviciu Investiții, Finanțare și Achiziții, normă întreagă, perioadă nedeterminată, în cadrul Serviciului Investiții Finanțare și Achiziții, un post Șef Birou Marketing, Protocol și Comunicare, normă întreagă, perioadă nedeterminată, în cadrul Biroului Marketing, Protocol și Comunicare, un post Șef Serviciu Siguranță Operațională, normă întreagă, perioadă nedeterminată, în cadrul Serviciului Siguranță Operațională. Se mai caută 6 agenţi de de securitate aeroportuară, normă întreagă, perioadă nedeterminată, în cadrul Biroului Supraveghere și Coordonare de securitate, 3 electricieni şi cinci operatori întreținere echipamente de securitate (muncitor calificat), normă întreagă, perioadă nedeterminată, în cadrul Biroului Mentenanță echipamente de securitate. Mai sunt disponibile 5 posturi muncitor calificat (fochist), normă întreagă,  perioadă nedeterminată, în cadrul Biroului Mentenanță zonă publică, 2 posturi muncitor calificat (mentenanță zonă aeriană), normă întreagă, perioadă nedeterminată, în cadrul Biroului Mentenanață zona aeriană, un post însoțitor PMR (Persoane cu mobilitate redusă), normă întreagă, perioadă nedeterminată, în cadrul Biroului Operațiuni platformă și PMR, 5 posturi agent parcare, normă întreagă, perioadă nedeterminată, în cadrul Comp. Administrare parcare şi un post tehnician echipamente de calcul și rețele, normă întreagă, perioadă nedeterminată, în cadrul Biroului IT și Securitate cibernetică.

Concursul constă în trei etape: selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă din bibliografia de concurs și interviul. „Dacă oricare dintre aceste posturi corespunde așteptărilor tale profesionale, te invităm să îți depui dosarul de candidatură până la data de 26.09.2023, ora 16:00, la Compartimentul Resurse Umane al R.A. Aeroportul Iași. Proba scrisă este programată în data de 03.10.2023, iar interviul se va susține în termen de patru zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise”, spun şefii Aeroportului Iaşi.

Toate informațiile referitoare la concurs (cerințe, bibliografie) sunt publicate pe website-ul www.aeroport-iasi.ro, la secțiunea Noutăți-Cariere/Locuri de Muncă: https://www.aeroport-iasi.ro/noutati. Pentru alte detalii, cei intersaţi pot suna la numerele: 0232 271 590, interior 112, sau 0754 057 673.

Se caută asistenţi medicali

O altă unitate care scoate la concurs mai multe posturi este Spitalul „Sf. Maria” din Iaşi. Unitatea medicală organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a 4 posturi de asistent medical cu postliceală sanitară, cu normă întreagă, pe perioadă nedeterminată, din cadrul Blocului operator în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 și O.U.G. nr. 34/2023.Concursul constă în următoarele etape succesive: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă și interviu. Perioada pentru depunerea dosarelor de înscriere este 11.09.2023 – 22.09.2023, ora 13:00, data şi ora organizării probei scrise este 02.10.2023 ora 10:00, iar data şi ora interviului 06.10.2023 ora 09:00. Dosarele se depun la Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii „Sf. Maria” Iaşi, strada Vasile Lupu, nr.62.

La CTP se caută şoferi

Şi Compania de Transport Publci Iaşi organizează selecție în vederea ocupării posturilor vacante de şoferi autobuz. Sunt acceptaţi absolvenţi de şcoală profesională sau 8 clase şi curs calificare care deţin permis de conducere  cat.Tv pentru vatmani și permis de conducere  cat. D şi atestat profesional transport persoane pentru șoferi, apţi medical şi psihologic. Se oferă motivare financiară pentru activitate în trafic aglomerat sau muncă suplimentară, inclusiv tichete masă, stabilitatea locului de muncă, sprijin în diverse situații sau evenimente de viață, psibilitatea dezvoltării profesionale, planificarea anuală a vacanțelor. Înscrierea la selecţie se va realiza pe baza următoarelor documente în original: cerere de participare la selecţie, CV, recomandări, cazier rutier (ultimii 5 ani), cazier judiciar, precum şi xerocopii după: cartea de identitate, certificat de naştere, diploma de studii, certificat de calificare, permis de conducere cat.Tv/D și atestat profesional transport persoane. Documentele pot fi transmise și pe email: mru@sctpiasi.ro. Relatii suplimentare se pot obtine şi la telefon 0372148608 sau la Serviciul Resurse Umane din str. Silvestru nr. 5.  

Posturi pe durata determinată la CJP Iaşi

În fine, Casa Judeţeană de Pensii Iaşi  scoate la concurs pe 27 septembrie şase posturi de consilier debutant şi trei posturi de referent debutant pentru perioada 16.10.2023 – 31.08.2024. Pentru prima categorie se cer studii superioare, cu diplomă de licenţă (ştiinţe economice, ştiinţe inginereşti, ştiinţe juridice, ştiinţe administrative, matematică, fizică, informatică), iar pentru a doua studii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat. Nu este necesară vechime în specialitatea studiilor. Informaţii se pot onţine la sediul CJP, sau pe site-ul www.cjpiasi.ro începând cu 18 septembrie. Daniel BACIU

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:59

Ziua Crucii

10:45

Licitatie com. Tasca, spatiu in suprafata de 53,13 mp. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu in suprafata de 53,13 mp, apartinand domeniului public al Comunei Tasca, avand destinatia de farmacie, situat in sat Tasca, comuna Tasca, Str. Bicazului nr. 4, nr.cadastral 51072, CF 51072, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Tasca nr. 102/20.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.09.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.10.2025, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 08.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, comuna Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, 14 loturi de teren. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: 14 loturi de teren, situate in intravilanul comunei Filipesti, sat Oniscani, F.N., judetul Bacau, care apartin domeniului privat al Comunei Filipesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 , H.C.L. Filipesti nr. 49/18.07.2025 si a caietului de sarcini, identificate astfel: Lotul 1 -C.F. nr. 66501, suprafata: 1.000 mp; Lotul 2 -C.F. nr. 66500, suprafata: 1.000 mp; Lotul 3 -C.F. nr. 61519, suprafata: 1.000 mp; Lotul 4 -C.F. nr. 61520, suprafata: 1.000 mp; Lotul 5 -C.F. nr. 61566, suprafata: 1.000 mp; Lotul 6 -C.F. nr. 66888, suprafata: 1.311 mp; Lotul 7 -C.F. nr. 60620, suprafata: 1.082 mp; Lotul 8 -C.F. nr. 60625, suprafata: 1.388 mp; Lotul 9 -C.F. nr. 60626, suprafata: 1.136 mp; Lotul 10 -C.F. nr. 60627, suprafata: 1.098 mp; Lotul 11 -C.F. nr. 60630, suprafata: 982 mp; Lotul 12 -C.F. nr. 60623, suprafata: 900 mp; Lotul 13 -C.F. nr. 60633, suprafata: 885 mp; Lotul 14 -C.F. nr. 60634, suprafata: 885 mp. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.10.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
Licitatie com. Filipesti, spatiu in suprafata de 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau@yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 10.10.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.10.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.10.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a Civila si de contencios administrativ si fiscal, a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 12.09.2025.
FOTO -- Festivalul „Dealul cu povești” de la Horlești, locul unde literatura devine sărbătoare comunitară
15/09/2025 07:00

Horlestiul a prins viată odată cu editia din acest an a Festivalului de literatură „Dealul cu povesti”, organizat de Asociatia Rediu Tătar si initiat de profesoara de limba romană Monica Cotofa ...

Feerie în lumini și muzică la Palas. Opera din Iași a transformat seara într-o poveste
15/09/2025 06:28

Cateva sute de ieseni au asistat, duminică seară, la cea de-a XIV-a editie a galei „Magia serii in sunet si lumină”, un spectacol care a adus muzica lirică in inima orasului, intr-un decor plin ...

Mai multe persoane, amendate de jandarmii băcăuani după ce au intrat cu ATV-uri și motociclete în pădure
14/09/2025 19:06

Jandarmii din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Judetean 'Stefan cel Mare' Bacău au identificat si sanctionat, sambătă, peste zece persoane care au pătruns ilegal in fondul forestier, in zonele Plopu si Va ...

Toamna podgorenilor. În timp ce sudul arde, nordul Moldovei dă semne de recoltă bună
14/09/2025 17:35

Romania viticolă trăieste, in 2025, aceeasi fractură pe care o simte intreaga tară: un sud lovit de secetă si geruri, cu productii prăbusite, si un nord care, paradoxal, rezistă si chiar se anuntă mai p ...

Iașul încarcerat între betoane. Psihologia blocului comunist ne bagă în spital
14/09/2025 16:42

Cartierele gri din Iasi sunt mai mult decat relicvele unei epoci care a mutilat orasele. Ele sunt mărturia vie a unei psihologii colective clădite pe lipsă de libertate si pe claustrare. Apartamentele comuni ...

FILIT 2025: Literatura mondială vine la Iași, într-un festival care nu mai acceptă tăcerea. Cine sunt primii invitați
14/09/2025 15:46

Într-o lume fragmentată, in care literatura e tot mai des impinsă spre rafturi uitate sau festivaluri de fatadă, Iasul face un gest curajos. Nu unul de imagine, ci unul de substantă. Festivalul Intern ...

Postul cu apă – curaj, vindecare și redescoperirea de sine
14/09/2025 15:01

Postul cu apă, practicat de secole in traditiile spirituale si tot mai des confirmat de cercetările stiintifice moderne, este mai mult decat o simplă abtinere de la hrană. El devine o terapie profundă a tr ...

Iașul face un nou pas spre energie verde: parc fotovoltaic la CET 2
14/09/2025 15:00

Primăria Municipiului Iasi a lansat licitatia pentru construirea unui parc fotovoltaic de mari dimensiuni pe terenul CET 2 Holboca, un proiect considerat esential in tranzitia energetică a orasului. Valoarea ...

O mie de boboci încep anul universitar, la Agronomie
14/09/2025 14:59

Emoţii intense pentru peste 1.000 de tineri aflaţi in primul an de studii la Universitatea de Ştiinţele Vieţii „Ion Ionescu de la Brad” (USV) Iaşi. De luni, acestia incep anul universitar. Lor ...

Luciana Antoci vrea schimbări majore în şcoli
14/09/2025 14:58

* Antoci, noul consilier al premierului, crede că scoala are nevoie de dialog, nu de decizii impuse, iar soluţiile pentru educaţie trebuie adaptate comunităţilor În ultima conferinţă de presă sus ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei